نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بسیاری از کاربران زمانی که با تیم مشاوران مرکز تماس می گیرند و یا برای تعمیر انواع لپ تاپ به نمایندگی ما مراجعه می کنند، یک سوال اساسی در مورد خرید لپ تاپ ایسر یا ایسوس از خود می پرسند که در این مقاله می خواهیم به طور کامل به آن پاسخ دهیم. این سوال. البته در مطالب و مقالات سایت مزایا و معایب استفاده از لپ تاپ ایسر و ایسوس را به طور کامل بررسی کرده ایم و مدل های مختلفی از لپ تاپ ایسر را به نمایش گذاشته ایم که می تواند برای شما بسیار مفید باشد. ما فرم کامل را بررسی کرده ایم. . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که سال هاست لپ تاپ ایسر یا ایسوس خود را خریداری کرده اید و به دنبال یک شرکت معتبر و مطلع برای تعمیر تجهیزات و کامپیوتر خود هستید، می توانید از خدمات دفتر ایسر استفاده کنید. مشکلات خود را در اسرع وقت حل کنید در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ایسر یا ایسوس

ایسوس را می‌توان یکی از مطرح امروزی دانست که در چند سال گذشته توانسته است به خصوص در بازارهای داخلی ایران و خاورمیانه فروش بسیار بالایی داشته باشد.

ایسوس جزو برندهایی است که در کنار مشتری مداری سعی می‌کند تا با استفاده از روش‌های مختلفی که برای کاربران خود در نظر گرفته است رضایت آنها را از نظر امکانات و کارایی هایی که بر روی مدل های مختلف لپ تاپ قرار می‌دهد جذب نماید.

همین موضوع در کنار کیفیت ساختاری باعث شده است تا برند هایی مانند ایسوس و ایسر در سال‌های گذشته فروش بالایی در کشورمان داشته باشند و این یعنی کاربران به دنبال خدمات بیشتری در این زمینه هستند.

در بررسی مقایسه ایسر یا ایسوس می‌توان گفت زمانی‌که استقبال از یک برند زیاد شود کاربران مختلف نیز به سمت آن برند کشیده می‌شود و همین موضوع باعث شده است تا شرکت ها و مراکز مختلف زیادی در زمینه تعمیر و پشتیبانی از لپ تاپ های ایسوس و لنوو فعالیت خود را آغاز نمایند.

زمانی که کاربر در هنگام خرید متوجه این حجم بالا از پشتیبانی توسط مراکز مختلف برای یک دستگاه می شود قطعاً در انتخاب آن تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

محبوبیت ایسر

به همین دلیل است که لپ تاپ های ایسر امروزه با توجه به عدم استقبالی که از آنها صورت گرفته است خدمات پشتیبانی کمتری را برای فروش محصولات جدید دریافت می کنند.

همه ما به خوبی از کیفیت و کارایی لپ تاپ های ایسر آگاه هستیم و با توجه به قدیمی بودن این برند به خوبی می‌دانیم که تا چه اندازه می توانند محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار وارد نماید که همه طیف‌های جامعه می توانند از آن استفاده نمایند.

اما امروزه با توجه به پشتیبانی بیشتری که از محصولات ایسوس در بازار انجام می شود شاهد استقبال کاربران از این محصولات هستیم و این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای برتری امکانات و کیفیت برند ایسوس نسبت به ایسر باشد.

پس در یک بازی زمانی می‌توان گفت که ایسوس توانسته است با توجه به تولید برخی از محصولات نسبت به رقیب خود یعنی ایسر پیشی بگیرد و البته در این میان خدمات مختلف و متنوع و پشتیبانی کاملی که از این برند در کشورمان انجام می شود مزید بر علت شده است تا کاربران تمایل بیشتری برای خرید محصولات ایسوس داشته باشند.

بررسی لپ تاپ ایسر

در قسمت بعدی برای مقایسه لپ تاپ ایسر یا ایسوس باید گفت که لپ تاپ های ایسر به دلیل کیفیت پایین آنچنان محبوب نیستند و با توجه به قدمت این محصول به راحتی می توان گفت که همچنان یکی از پرطرفدارترین هاست. تولید کنندگان لپ تاپ با کیفیت . در راس جهان ایسر قرار دارد که می تواند جالب ترین گزینه ها را در مدل های مختلف لپ تاپ به کاربران ارائه دهد.

در ایسر تنوع و کیفیت محصولات یک امتیاز ویژه است

ایسر در زمینه تولید محصولات دیجیتال همواره تلاش کرده است تا بالاترین کیفیت را ارائه دهد و مخاطبان اقشار مختلف جامعه را به خرید محصولات خود ترغیب کند.

این بدان معناست که ایسر سعی می کند محصولات متنوعی را از نظر قیمت و امکانات با توجه به نیاز کاربران ارائه دهد تا بتوانند محصولی را مطابق میل خود خریداری کنند و البته ممکن است هزینه های بالای برخی برندها با دان همراه باشد. اگر منابع وجود داشته باشد، پرداخت نکنید.

کاربرانی که قصد خرید محصولات ایسر یا ایسوس ما را دارند اغلب با چالشی اساسی به نام پشتیبانی از این محصولات مواجه می شوند که نمایندگی ایسر با خدمات ویژه ای در این زمینه سعی در رفع کامل آن داشته است.

علاوه بر تعمیرات اساسی و پشتیبانی از مدل های مختلف تبلت و لپ تاپ ایسر، شاهد استفاده از لوازم جانبی و لپ تاپ های کامپیوتری به صورت کاملا اورجینال و اورجینال در این برند هستیم که می توان آن را به عنوان یک مزیت ویژه برای کاربران در صورت بروز مشکل در نظر گرفت. هر گونه مشکلی داشته باشند می توانند از قطعات ضروری و واقعی مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر استفاده کنند و واقعا در هزینه ها صرفه جویی کنند.

لپ تاپ های ایسر علاوه بر کیفیت و کارایی، از نظر قیمتی همه کاره هستند و این امر به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند که برای آنها به صرفه تر است.
اگرچه محصولات ایسر از نظر فنی و سخت افزاری در سطح بسیار بالایی قرار دارند، اما همانطور که گفته شد به دلیل عدم پشتیبانی کامل از این محصولات در مراکز مختلفی که در شهرهای بزرگ و کوچک وجود دارد، کاربران امروزی معمولا استقبال کمتری از ایسر می کنند. مارک، او انجام می دهد.

در عین حال بسیاری از کاربران نمی توانند محصولات ایسوس را در همان سطح قیمت خریداری کنند و باید قیمت بالاتری بپردازند.

گزارش های تعمیر لپ تاپ ایسر به خوبی متوجه شده اند که خدمات و پشتیبانی می تواند یکی از مهم ترین عوامل در خرید و استقبال مشتریان از یک محصول باشد و نمایندگی های ایسر سعی کرده اند این مشکل را به طور گسترده و مستقل برای مصرف کنندگان حل کنند. وزن مراکز مختلفی که باید در این حوزه وجود داشته باشد.

البته اگر قصد خرید محصولات و مطالعه مقاله مقایسه ایسر و ایسوس را دارید، بهتر است بدانید که هر دو برند از نظر کیفیت در یک سطح هستند و تفاوتی بین کیفیت و قابلیت های آنها وجود ندارد. آنها فراهم می کنند. آنها از استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند، بنابراین مصرف کنندگان می توانند با خرید محصولات از هر دو برند، نیازهای خود را برآورده کنند.

منبع: تعمیر لپ تاپ ایسر



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بازار گوشی های هوشمند شاهد یکی از داغ ترین رقابت هایی است که در سال های اخیر به خود دیده است. سامسونگ یا شیائومی ؟ بزرگ ترین سوالی است که اکنون دوست داران گوشی های هوشمند با آن مواجه اند.انتظار می رود که هر دو برند محصولات خود را با تخفیف و افت قیمت بیشتری نسبت به قبل روانه بازار کنند زیرا هدف آنها پیشی گرفتن از یکدیگر است.در ادامه ۱۱ مورد از ویژگی ها ، سیاست ها و محصولات دو شرکت را بررسی می کنیم که ممکن است در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

۱ – شیائومی در پنج ماه گذشته صدرنشین بازار بوده است در حالی که سامسونگ دچار نوسان بوده است.

سامسونگ یا شیائومی ؟شرکت شیائومی با استراتژی عالی قیمت گذاری خود توانسته از این حیث از رقیب خود برتر باشد.با این حال سامسونگ با ساخت مدل های متعدد با قیمت های متفاوت سعی می کند با این قیمت گذاری رقابتی مقابله کند.

۲ – سری جدید گوشی های سامسونگ پاسخ به استراتژی قیمت گذاری شیائومی است.

در اوایل امسال سامسونگ سه گوشی جدید M10 ، M20 و M30 را با قیمت پایین روانه بازار کرد. قیمت این گوشی ها زیر ۳ میلیون تومان است که قرار است حضور شیائومی در بازار را کاهش دهد.

۳ – پاسخ شیائومی به گوشی های بالارده سامسونگ با سری Redmi Note

شیائومی امسال گوشی های سری Redmi را با ویژگی های عالی و ساخت با کیفیت وارد بازار کرد که با وجود قیمت پایین تر از گوشی های بالا رده سامسونگ کیفیتی در حد و اندازه های آنها را ارائه می دهند.

۴ – فروش بیشتر با گوشی های ارزانتر : کاهش قیمت سامسونگ برای افزایش مشتریان

سامسونگ به تازگی اقدام به ساخت گوشی های جدید نمی کند بلکه قیت گوشی های قدیمی را کاهش می دهد.سری J سامسونگ در چند ماه گذشته شاهد افت قیمت های متفاوتی بوده است.

۵ – گوشی های ارزان تر : شیائومی نیز با کاهش قیمت رو به رو بوده است

گوشی های Redmi Note 6 ، Mi A2 و Redmi Note 5 Pro از برند شیائومی در چند ماه گذشته شاهد افت قیمت های مختلفی بوده است.

۶ – انتخاب های بیشتر برای مشتریان : سری A سامسونگ

سامسونگ یا شیائومی؟سامسونگ تنها به گوشی های میان رده سری J اکتفا نکرد به همین دلیل گوشی های جدید خود را تحت عنوان سری A روانه بازار کرد. تنوع این گوشی ها در بازه قیمتی ۲ تا ۶.۵ میلیون موجب افزایش گزینه های انتخابی مشتریان می شود.

۷ – افزایش تخفیف ها و فروش بیشتر : شیائومی تبلیغات خود را افزایش می دهد.

گزارشی از نمایندگی شیائومی نشان می دهد که xiaomi اکنون گوشی های خود را به شدت تبلیغ می کند. این ممکن است منجر به تخفیف ها و پیشنهادات بیشتری برای مصرف کنندگان شود.

۸ – طیف گسترده ای از گوشی های میان رده : دو گوشی جدید سامسونگ در هر ماه

طبق گزارش روزنامه تایمز سامسونگ قرار است در هر ماه دو گوشی را تحت سری A عرضه کند. قیمت این سری از ۲ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

۹ – رقابت بین دو برند فقط به گوشی های هوشمند مربوط نمی شود : سامسونگ به تازگی تلویزیون های جدیدی برای رقابت با شیائومی ساخته است

رقابت بین دو برند فقط به گوشی های هوشمند مربوط نمی شود. سامسونگ برای گرفتن بازار از شیائومی تلویزیون های جدید را عرضه کرده است که از ۸.۵ میلیون تومان آغاز می شود.

۱۰ – شیائومی یک روز پس از رونمایی سامسونگ از تلویزیون های جدید خود قیمت محصولاتش را کاهش داد.

درست یک روز پس از رونمایی سامسونگ از سری جدید تلوزیون های خود ، شیائومی کاهش قیمت تلوزیون های خود را اعلام کرد. Xiaomi Mi LED TV 4 Pro با نمایشگر ۵۵ اینچی افت ۱.۵ میلیونی را تجربه کرده است و اکنون با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

۱۱ – ویژگی های جدید و گوشی های بهتر : از هر دو برند انتظار نوآوری های بیشتری داشته باشید.

شیائومی با ساخت Redmi Note 7 Pro که دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسل است تولید گوشی هایی را با دوربین قدرتمند آغاز کرده است. سامسونگ هم ویژگی هایی مانند حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش را در گوشی های میان رده خود قرار داده است.

بنا براین ما می توانیم در کنار این رقابت شاهد نوآوری های خلاقانه بیشتری از هر دو برند باشیم.

به نظر شما سامسونگ یا شیائومی ؟

منبع: https://mi-repair.ir/remove-mi-account-xiaomi/



:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 به عنوان یک لپ‌تاپ میان رده ای از ۱۶ گیگ حافظه رم و حافظه داخلی یک ترابایتی در کنار ۲۵۵ گیگ حافظه ستفاده می‌کند که با توجه به مدل پردازنده گرافیکی و همچنین دقت صفحه نمایش می‌توانیم بگوییم که یکی از لپ تاپ های خوش ساخت و البته میان رده ای که از نظر اقتصادی توجیه خرید بسیار بالایی دارد در اختیار شما قرار گرفته است که می توانید با پرداخت هزینه مناسب آن را خریداری نمایید. با توجه به اینکه در برخی از موارد کاربران تماس‌هایی را در مورد مشکلاتی بر روی این لپ‌تاپ داشته اند قصد داریم در ادامه مواردی که ممکن است در این مدل یا مدل های دیگر لپ تاپ های دل باعث ایجاد مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شود را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

مشخصات فیزیکی لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400

همانطور که در عنوان گفته شد این لپ تاپ است سریال های ۱۴ اینچی برند دل است که از بدنه پلاستیکی ساخته شده است تا این بدنه در کنار وزن بسیار کم بتواند طراحی بسیار زیبایی را نیز به این لپ‌تاپ بدهد. قطعاً لپ تاپ هایی که از بدنه پلاستیکی ساخته می شود نیازمند مراقبت بسیار بیشتری در زمینه افتادن از ارتفاع و ریخته شدن آب و مایعات بر روی آنها هستند و این لپ‌تاپ نیز در برخی از موارد ممکن است به دلایل مختلف از جمله ریخته شدن آب یا مایعات بر روی قسمتهای داخلی دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شود که برای برطرف کردن تمامی مشکلات لازم است تا از افراد متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده نمایید.

استفاده از یک نمایشگر با رزولوشن hd با توجه به قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است شاید ارزش اقتصادی آن را پایین بیاورد اما زمانی که به دیگر امکانات دستگاه و همچنین امکانات ساختاری و پروژه‌های ارتباطی آن نگاه بیندازیم متوجه می‌شویم که ارزش اقتصادی بالایی برای خرید این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است شما در واقع با پرداخت هزینه مناسب می توانید یک لپ تاپ با کارایی بسیار بالا را داشته باشید.

در قسمت های کناری این لپ‌تاپ درگاه های ارتباطی مختلفی برای پورت شبکه و همچنین شیار کارت حافظه و پورت hdmi در نظر گرفته شده است که شما با در نظر گرفتن تمامی این پورت ارتباطی می توانید به راحتی از دستگاه ها و تجهیزات جانبی برای ارتباط به این لپ‌تاپ استفاده کنید.

لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 از صفحه نمایش مات و وب کم در قسمت بالای نمایشگر استفاده می کند و البته در ساختار فیزیکی این دستگاه پشتیبانی از درایو نوری قرار داده نشده است.

رم و حافظه داخلی
یکی دیگر از امکاناتی که کاربران در هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه می‌کنند میزان رم و همچنین حافظه داخلی و البته نوع حافظه داخلی به کار رفته شده برای لپ تاپ های مختلف می باشد.

برای اینکه لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 بتواند تمامی برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را به صورت همزمان با سرعت بالایی اجرا کند از ۱۶ گیگابایت رم بر روی آن استفاده شده است.

برای ذخیره اطلاعات خود همچنین تصاویر و فیلم‌های مورد نیازتان می توانید از یک ترابایت حافظه داخلی که بر روی لپ تاپ قرار گرفته است استفاده کنید که البته تاثیری بر روی سرعت لپ تاپ و اجرای نرم افزارهای مختلف خواهد داشت.

بررسی بخش تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد البته این لپ تاپ از یک حافظه ۲۵۶ گیگابایت به صورت ssd استفاده می‌کند که این حافظه داخلی باعث می شود تا شما برای سرعت لپ تاپ هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.

در صورتی که قصد ارتقا سرعت لپ تاپ مورد نظر را داشته باشید می‌توانید به‌راحتی رم و حافظه داخلی آن را ارتقا دهید که عملیات تعویض آن توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل در سریع ترین زمان ممکن و با تجهیزات اصلی و اورجینال که همراه با ضمانت نامه کتبی به شما ارائه می شود این کار انجام می شود.

پردازنده نسل ۱۱ اینتل
در این لپ تاپ یعنی لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 از پردازنده های پرقدرت اینتل و سری core i5 استفاده شده است که این پردازنده دارای ۸ مگابایت حافظه کش میباشد.

نسل ۱۱ از پردازنده مورد نظر که آخرین نسل این پردازنده می باشد سرعت بسیار بالاتری نسبت به نسخه های قبلی دارد و البته بهینه‌سازی های بیشتری برای اجرای نرم‌افزارهای مختلف به صورت همزمان و خروجی گرفتن از نرم افزارهای گرافیکی بر روی آن قرار داده شده است که تمامی دغدغه‌ها و مسائل و مواردی که شما در این زمینه با آن روبرو هستید را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کند.

نکته ای که بسیاری از افراد در هنگام تماس با تیم مشاوره و پشتیبانی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل مطرح می کند امکان ارتقای سخت افزار با پردازنده این لپ تاپ است که باید بگوییم فقط شما می توانید حافظه رم و حافظه داخلی آن را ارتقا دهید و هرچند که آخرین نسخه پردازنده بر روی آن نصب شده است اما در آینده نیز شما امکان ارتقا پردازنده مرکزی دستگاه را نخواهید داشت.

به طور کلی با توجه به مشخصاتی که برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است می‌توانیم بگوییم که لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 به عنوان یکی از لپ‌تاپ‌های خوش ساخت از نظر فیزیکی و طراحی امکانات بسیار جالب سخت افزاری نیز برای خودش دارد و البته با توجه به وزن یک و نیم کیلوگرمی می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد که لپ‌تاپ خود را دائماً حمل می کنید و در مسافرت و در محیط های مختلف از آن استفاده می کنید.

منبع: نمایندگی دل در ایران



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

جلب رضایت طرفداران لپ تاپ های گران قیمت بازی بسیار دشوار است. بعد از صرف هزینه زیاد برای خرید لپ تاپ، بعید است که خریدار به کوچکترین جزئیاتی که، کاربر گزینه های ساده تر به آن توجه نمی کند توجه نکند. لپ تاپ scar 17 لقب بهترین لپ تاپ دنیا و غول لپ تاپ را یدک می کشد. این لپ تاپ قدرتمند و استثنایی ساخت شرکت ایسوس می باشد. به قدری این لپ تاپ قدرتمند است که فکر آن به ذهن شما خطور نمی کند. می توان گفت این لپ تاپ یک گنجینه فوق العاده برای گیمرها می باشد.با غول مرحله آخر ایسوس scar 17 همراه باشید! در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

به گزارش نمایندگی ایسوس در حالی که برخی از بهترین لپ ‌تاپ ‌های بازی زیبایی ‌شناسی ظریفی دارند، مدل‌ های دیگر کاملاً مشخص می‌ کنند که برای چه چیزی طراحی شده‌اند.  Asus ROG Strix Scar 17 G73ZZ کاملاً برای گیمرها است و طراحی آن با نورپردازی  RGB، مارک سنگین و RGB درون برند پوشیده شده است تا اطمینان حاصل شود که کاربران تمام چراغ های چشمک زن را دریافت می کنند. با این حال، لپ ‌تاپ Strix Scar چیزی بیش از یک نمایش نوری با آخرین پردازنده‌ های هسته ‌ای اینتل نسل دوازدهم و کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 Ti است.  در ادامه این مقاله به بررسی این لپ تاپ فوق العاده استثنایی می پردازیم.

مشخصات کلی scar 17

  • مدل ASUS ROG Strix SCAR 17 SE
  • نمایش IPS، 17.3 اینچ، وضوح 2560× 1600، نسبت تصویر 16:9، فرکانس 240 هرتز
  • CPU اینتل Core i9-12950HX
  • رم 32 گیگابایت DDR5-4800
  • ذخیره سازی 4 ترابایت (ssd)
  • پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce 3080Ti 16 گیگابایت
  • پورت ها HDMI 2.1، 2xUSB-A 3.2 Gen 1، USB-C 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از DisplayPort و Power Delivery، Thunderbolt 4، RJ-45 (2.5)، جک ترکیبی 3.5 میلی متری
  • ماژول های بی سیم Wi-Fi 6e + Bluetooth 5.2
  • بلندگو سیستم بلندگو با 4 بلندگو و میکروفون
  • صفحه کلید کلید های جزیره ای با نور پس زمینه RGB
  • باتری و شارژ 90 وات، منبع تغذیه اصلی 330 وات، اضافی – 100 وات
  • ابعاد 395 × 282 × 23.4-28.3 میلی متر
  • وزن 3 کیلوگرم

طراحی و قابلیت استفاده

بررسی های نمایندگی Asus نشان میدهد هنگام خرید یک لپ تاپ بازی، مالک باید بداند که عملاً هیچ تعادلی بین قدرت و تحرک وجود ندارد. ابعاد ROG Strix SCAR 17 SE 17 اینچی 395×282×23.4-28.3 میلی متر با وزن سه کیلوگرم است. حتی در کنار مک بوک پرو 16 اینچی، که گزینه شکننده ای در رده خود نیست، SCAR 17 بزرگ به نظر می رسد. پانل های قابل تعویض با آرم ROG در این لپ تاپ وجود دارد. یک گوشه بیرونی کیس بالایی دارای پانل های قابل جابجایی است. آن ها یک عنصر سفارشی سازی را اضافه می کنند و همچنین به شما امکان می دهند زیر لپ تاپ را مشاهده کنید.

در کنار درپوش زره، طرحی از ماتریس داکس در زیر دریچه ‌ها، نزدیک درگاه‌ های پشتی قرار دارد. همچنین یک دستگیره لاستیکی در قسمت زیرین Strix Scar وجود دارد که به نگه داشتن لپ تاپ در هنگام تایپ کمک می کند و حمل آن را آسان تر می کند. البته، این نوت بوک دارای نورپردازی RGB در قسمت جلویی است که فوق العاده به نظر می رسد. با این حال، یک نوار کوچک از نور RGB نیز در زیر یک شکاف در نمایشگر وجود دارد. وقتی لپ ‌تاپ باز است جلوی آن را روشن می ‌کند و با کلید های صفحه‌کلید پشت سر هم از روی سطح پخش می ‌شود و تاثیر بسیار خوبی دارد.

نمایشگر Asus ROG Strix Scar 17 G733Z

Asus ROG Strix Scar 17 دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با نرخ تازه سازی 240 هرتز، رزولوشن 2560 در 1440 است و از Dolby Vision پشتیبانی می کند. هر زمان که محتوای دارای قابلیت Vision را اجرا می کنید، یک اعلان Dolby Vision روی صفحه ظاهر می شود، که جلوه های بصری روی صفحه را بهبود می بخشد.

عمر باتری

در تست باتری این لپ تاپ که کاربران انجام دادند، شامل پخش ویدئو، مرور وب، و اجرای تست ‌های OpenGL از طریق Wi-Fi با نمایشگر با روشنایی 150 نیت، 6 ساعت و 20 دقیقه کار کرد. این عملکرد برای یک لپ‌تاپ گیمینگ بد نیست، اگرچه حدود یک ساعت کمتر از Lenovo Legion 5i Pro می باشد که 7 ساعت و 30 دقیقه کار می‌ کرد.

صفحه کلید و پد

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس نشان میدهد Asus پس از اینکه آزمایش سال گذشته با سوئیچ‌ های اپتومکانیکی آن ‌طور که انتظار می ‌رفت مورد استقبال قرار نگرفت، به صفحه‌کلید گنبدی لاستیکی استاندارد در ROG Scar 17 2022 بازگشت. طرح بندی نیز تا حدی متفاوت است، به خصوص در اطراف فلش ها. ناحیه NumPad نسبت به کلیدهای دیگر کمی کوچک تر است، اما تقریباً برای همه چیز یک کلید وجود دارد.

گرافیک فوق العاده قدرتمند

ایسوس از نسخه GeForce RTX 3080 Ti با TGP 150 وات استفاده می کند و GPU همچنین قادر است از 25 وات Dynamic Boost اضافی پردازنده استفاده کند. همچنین در حالت Performance به این مقدار (175 وات) می رسد، بنابراین نیازی به استفاده از حالت Turbo نیست. همچنین یک MUX وجود دارد که به شما امکان می‌ دهد GPU یکپارچه را به طور کامل غیرفعال کنید (نیاز به راه‌اندازی مجدد دارد)، که تأخیر را در حین بازی بهبود می ‌بخشد، اما تأثیر زیادی روی عملکرد گرافیکی ندارد.

عملکرد گرافیکی در گروه بهترین عملکردها قرار می گیرد. علاوه بر این، عملکرد گرافیکی کاملاً ثابت باقی می ماند. عملکرد بازی به راحتی برای حداکثر جزئیات در وضوح QHD بومی، حتی در بازی‌ های حجیم، عالی است. در عملکرد باتری، GPU مجاز است حداکثر 44 وات مصرف کند که مربوط به افت عملکرد حدود 70٪ است.

سخن پایانی

ROG Strix SCAR 17 SE بدون اغراق یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار است. طراحی، تجهیزات، عملکرد و حتی عمر باتری آن شایسته امتیاز بسیار بالایی هستند. چنین لپ تاپی واقعاً ارزش امتحان را دارد. هزینه چنین تجهیزاتی به تقریبا 240 میلیون تومان می رسد. امیدواریم که از خواندن این مقاله تحت عنوان غول مرحله آخر ایسوس scar 17 استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما قرار گرفت آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را در رابطه با این لپ تاپ و این مقاله با ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

قرنیز ، نواری با جنس‌های متفاوت است که در دورتادور محل اتصال دیوار به کف ساختمان قرار می‌گیرد. جدیدترین مدل قرنیز دیوار ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد و به‌راحتی با دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ می‌شود. در زمان خرید مدل قرنیز خانه باید به سبک دکوراسیون و رنگ‌بندی دیوارها نیز توجه شود. زیرا هر کدام از رنگ‌ها و طرح‌های قرنیز در بزرگ‌تر یا کوچک‌تر دیده‌شدن فضا موثر هستند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

همچنین قرنیزها با متریال‌های متفاوتی همچون: چوب، سرامیک، سنگ، پی‌وی‌سی، ام‌دی‌اف و غیره تولید می‌شوند که هر کدام از آنها کاربردها و ویژگی‌های مربوط به خود را دارند. برای آشنایی با جدیدترین مدل‌های قرنیز دیوار با ما همراه باشید.

آشنایی با جدیدترین مدل قرنیز دیوار

قرنیز یکی از ملزومات مورد نیاز خانه است که در زمان ساخت خانه در بخش پایین دیوار به صورت سرتاسری قرار می‌گیرد. این تجهیزات داخلی ساختمان‌ها از جنس سنگ، چوب، پی‌وی‌سی، سرامیک، ام‌دی‌اف و پلاستیک هستند که هر کدام از آنها ویژگی‌های مربوط به خود را دارند. به همین دلیل در انتخاب قرنیزها باید دقت بسیاری به‌خرج داد.

استفاده از باکیفیت‌ترین مدل قرنیز دیوار موجب می‌شود که جلوه‌ای بی‌نظیر در داخل خانه ایجاد شود و همچنین استقامت دیوارها نیز افزایش پیدا کند. انواع این عناصر ضروری داخل ساختمان در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند:

انواع مدل‌های جدید قرنیز براساس شکل

• مدل‌های جدید قرنیز براساس شکل خود به انواع زیر تقسیم می‌شوند:
• قرنیزهای طرح‌دار معمولی و بلند
• قرنیز پلکانی
• قرنیز تخت
• قرنیز چسبی

انواع قرنیز بر اساس جنس

جدیدترین مدل‌ قرنیز دیوار دارای متریال باکیفیتی است. از آنجایی که متریال‌های متفاوتی در تولید این عناصر مهم ساختمان استفاده می‌شوند، آنها در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند:

• قرنیز سنگی
• قرنیز چوبی
• قرنیز ام‌دی‌اف
• قرنیز سرامیکی
• قرنیز PVC
• قرنیز پلاستیکی

معرفی انواع قرنیز با اشکال متفاوت

قرنیزهایی که با سبک‌ها و اشکال متفاوت تولید می‌شوند، دارای ویژگی‌های مشترک بسیاری هستند. با این حال به دلیل شکل ظاهری خود به انواع متفاوتی تقسیم می‌شوند که در ادامه قصد داریم انواع مدل قرنیز جدید را بر اساس شکل آنها بررسی کنیم.

مدل قرنیز پلکانی

این نوع از قرنیزها همانطور که از نام آنها مشخص‌است با لبه‌های پلکانی یا گرد تولید می‌شوند. به‌همین دلیل به آنها قرنیزهای لبه‌گرد نیز می‌گویند. ارتفاع این مدل قرنیز خانه 9 سانتی‌متر است و ظاهری ساده دارد. به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های قرنیز به‌شمار می‌رود.

قرنیز با مدل تخت

قرنیزهای تخت یا مربعی بدون لبه گرد تولید می‌شوند و بیشتر در خانه‌هایی با دکوراسیون سبک روستیک و هنری به‌کار می‌روند. نمای کناری این نوع از جدیدترین مدل قرنیز دیوار صاف دیده می‌شود و دارای ارتفاع 9 الی 12 سانتی‌متر هستند. البته با توجه به سلیقه مشتری ارتفاع کوتاه‌تر یا بلندتر آنها نیز قابل سفارش است.

قرنیز با مدل طرح‌دار معمولی و بلند

این مدل از قرنیزها به صورت حلزونی یا پلکانی تولید می‌شوند و دید بصری بی‌نظیری را در محیط خانه ایجاد می‌کنند. طرح‌های ظریف‌ این قرنیزها با انواع سبک دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ هستند.

ارتفاع مدل های طرح دار ساده 10 الی 13 سانتی‌متر و طرح‌دار بلند آن 18 سانتی‌متر است. مدل‌های طرح‌دار بلند حلزونی نیز به دلیل پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های خود بیشتر برای سبک دکوراسیون گوتیک یا سلطنتی به کار می‌روند.

قرنیز چسبی و قابل نصب

قرنیزهای چسبی به‌راحتی روی دیوار نصب می‌شوند و بهترین گزینه برای بازسازی خانه‌ها هستند. زیرا بدون نیاز به جداسازی قرنیزهای قدیمی این مدل‌ها روی آنها چسبیده می شوند.
روکش‌های پشت‌چسب‌دار این مدل قرنیز دیوار با متریال PVC به تولید می‌رسند و جلوه ای خاص به محیط خانه می بخشند.

انواع مدل‌های قرنیز بر اساس جنس

امروزه تولید متریال‌های متفاوت سبب شده‌است که قرنیزها نیز در مدل‌های متنوعی تولید شوند. در این صورت کارایی آنها نیز افزایش پیدا می‌کند و با انواع سبک دکوراسیون داخلی قابل استفاده خواهندبود. در ادامه قصد داریم، انواع قرنیزها را براساس متریال آنها بررسی کنیم.

قرنیز با مدل چوبی

اگر به دنبال ایجاد فضایی گرم و بسیار خاص در داخل خانه خود هستید، قرنیزهای چوبی را فراموشی نکنید. این قرنیزها از زمان‌های قدیم تاکنون استفاده می‌شوند و هرگز از مد نخواهد افتاد.

چوب به‌کار رفته در مدل های قرنیز چوبی از چوب بادوام و سخت ماسیو، افرا، بلوط، گیلاس، گردو و چوب های نرم‌تر و روشن‌تر همچون: کاج، توسکا، صنوبر، مراد و غیره است که بدون هیچگونه تغییر و خوردگی توسط حشرات تا سالیان طولانی کاربرد دارد.
این چوب‌ها در زمان تولید قرنیز رنگ‌آمیزی و پرداخت می‌شوند که طول عمر آنها افزایش پیدا کند. این مدل از قرنیزها با کفپوش‌های چوبی و لمنیت هماهنگی لازم را دارند و برای انواع دکوراسیون‌های داخلی قابل استفاده هستند.

قرنیزهای سرامیکی

یکی از جدیدترین مدل قرنیز دیوار نوع سرامیکی آن است که در تولید آن از انواع کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. این مدل‌ها تنوع بی‌نظیری دارند و با هر نوع سبک دکوراسیونی به‌خصوص دکوراسیون‌های مدرن هماهنگ هستند.

این قرنیزها مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارند و به راحتی شسته می‌شوند. قیمت قرنیزهای کاشی از نوع ام‌دی‌اف، پلاستیکی و پی وی سی گران‌تر است. به‌همین دلیل در هنگام خرید آنها باید به بودجه خود توجه داشته باشید.

قرنیزهای MDF

مدل قرنیز دیوار با متریال ام‌دی‌اف یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های قرنیز جدید است. این محصول با کامپوزیت تخته فیبر تولید می‌شود و دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی است. به همین دلیل این مدل از قرنیزها با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی همخوانی دارند. البته اگر در محیط‌های مرطوب زندگی می‌کنید، انتخاب این مدل گزینه مناسبی نیست. زیرا مقاومت پایینی در برابر رطوبت دارند و با جذب آب دچار تورم می‌شوند. سبکی این مدل قرنیزها یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آنها است که به فروش بالای این محصولات و نصب راحت‌تر آنها کمک بسیاری می‌کند.

قرنیز سنگی

قرنیزهای سنگی با سنگ گرانیت، مرمر طبیعی و تراورتن تولید می‌شوند و با انواع کفپوش سرامیکی به کار می‌روند. برخی از جدیدترین مدل قرنیز دیوار سنگی نیز به صورت مصنوعی و از مواد ترموپلاستیک و پودر سنگ معدنی به تولید می‌رسند که وزن و قیمت‌های پایین‌تری نسبت به نوع طبیعی آن دارند. بنابراین احتمال شکستن آنها در زمان نصب کمتر است.

قرنیز از جنس PVC

مدل های قرنیز تولید شده با متریال پلی‌وینیل‌استات یا PVC به صورت مصنوعی ساخته می‌شوند. استحکام و انعطاف‌پذیری این مدل از قرنیزها بسیار بالا است و قابل نصب در شرایط آب و هوایی متفاوت هستند. از این‌رو قرنیزهای پی‌وی‌سی کاربرد گسترده‌ای در فضای حمام، دستشویی و آشپزخانه دارند.
مدل قرنیز پی وی سی با دکوراسیون‌های سبک مدرن بسیار هماهنگ هستند و به دلیل تنوع رنگی بالا، وزن سبک، ضدآب، ضدضربه و ضدلک بودن فروش بالایی دارند. همچنین قیمت این مدل از قرنیزهای خانه بسیار مناسب است که این ویژگی آن را نسبت به سایر قرنیزهای دیگر متمایز می‌کند.
شرکت دکورچوب با داشتن انواع مدل‌های باکیفیت قرنیز رضایت مشتریان را به خود جلب کرده‌است. با خرید قرنیز و سایر ملزومات خانه از این شرکت خدمات بسیاری از جمله: تحویل کالا درب منزل، مشاوره آنلاین با کارشناسان، ارسال رایگان تا باربری و بسیاری از خدمات دیگر نصیب مشتریان خواهدشد.

در نتیجه…

بدون شک خرید جدیدترین مدل قرنیز دیوار زیبایی و جذابیت خانه را دو چندان می‌کند‌‌. قرنیزها هم از نظر ظاهر و هم از نظر متریال با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل در زمان خرید آنها باید به سبک دکوراسیون منزل توجه ویژه‌ای شود.

منبع: https://www.otag.ir/%D9%BE%D8%B1%D8%B7%D8%B1%D9%81%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B1%D9%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1/



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

از نظر ارتقاء، لپ تاپ­ها با دسکتاپ­ها متفاوت هستند. لپ‌تاپ‌ها و سایر رایانه‌های قابل حمل، بر خلاف رایانه‌های رومیزی، به ندرت گزینه‌های ارتقای متعددی برای قابلیت بهتر دارند. از این رو، ارتقاء لپ تاپ­ها در مقایسه با رایانه­های رومیزی دشوارتر است. یکی از بهترین لپ تاپ­های جهان لنوو است که می­توان به سادگی آن را ارتقا داد. آنچه می­توانید در لپ تاپ لنوو ارتقا دهید بر اساس سازنده یا مدل لپ تاپ تعیین می­شود.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

از سوی دیگر، اکثر لپ‌تاپ‌های لنوو، امکان ارتقا یا تعویض حافظه سیستم، هارد دیسک و همچنین CPU در نسل­های 4 به پایین را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برخی از مدل­های لپ تاپ لنوو به شما این امکان را می­دهند که آن‌ها را به روشی ساده­تر ارتقا دهید. در ادامه مقاله قصد داریم تا با شما عزیزان در رابطه با روش­های ارتقا لپ تاپ لنوو بحث نماییم. با وبلاگ ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

ارتقا رم لپ تاپ لنوو

RAM  مخفف Random Access Memory است، اما شما آن را به نام حافظه فیزیکی یا به سادگی حافظه نیز خواهید دید. سیستم عامل شما از RAM برای ذخیره موقت اطلاعات مربوط به فرآیندها و وظایف در حال اجرا استفاده می­کند.  RAM بیشتر به این معنی است که فرآیندهای بیشتری می­توانند به طور همزمان اجرا شوند.

رم کامل می­ تواند باعث مشکلات عملکرد شود؛ زیرا سیستم عامل باید سرریز را در جای دیگری ذخیره کند. برای آزاد کردن حافظه برای فرآیندها و وظایف فعال، سیستم شروع به نوشتن داده­های اضافی، یعنی اطلاعات مربوط به فرآیندها یا وظایف غیرفعال، روی هارد دیسک (حافظه مجازی) می­کند. هنگامی که کاربر به یک فرآیند یا کار  برمی‌گردد، سیستم باید ابتدا RAM را آزاد کند، سپس داده‌های مورد نیاز را از هارد دیسک دریافت کرده و در RAM بارگذاری کند.

 از آنجایی که سرعت خواندن/ نوشتن هارد به طور قابل توجهی کمتر از سرعت خواندن / نوشتن رم است، کاربر با تاخیر مواجه می­شود. اگر زمانی که می‌خواهید بین برنامه‌ها جابجا شوید، به نظر می‌رسد که لپ‌تاپ لنوو شما اغلب کند می‌شود، افزودن رم لپ‌تاپ احتمالاً سیستم شما را تقویت می‌کند.

نکات قبل از تعویض و ارتقا رم

نوع اشتباه رم مانند DDR2 به جای  DDR3 در لپ تاپ شما جا نمی­شود. برای بهترین نتیجه، مطمئن شوید که فرکانس ساعت حافظه­های رم خود را مطابقت دهید. به عبارت دیگر، هنگامی که یک حافظه رم اضافی خریداری می­کنید، مطمئن شوید که تعداد مگاهرتز آن با آنچه قبلاً دارید یکسان است.

همچنین به خاطر داشته باشید که ماژول­های RAM لپ تاپ به طور قابل توجهی کوچکتر از ماژول­های رایانه ­های رومیزی هستند، بنابراین آن‌ها را SO-DIMM برای ماژول­های حافظه دوگانه کوچک درون خطی می­نامند. به طور تصادفی نوع اشتباه DIMM را خریداری نکنید.

در اینجا خلاصه­ای از آنچه باید بدانید آمده است:

نوع رم، یعنی  DDR، DDR2  یا  DDR3و یا حتی DDR4
مقدار مگاهرتز پشتیبانی شده توسط لپ تاپ لنوو شما
اندازه فیزیکی SO-DIMM برای لپ‌تاپ
ترکیب ماژول­های مختلف رم می­تواند باعث ایجاد مشکلاتی در عملکرد به دلیل ناسازگاری رم شود. در بدترین حالت، سیستم بوت نمی­شود یا ممکن است یکی از ماژول­های RAM را تشخیص ندهد. اگر می‌خواهید ماژول رم اصلی را نگه دارید و اگر با تنظیم تنظیمات در بایوس راحت نیستید، باید ماژول دومی با همان مارک پیدا کنید، یعنی فرکانس، تأخیر و ولتاژ یکسان.

نحوه اضافه کردن و ارتقا رم لپ تاپ لنوو

حال که به نکات قبل از ارتقا لپ تاپ لنوو در رابطه با رم پی بردید وقت تعویض رم می­باشد. قبل از انجام عملیات، حتما آن را از برق بکشید، خاموش کنید و باتری را خارج کنید.

جایگزین کردن اکثر ماژول­های رم بسیار آسان می­باشد. ممکن است یک دریچه دسترسی به رم در پشت لپ تاپ خود پیدا کنید. در غیر این صورت، بررسی کنید که آیا می­توانید قاب پشتی یا صفحه کلید را بردارید تا RAM  نمایان شود. اگر نمی­توانید رم را در جایی پیدا کنید، به دفترچه راهنما یا وب سایت لنوو مراجعه کنید.

رم را در معرض دید قرار دهید: دریچه پلاستیکی قابل جابجایی را که محفظه RAM را می­پوشاند پیدا کنید. اگر دو محفظه دارید، محفظه بزرگ‌تر احتمالا هارد دیسک را نگه می­دارد. پیچ­ها را باز کنید و پوشش را بردارید. این باید یک یا دو اسلات RAM را نشان دهد که یکی یا هر دو ممکن است پر شده باشند.
ماژول­های RAM قدیمی را بردارید: برای آزاد کردن یک ماژول RAM، گیره­های چپ و راست را به طرفین بکشید. هنگامی که گیره آزاد شد، باز می­شود و می­توانید به سادگی آن را بیرون بکشید.
ماژول­های RAM جدید خود را وارد کنید: برای قرار دادن یک ماژول رم جدید، آن را با زاویه 45 درجه به داخل شیار بلغزانید، مطمئن شوید که واقعاً در شکاف قرار دارد، سپس آن را به سمت پایین فشار دهید. می‌دانید که ماژول‌ها را درست زمانی وارد کرده‌اید که بریدگی‌های کوچک کناره‌های ماژول RAM با برآمدگی‌های کوچک روی گیره‌ها هماهنگ شده‌اند.
در بایوس یا ویندوز بوت شوید: می‌توانید قبل از راه‌اندازی ویندوز وارد بایوس شوید تا بررسی کنید که آیا RAM شناسایی شده است یا خیر و آیا گزینه‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید فعال کنید.

ارتقا هارد لپ تاپ لنوو

ارتقا لپ تاپ لنوو به رم ختم نمی­شود و می­توان هارد آن را نیز به SSD ارتقا داد. هیچ راهی بهتر از جایگزینی هارد مکانیکی خود با یک درایو حالت جامد (SSD) برای افزایش سرعت عملکرد نوت بوک وجود ندارد. این کار سختی نیست. اگر فکر می­کنید نصب مجدد ویندوز و همه برنامه­های شما از ابتدا و بازگرداندن تنظیمات مورد علاقه شما ممکن است پیچیده باشد، نگران نباشید. حداکثر ظرف یک یا دو ساعت با یک کلون از هارد دیسک قدیمی خود به کار برمی‌گردید. با این تفاوت که سیستم سریع‌تری خواهید داشت.

نکات قبل از ارتقا هارد HDD به SSD

روشی که باید برای ارتقای لپ تاپ لنوو خود با SSD  دنبال کنید تا زمانی که بتوانید به راحتی به محفظه هارد دیسک دسترسی داشته باشید. دومین کاری که باید انجام دهید این است که یک درایو SSD را پیدا کنید که با لپ تاپ لنوو شما سازگار باشد. باید بررسی کنید که کانکتور سازگار است و اندازه آن با محفظه در نوت بوک مطابقت دارد. بیشتر لپ تاپ­های لنوو دارای یک محفظه 2.5 اینچی هستند، اما لپ‌تاپ‌های فوق‌قابل حمل ممکن است به جای آن یک جایگاه 1.8 اینچی داشته باشند. علاوه بر این، حتی در بین هارد دیسک‌های 2.5 اینچی، مدل­هایی با ضخامت­های مختلف وجود دارد.

لپ تاپ­های مدرن لنوو معمولاً درایوهای 2.5 اینچی را با رابط SATA نصب می­کنند. دفترچه راهنمای محصول خود را بررسی کنید تا بفهمید کدام اندازه SSD و رابط را باید خریداری کنید. به طور کلی، بدانید که درایو ذخیره سازی 7 میلی متری SATA SSD را می­توان در یک محفظه 9.5 میلی متری نیز نصب کرد. علاوه بر این، برخی از مدل­ها با شاسی مخصوص به فروش می­رسند که امکان نصب آن‌ها را حتی در اتاق­های بزرگ‌تر فراهم می ­کند.

موارد نیاز قبل ارتقا و تعویض هارد

علاوه بر اندازه و رابط، مراقب باشید مدلی را انتخاب کنید که حداقل فضای کافی برای پارتیشن ویندوز و پارتیشن بازیابی سیستم را داشته باشد. صرف نظر از مدلی که انتخاب می­کنید، به خاطر داشته باشید که شاسی خارجی نه تنها به شما برای اتصال خارجی SSD در طول فرآیند شبیه سازی دیسک کمک می­کند، بلکه بعداً برای بازیافت هارد دیسک مکانیکی که می­خواهید بردارید، می­توانید از آن استفاده کنید.

آماده سازی برای ارتقا هارد به SSD

هارد دیسک قدیمی را برای شبیه سازی آماده کنید: ابتدا باید کارهای مقدماتی را روی هارد دیسک قدیمی انجام دهید. یک تصویر پشتیبان در ویندوز با رفتن به کنترل پنل و سپس انتخاب مورد در Control Panel > System and Security > Backup and Restore ایجاد کنید. در منوی سمت چپ، “System Image Backup” را انتخاب کنید تا یک تصویر سیستم در هارد دیسک خارجی یا درایو شبکه ایجاد شود.

پوشه­ های بزرگی که نیازی به انتقال به SSD ندارند را جابه جا کنید: اگر هارد دیسک قدیمی شما بزرگ‌تر از SSD مورد نیاز برای نصب باشد، این اتفاق می­افتد (به عنوان مثال، اگر هارد دیسک قدیمی شما 500 گیگابایت است و SSD خریداری شده مدل 120 گیگابایتی است). در این صورت، پوشه‌های بزرگ‌تر مانند پوشه‌هایی که حاوی عکس‌ها، ویدیوها و بازی‌ها هستند  را به یک هارد دیسک متفاوت از SSD منتقل کنید تا تصویر پشتیبان به اندازه کافی برای SSD باشد.
هارد دیسک قدیمی خود را تمیز کنید تا فضای بیشتری آزاد شود: برای مثال، می‌توانید برنامه‌هایی را که دیگر استفاده نمی‌کنید و فایل‌هایی را که دیگر مورد نیاز نیستند و نیازی به کلون شدن در SSD جدید ندارند، حذف نصب کنید. می‌توانید نرم‌افزار رایگان CCleaner را نصب و اجرا کنید، که به‌طور خودکار فایل‌های موقت قدیمی و سایر موارد آشغال فضایی را حذف می‌کند.

شروع ارتقا هارد به SSD

SSD را به صورت فیزیکی وصل کنید: SSD را در شاسی خارجی نصب کنید یا آن را به آداپتور  USB SATA  متصل کنید، سپس آن را از طریق کابل USB به لپ تاپ وصل کنید.
SSD را راه اندازی کنید: اگر SSD به طور خودکار توسط ویندوز شناسایی نشد و یک حرف درایو به آن اختصاص داده نشد، باید از مدیریت دیسک ویندوز استفاده کنید. Charm Bar را فعال کنید و با کلید مدیریت دیسک جستجو را شروع کنید، سپس از میان نتایج گزینه ایجاد و فرمت پارتیشن‌های دیسک سخت را انتخاب کنید. در لیست درایو ظاهر شده، SSD جدید را به عنوان یک دیسک جدید خواهید دید. اگر روی آن نوشته شده not initialized کلیک راست کرده و Initialize Disk را انتخاب کنید.
اندازه پارتیشن فعلی را تغییر دهید: برای اطمینان از اینکه اندازه آن کوچکتر یا حداکثر برابر با واحد SSD است. برای دیدن آن می­توانید در مدیریت دیسک بمانید، جایی که می­توانید اندازه هر دو پارتیشن را تجزیه و تحلیل کنید (معمولاً C: جایی است که ویندوز و برنامه­ها در آن نصب می­شوند). اگر درایو C بزرگ‌تر از فضای SSD است، باید آن را فشرده کنید. در این حالت بر روی پارتیشن کلیک راست کرده و مورد Shrink Volume را انتخاب کنید.

در پنجره بعدی تنظیمات پیش فرض را بدون تغییر رها کنید و بر روی Reduce کلیک کنید. این کار اندازه پارتیشن اولیه را بدون توجه به بقیه فضای تخصیص نیافته کاهش می­دهد. نگران نباشید در طول فرآیند شبیه سازی، نرم افزاری که استفاده می­کنید، اندازه را تغییر می­دهد و فضایی را به درستی روی SSD شما تخصیص می­دهد. در این مرحله باید لپ تاپ لنوو خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شوند.

نرم افزار کلونینگ را نصب کنید: برای کلون کردن از برنامهEaseUS Todo Backup Free  استفاده کنید؛ یک برنامه رایگان برای استفاده شخصی، با رابط کاربری ساده و بصری، که می‌تواند انتقال به SSD را بهینه کند

هارد دیسک مبدا و مقصد را انتخاب کنید: با EaseUS Todo Backup، دکمه Clone را در صفحه شروع انتخاب کنید. برای انتخاب هارد دیسک مبدأ HDD قدیمی و هارد مقصد SSD جدید ویزارد را دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که هنگام انتخاب درایو مقصد، گزینه Optimize for SSD علامت زده شده است. به این ترتیب مطمئن خواهید بود که سکتورهای SSD در یک راستا قرار می­گیرند تا پس از کلونینگ برای بوت شدن از SSD مشکلی نداشته باشید.
بررسی­های نهایی و شروع شبیه سازی: در صفحه بعدی می­توانید پارتیشن­های منبع و هدف را برای آخرین بار مقایسه کنید. همان‌طور که خودتان خواهید دید، EaseUS  به طور خودکار اندازه دو درایو را با استفاده از فضای تخصیص نیافته روی هارد دیسک مورد نظر تنظیم می ­کند.

قرار دادن SSD در لپ تاپ لنوو

پس از اتمام عملیات کلون کردن و شبیه سازی وقت آن رسیده که هارد را درون لپ تاپ لنوو قرار دهید. برای این کار مراحل زیر را دنبال نمایید:

لپ تاپ را خاموش کنید و پوشش محافظ هارد دیسک را بردارید: لپ تاپ را خاموش کنید و سیم برق و هر کابل دیگر از جمله کابل SSD را از پریز جدا کنید. همچنین در صورت دسترسی به باتری آن را جدا کنید. پیچ­های نگهدارنده پانل پوشش هارد دیسک را باز کنید و پوشش هارد دیسک را بردارید تا دسترسی آزاد به هارد دیسک داشته باشید. همه پیچ‌هایی را که هارد دیسک را محکم می‌کنند در قسمت لپ تاپ پیدا کنید. قبل از اینکه بتوانید دیسک را بردارید، باید همه آن‌ها را باز کنید. هارد دیسک قدیمی را با زاویه 30 یا 45 درجه بلند کرده و مستقیماً بیرون بکشید.

به جای هارد دیسک قدیمی، SSD را نصب کنید: SSD را با تغییر روشی که برای جدا کردن درایو قدیمی استفاده کردید، نصب کنید. درایو را 30 یا 45 درجه کج کنید، آن را محکم روی کانکتور فشار دهید، سپس بگذارید صاف بماند. از پیچ­هایی که برداشته­اید برای محکم کردن آن روی پایه استفاده کنید، سپس درب محافظ را دوباره نصب کنید.
لپ تاپ خود را از SSD بوت کنید: منبع تغذیه را وصل کنید و لپ تاپ را روشن کنید. اگر لپ تاپ به طور معمول بوت می­شود و همه برنامه­های خود را نصب کرده­اید که اکنون سریعتر شروع می­شوند، همه چیز خوب پیش رفته است. به عنوان آخرین آزمایش برای اطمینان از عدم وجود مشکل، بررسی کنید که ویندوز به درستی درایو ذخیره سازی را به عنوان SSD تشخیص دهد.
در کنترل پنل، ابزار یکپارچه سازی (Defragment and Optimize Drive) را اجرا کنید. در صفحه Optimize Drive که باز می­شود، دیسک دارای ویندوز باید به عنوان یک درایو حالت جامد گزارش شود. اگر ویندوز 7 دارید، جستجو را با کلید defrag  شروع کنید و در نتایج Disk Defragmenter  را انتخاب کنید، سپس روی تب Configure Schedule کلیک کنید و در زیر Disks  دیسک جدید را انتخاب کنید که باید به عنوان SSD نشان داده شود.

ارتقا لپ تاپ لنوو در رابطه با CPU

ارتقا لپ تاپ لنوو در رابطه با CPU یکی دیگر از آپدیت­هایی است که تنها این مورد بر روی پردازنده­های نسل4 به پایین امکان پذیر است. پس اگر شما لپ تاپ لنوو قدیمی دارید که از پردازنده 4 به پایین را پشتیبانی می­کند، می­توانید آن را تعویض و ارتقا دهید. پس از تصمیم به بازیابی عملکرد با ارتقاء، در ابتدا باید بفهمید که آیا می­توان پردازنده را در لپ تاپ جایگزین کرد یا خیر.

 کار آسانی نیست، زیرا تشخیص اینکه آیا می­توان پردازنده را روی یک لپ تاپ لنوو جایگزین کرد، بسیار دشوار است، حتی اگر مارک و مدل محصول را بدانید، به دلیل پیکربندی متفاوت دستگاه­ها، بسیار سخت می­باشد. اینکه آیا CPU از طریق کانکتورهای مخصوص روی مادربرد نصب شده باشد ، مستقیماً به این معیار بستگی دارد. هر دو مورد اول و دوم امکان قرار دادن یک پردازنده جدید را در واحد فراهم می­کنند، اما روش تعویض به طور قابل توجهی از نظر پیچیدگی متفاوت است.

اگر لپ تاپ لنوو در حال استفاده دارای یک بسته جمع شونده باشد، روند تعویض قطعه سخت نیست، می­توان آن را تعویض کرد. در مورد دوم، برای مدرن کردن واحد، لحیم کردن کنتاکت­ها ضروری خواهد بود، که به سختی در خانه امکان پذیر است، زیرا نیاز به دانش و مهارت خاصی در زمینه فناوری کامپیوتر مهندسی دارد و تجهیزات مورد نیاز است، کارشناسان ما آماده هستند تا در این رابطه به شما کمک رسانی کنند کافی است با ما تماس بگیرید یا به محل تعمیراتی ما مراجعه نمایید تا در اسرع وقت کار ارتقا CPU را برای لپ تاپ لنوو شما انجام دهیم. بنابراین، ابتدا باید متوجه شوید که آیا پردازنده لحیم شده است یا در سوکت قرار داده شده است. چندین راه برای فهمیدن این موضوع وجود دارد:

با جدا کردن لپ تاپ و ارزیابی بصری پیکربندی مدل.
با مطالعه مستندات فنی در صورت موجود بودن دستورالعمل دستگاه. این گزینه فقط در صورت وجود دستورالعمل بومی کار می­کند، زیرا تجهیزات لپ تاپ لنوو نه تنها به مدل دستگاه، بلکه به محل مونتاژ نیز بستگی دارد.
روش مطالعه اطلاعات در اینترنت. این روش از نظر قابلیت اطمینان مشابه روش قبلی است، اما همیشه 100٪ پاسخ نمی­دهد.
با دانلود یک برنامه ویژه که منابع آن به شما امکان می­دهد وضعیت را روشن کنید. برای این منظور از نرم افزار CPU-Z استفاده می­شود که با آن می­توانید از طریق نام پردازنده نصب شده متوجه شوید که آیا امکان نصب پردازنده جدیدتر روی لپ تاپ شما وجود دارد یا خیر.

شروع ارتقا و تعویض CPU در لپ تاپ لنوو

بعد از اینکه تمامی نکات بخش­های بالایی را اجرا کردید و متوجه شدید که CPU شما قابل ارتقا است این بخش را با دقت بالایی دنبال نمایید. پس از انتخاب جایگزین مورد نیاز قطعه، کاربر مستقیماً به برنامه زمان‌بندی اجرا نزدیک می­شود. علاوه بر خود پردازنده، برای انجام صحیح عملیات، باید مجموعه­ای از دستمال مرطوب تمیز، یک پیچ گوشتی کوچک و خمیر حرارتی تهیه کنید که در مراحل نصب به آن نیاز خواهید داشت.

 قبل از اقدام به جداسازی لپ‌تاپ، باید بایوس را به‌روزرسانی کنید، دستورالعمل‌ها را بخوانید و حتی بهتر، آن را در دسترس داشته باشید تا نکات آن را در حین کار دنبال کنید. الگوریتم جایگزینی پردازنده در ارتقا لپ تاپ لنوو عملاً با مارک و مدل دستگاه تفاوتی ندارد. لپ‌تاپ‌های تولیدکنندگان مختلف، در صورت مجاز بودن فنی، طبق مقررات زیر ارتقا می‌یابند:

پس از آماده سازی پردازنده جدید، مواد پشتیبانی و دستورالعمل­ها، می­توانید به جداسازی مستقیم لپ تاپ لنوو اقدام کنید. در فرآیند برداشتن دنده­ها مهم است که مکان آن‌ها را به خاطر بسپارید یا آن‌ها را علامت گذاری کنید، که روند مونتاژ را بسیار تسهیل می­کند و نصب بست­ها را در مکان­های معمولی تضمین می­کند.

برای رسیدن به پردازنده و تعویض آن، باید سیستم خنک کننده دستگاه را جدا کنید و همچنین قبل از نصب آن را از گرد و غبار و زباله تمیز کنید.

بعد، باید خود پردازنده را بیرون بکشید. برای انجام این کار، باید اهرمی را که پردازنده را به مادربرد فشار می­دهد، با دقت شل کنید و آن را با احتیاط جدا کنید تا به کنتاکت­ها آسیبی وارد نشود.
قبل از نصب، یک دانه کوچک خمیر حرارتی روی CPU جدید اعمال می­شود. پس از آن، در یک مکان معمولی نصب می­شود. این نقطه کار باید با احتیاط بسیار نزدیک شود: پردازنده باید بدون تلاش وارد سوراخ­های در نظر گرفته شده برای آن شود. در این شرایط، نیروی بی رحم غیر ضروری است، زیرا پایه­ها به راحتی تغییر شکل می­دهند، که می­تواند باعث شکستگی شود.
در همین راستا اگر دقت کنید هم روی پردازنده CPU و هم روی سوکت پردازنده مادر برد در یک گوشه علامت مثلث شکلی توسط تولید کننده مشخص شده که در حین نصب پردازنده دچار اشتباه نشوید.

پس از نصب پردازنده، می­توانید با انجام تمام عملیات جداسازی قطعات به ترتیب معکوس، مونتاژ لپ تاپ را شروع کنید. بهتر است خمیر حرارتی و پد حرارتی را هرجا که بودند عوض کنید.
در نظر داشته باشید که شما نمیتوانید نسل پردازنده خود را تغییر دهید . فقط ارتقا مدل پردازنده امکان پذیر است مثلا از نسخه I3 به I5  و بعضا به I7 که این مورد هم بستگی به ساپورت سخت افزاری مادربرد لپ تاپ دارد.
اگر تمام پروسه کار به درستی انجام شود، پس از مونتاژ و روشن کردن لپ تاپ، فرآیند بوت استاندارد و صفحه خوش آمدگویی ظاهر می­شود. این نشان دهنده موفقیت آمیز بودن تعویض پردازنده است.

سخن پایانی

امیدواریم که از خواندن این مقاله استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما واقع شد آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بعد از خریدن پرینتر باید با توجه به امکاناتی که بر روی پرینتر مورد نظر قرار گرفته است به سراغ نصب پرینتر بروید. برای نصب انواع پرینتر اچ پی باید تمامی مواردی که در این مطلب به صورت کامل توضیح داده شده است را رعایت نمایید.در صورتی که قصد دارید با رعایت تمامی موارد ایمنی، عملیات نصب پرینتر اچ پی و دیگر برند ها مثل کانن را انجام دهید می توانید از خدمات ویژه نمایندگی اچ پی برای نصب و راه اندازی انواع مدل های مختلف پرینتر اچ پی استفاده نمایید. در این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

نصب درایور پرینتر hp

برای اینکه بتوانیم درایور پرینترhp را به کامپیوتر وصل کنیم ابتدا باید برنامه درایور مربوط به پرینتر hp را نصب کنیم. هر پرینتری برنامه مخصوص خود را دارد که در قالب cd همرا با پرینتر می باشد.ابتدا به بخش تنظیمات Devices بروید در این قسمت میتوانیم تمامی اطلاعات دستگاه های که به کامپیوتر متصل است ببینیم که ما در این قسمت با بخش چاپگر یا printers کار داریم.

در این قسمت شما باید دستگاه چاپگر را روشن کرده و سپس add a printer or scanner را انتخاب کنید. سپس اطلاعاتی از دستگاه چاپگر نمایش داده می شود که باید روی دکمه add device کلیک کنید تا پرینتر نصب و آماده پرینت شود. در صورت وجود مشکل می توان با همکاران نمایندگی hp ما در این زمینه تماس گرفت.

پرینتر hp یکی از پرکاربردترین دستگاه در شرکت ها، سازمان ها و حتی در منزل می باشد. پرینتر های hp امروزه انواع مختلفی دارند که با توجه به تنوع آنها هنگام خرید باید تمامی جوانب را در نظر گرفت و یک دستگاه پرینتر خوب خریداری کرد. پرینتر های برای چاپ فرم، سند، عکس، نامه، فاکتور و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

رفع مشکل راه اندازی و نصب پرینتر hp

اگر با وجود نصب پرینتر hp به کامپیوتر و یا لپ تاپ ویندوز چاپگر را شناسایی نکرد روی لینک The printer that I want isn’t listed قسمت چاپگر پرینت کنید. اگر باز هم پرینتر hp در کامپیوتر شناسایی نشد از تنظیمات دستی استفاده کنید که به اطلاعات نوشته شده روی کارتن چاپگر نیاز دارید.در نهایت اگر این مشکل رفع نشد با تماس نمایندگی پرینتر hp می توان این مشکل را برطرف کرد.

نصب پرینتر hp در محل

باوجود نمایندگی hp و همچنین همکاران با تجربه در این زمینه بهتر است نصب پرینتر hp به این متخصصین سپرد. به دلیل تنوع پرینتر های hp نصب این دستگاه ها برای کاربران بعضی وقتها با مشکل است که بهتر است از روش نصب پرینتر hp در محل استفاده کرد. با این روش می توان در محل موردنظران با کمترین زمان به کمک تعمیرکاران با تجریه نصب پرینتر اج پی انجام شود.

به گزارش بخش تعمیرات پرینتر اچ پی یکی از مهم ترین خدماتی که از طریق نمایندگی اچ پی می توان دریافت نمود، نصب انواع مدل های مختلف پرینتر اچ پی در محل می باشد. این پرینتر ها به دلایل مختلفی برای نصب و راه اندازی و استفاده از تمامی امکانات نیاز به استفاده از افراد متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته دارند.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی اچ پی برای نصب پرینتر مورد نظر در محل حضور پیدا کرده و با توجه به امکانات و قلق های قرار داده شده روی محصول مورد نظر، نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام می نماید.

نصب پرینتر hp بدون سی دی

نصب پرینتر hp بدون سی دی ابتدا باید با استفاده از یک کابل usb به کامپیوتر متصل کنید و سپس صبر کنید تا درایو ها به طور اتوماتیک نصب شوند و برای نصب درایوها نیاز به اینترنت می باشد.همچنین چک شود که پرینتر روشن است یا نه برخی از پرینترها برای روشن شدن نیاز به پریز برق دارند.

سپس دایورهای مربوط به پرینتر را دانلود و نصب کنید که مراحل نصب درایور پرینتر hp قبلا گفته شده است. در نهایت اگر باگذراندن تمامی این مراحل نتوانستین پرینتر را نصب کنید می توانید از همکاران متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

نصب یک پرینتر hp در شبکه

نصب پرینتر hp به شبکه به نوع و مدل پرینتر مرتبط است. که امروزه اکثر پرینترها امکان اتصال از طریق وای فای و وایرلس را دارند. برخی از پرینترها با استفاده از یک کابل شبکه به شبکه ی کامپیوتری وصل می شوند.

دلایل عدم نصب پرینتر hp

بعضی مواقع کابل یو اس پی اتصال دارد ولی پرینتر وصل نمی شود و یا ممکن است مشکل از درایور پرینتر باشد که شاید نصب نشده است و یا اینکه به دلیل ارتقا ویندوز پرینتر hp در این ویندوز جدید پشتیبانی نمی کند.

به همین دلیل لازم است درایور مربوط به پرینتر را از سایت شرکت hp دانلود و نصب کنید. در نهایت اگر ورژن ویندوز و پرینتر با همخوانی داشته باشد به مشکل بر نمی خوریم در غیر این صورت با روبرو شدن مشکل باید پرینتر hp را ویندوز سازگار کنید یا برعکس.

خطا Fatal Error در زمان نصب پرینتر hp

کاربران به هنگام نصب پرینتر hp با خطاهایی مواجه می شوند یکی از آزاردهنده خطاها fatal error می باشد. این خطا باعث می شود نصب درایور با مشکل باشد و هنگامی رخ می دهید که اگر بخواهیم درایور را حذف کنیم مجدد نصب کنیم و یا هنگام نصب اولین درایور چاپگر hp میباشد.

در هنگام نصب پرینتر hp درایور مربوط به پرینتر با استفاده از اینترنت سیستم به طور خودکار نصب می شود در صورت عدم شناسایی یا خطا بهتر است از آخرین ورژن درایور استفاده کرد.

منبع: نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی



:: برچسب‌ها: اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

باربری خاور بین شهری در جابجایی بارهایی مثل مصالح ساختمانی، مواد غذایی و اسباب منزل به شهرهای دیگر کاربرد دارد. راحت‌ترین روش برای این‌کار استفاده از اپلیکیشن آنلاین ترابرنت است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

باربری خاور بین شهری برای چه کارهایی توصیه می‌شود؟ هنگامی که قصد دارید باری را از مبدأ به مقصدی خاص منتقل کنید گزینه‌های زیادی برای انتخاب بین خودروهای حمل و نقل برای شما وجود دارد. اما اینکه کدام خودرو را انتخاب کنید بستگی به نوع، حجم و تناژ باری دارد که قرار است حمل شود، وانت یا نیسان گزینه‌های مناسبی برای جابه‌جایی درون شهری به حساب می‌آیند. این دو خودرو برای حمل و نقل‌های برون شهری هم کاربرد دارند؛ اما توصیه‌ای که برای باربری خارج از شهر می‌شود، خودروهای بزرگ‌تر مثل خاور است. خاور توانایی حمل بار تا 6 تن را داشته و باتوجه‌به انواعی که برای این ماشین وجود دارد، می‌توان انواع بارها را با آن به خارج از شهر ارسال کرد.

رانندگانی که دارای خاور هستند، می‌توانند از حمل بار به خارج از شهر درآمد خوبی کسب کنند. ضمن اینکه نیاز به خاور، باتوجه‌به کاربردی که خاور دارد، در تمامی شهرها وجود دارد. اما این سوال که رانندگان چگونه از بهترین و جدیدترین اعلام بارهای نزدیک خود مطلع شده و اعلام بار دلخواه خود را از بهترین باربری آنلاین انتخاب کنند در ادامه بررسی خواهد شد.

انواع خاور برای باربری

بهترین راه برای جابه‌جایی بار به خارج از شهر استفاده از خاور است. زیرا این وسیله نقلیه باری به دلیل ساختاری که دارد کمترین آسیب را به بار وارد خواهد کرد. به همین دلیل نسبت به نیسان و وانت از امنیت بیشتری برخوردار است. ناگفته نماند که خاور دست شما را برای ارسال بین شهری انواع بار با میزان متفاوت باز خواهد گذاشت. در ادامه با انواع خاور همراه ما باشید:

•    خاور روباز

از این نوع خاور، بیشتر برای حمل مصالح ساختمانی مانند گچ، سیمان و آهن استفاده می‌شود. نمی‌توان از خاور روباز برای حمل بارهای حساس، مثل اسباب منزل استفاده کرد. ضمن این که تردد این نوع خاور به مرکز شهر ممنوع است.

•    خاور کمپرسی

این نوع خاور، گزینه‌ی مناسبی برای حمل مصالح و سیمان و ماسه است. وجود جک هیدرولیکی در این خاور، باعث می‌شود تخلیه بار از آن با سرعت بالا و آسان انجام شود.

•    خاور بغل بازشو

این خاور دارای محفظه ای است که از سمت کنار باز می شود و امکان بارگیری و تخلیه بار را از قسمت کناری خاور برای شما فراهم می کند برای برخی از بارها مانند میز و اثاثیه بزرگ که حجم بالایی دارند، بارگیری از پشت کامیون امکان‌پذیر نیست. برای چنین بارهایی از این نوع خودرو استفاده می‌شود.

•    خاور یخچال‌دار

از این نوع خاور برای حمل و نقل کالاهای فاسدشدنی مانند گوشت، مرغ، میوه، لبنیات و ... استفاده می‌شود. در این کامیون سیستم خنک کننده وجود داشته و این قابلیت را دارد که دمای محفظه بار را تا حد زیادی پایین بیاورد تا مواد غذایی برای مدت طولانی سرد مانده و فاسد نشوند.

•    خاور مسقف

اکثر حمل و نقل‌ها در باربری خاور بین شهری با این وسیله انجام می‌شود. این دستگاه گزینه مناسبی برای جابه‌جایی و حمل وسایل حساس منزل است. زیرا علاوه بر سقف که از مواد فلزی ساخته شده است، وسایل دیگری مانند ضربه‌گیر در داخل آن وجود دارد. ساخت این نوع خودروها با خودروی بدون سقف متفاوت است و نوع سیستم تعلیق و کمک فنرها به‌گونه‌ای است که ضربه دست اندازها و چاله‌های خیابان را کنترل می‌کند. به همین دلیل می‌توان از این خودرو برای جابه‌جایی وسایل حساس مانند لوازم خانگی استفاده کرد. این کامیون می‌تواند تا 6 تن بار را حمل کند و برای تردد درون شهری نیز منعی ندارد.

نقش ترابرنت در باربری خاور بین شهری

ممکن است تخمین قیمت و یافتن یک خودرو برای حمل بار کار آسانی نباشد. اما اپلیکیشن ترابرنت این کار را برای شما آسان می‌کند. اپلیکیشن باربری آنلاین ترابرنت یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای حمل بار با خاور است.
کامیون‌داران و ‌دارندگان خودرو حمل کننده می‌توانند این اپلیکیشن را نصب کنند تا در سراسر کشور امکان مشاهده انواع اعلام بار را داشته باشند. با این کار این امکان برای آن‌ها وجود دارد که در هر زمان و هر کجا که هستند اعلام بارهایی که برای خاور وجود دارد را مشاهده کنند.

ترابرنت در واقع بستری را مهیا می‌کند تا صاحبان بار و یا باربری‌ها، با ثبت اطلاعاتی مثل نوع خودرو مورد نیاز، میزان باری که قصد جابه‌جایی دارند، مبدأ و مقصد و همچنین هزینه‌ای که برای این حمل در نظر دارند، درخواست خود را ثبت کرده و منتظر باشند تا راننده‌ای که این شرایط را پذیرا بود، برای حمل بار با آن‌ها تماس بگیرد.

سخن پایانی

باربری خاور بین شهری برای نیازهایی مثل اسباب کشی بین دو شهر مختلف، ارسال مصالح و سنگ و سیمان و ... به شهر دیگر، ارسال مواد غذایی و محصولات گوشتی یا لبنی به شهر دیگر و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. خاور، به دلیل امنیت بالایی که برای بار ایجاد می‌کند، مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین گزینه برای حمل انواع کالا که تا 6 تن وزن داشته باشد است. کرایه باربری خاور بین شهری به موارد مختلفی مثل نوع بار، طول مسیر، ارزش و بیمه بار و ... بستگی دارد. به همین دلیل، نمی‌توان قیمت مقطوعی را برای این کار در نظر داشت. اما با استفاده از سایت‌هایی مثل ترابرنت، امکان استعلام قیمت در باربری خاور بین شهری برای شما وجود خواهد داشت.

درصورتی‌که برای حمل بار خود، احتیاج به خاور داشتید می‌توانید با ثبت اعلام بار در ترابرنت راننده مورد نظر برای بار خود را پیدا کنید. همچنین رانندگانی که دارای انواع خاور هستند، می‌توانند در این بستر ثبت نام کنند تا امکان بارگیری در هر زمانی از سال و در هر مکانی که حضور داشتند برای آن‌ها فراهم شود.

منبع: https://www.baharnews.ir/news/382154/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بهترین بازی های PS5 سال 2022 شامل موارد بسیار زیادی است که گلچین کردن آنها را دشوار می‌کند. با این حال ما در این قسمت بهترین‌های آن را برای شما جدا کرده‌ایم که می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه بسیار خوبی را در بازی کردن با این گیم‌ها داشته باشید. این موارد به شرح زیر می‌باشند.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه این مقاله اسناد علمی و عملی نیاز دارد حتما بیشتر تحقیق کنید و در پایان منبع آن را هم می توانید بررسی نمایید

قصد ما از انتشار این مقاله بار آموزشی آن است.

پلی استیشن‌ها یکی از پلتفرم‌های بسیار جذاب برای بازی‌ها هستند که می‌توانید بازی‌های PS4 را نیز در آن اجرا کنید. کمپانی سونی در این پلتفرم، لیست بازی‌های مختلفی را به صورت انحصاری برای PS5 ارائه کرده است که بر مزیت آن افزوده است. به عنوان مثال می‌توان به برخی عناوین مانند Rift Apart, Demon’s souls و یا Astro’s Playroom اشاره نمود. حال با وبلاگ ما باشید تا به بررسی بهترین بازی های PS5 سال 2022 بپردازیم.

بهترین بازی های PS5 سال 2022 کدامند؟

اگر بخواهیم به معرفی بهترین بازی های PS5 سال 2022 بپردازیم، لازم است بهترین موردی که تاکنون درنظر گرفته شده است را همینجا معرفی کنیم که به نام Ratchet & Clank: Rift Apart نام دارد. این بازی ترکیبی از جلوه‌های بصری است که داستان بسیار گیرایی را نیز دنبال می‌کند. شما می‌توانید با دسته‌های بازی DualSense در پلتفرم PS5 از بازی کردن با Ratchet & Clank: Rift Apart و قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. بنابراین تا این جای کار با بهترین و جامع‌ترین بازی آشنا شدیم.

اما ممکن است طرفداران مارول و قهرمانان آن نیز در این صفحه باشند و بخواهند تجربه بازی با این سوپر قهرمان‌ها را داشته باشند. برای این دسته از افراد بازی Spider-Man: Miles Morales را معرفی می‌کنیم که در آن داستان زندگی ابرقهرمان عنکبوتی در محله‌های نیویورک را روایت می‌کند. این بازی می‌تواند برای این دسته از افراد نیز بسیار جذاب باشد.

اما برای کسانی که به دنبال یک ماجراجویی سخت و طاقت فرسا و چالشی در بازی هستند، چیزی که ممکن است بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به دنبال آن باشند، عنوان Demon’s Souls بسیار مناسب خواهد بود. شما می‌توانید معیارهای مختلف این بازی را که قبلا در سال 2008 مشاهده شد، با بهبود کیفیت و تجربه بصری زیبای آن، در سال 2020 مشاهده کنید. همچنین فریم ریت بالایی نیز ارائه شده است.

در نهایت نیز می‌توان به بازی Astro’s Playroom به عنوان یک بازی ماجراجویی جذاب اشاره نمود که برای گذراندن وقت گزینه مناسبی است. شما می‌توانید از بازی Martha Is Dead نیز برای کسانی که ژانر ترسناک را دوست دارند، استفاده کنید که با جلوه‌های بصری جذاب خود معرفی شده‌اند.

حال با ما باشید تا به صورت تک به تک به معرفی بهترین بازی های PS5 سال 2022 بپردازیم.

1-     بازی Ratchet & Clank: Rift Apart | رچت و کلنک: شکاف جدا سال 2022

اولین و بهترین بازی های PS5 سال 2022، همانطور که در بخش قبل هم اشاره کردیم، بازی Ratchet & Clank است که به عنوان پرفروش‌ترین بازی این پلتفرم نیز شناخته می‌شود. این برنامه را می‌توان بیشتر از یک عنوان بازی دانست و باید آن را نمونه‌ای از به کارگیری قابلیت‌های جدید کنسول درنظر گرفت. به عنوان مثال، در این بازی مکانیزم لودینگ سریع به کار گرفته شده است. همچنین برخی از قابلیت‌ها با کنترلر DualSense از PS5 ارائه می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های جذاب این بازی می‌توان به گرافیک بصری جذاب، روایت داستانی زیبا، گیم پلی ویژه و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

ژانر: سکوبازی، تیر اندازی سوم شخص
حالت: تک نفره
استودیو: اینسامنیاک گیمز
تاریخ انتشار: سال 2021

2-   بازی Demon’s Souls | دیمون سولز

عنوان بعدی دیگری که می‌توان در لیست بهترین بازی های PS5 سال 2022 معرفی کرد، بازی معروف دیمون سولز است که قبلا هم در سری PS3 بازی محبوبی شناخته شده است. این بازی در واقع یک نسخه ریمستر یا بازسازی شده از این نسخه است که توسط کمپانی‌های SIE Japan Studio و نیز Bluepoint Games ساخته شده‌اند. بنابراین در این نسخه شاهد برخی از اصلاحات مانند جلوه‌های بصری، گیم پلی، ارائه برخی از آیتم‌های جدید و نیز موارد دیگر اشاره کرد که می‌تواند طرفداران قدیمی این بازی را غافلگیر نماید.

ژانر: نقش آفرینی، اکشن
حالت: تک نفره، چند نفره
استودیو: بلوپوینت گیمز، استودیو ژاپن
تاریخ انتشار: سال 2020

3-  بازی Deethloop | دیث لوپ

عنوان دیگری که می‌خواهیم برای بهترین بازی های PS5 سال 2022 معرفی نماییم، یک بازی در سبک معمایی و نیز قتل است که به صورت بازی تیراندازی و شخص اول ارائه می‌گردد. در این بازی، به جای سبک اکشن و حمله مستقیم به دشمنان، می‌بایست یک مسیر و ماجراجویی را طی کنید که در آن با جمع آوری اطلاعات و سرنخ‌ها با محیط و دشمنان خود روبرو می‌شوید.

برخی از ویژگی‌های جذابی که باعث می‌شود تا این بازی به زیبایی روایت شود، عبارتند از: گیم پلی و جلوه‌های بصری جذاب، فضای سرد و روایت جذاب، شخصیت‌های دوست داشتنی. این بازی می‌تواند هم سرگرم کننده و هم باعث به فکر فرو رفتن شما شود.

ژانر: ماجراجویی، اکشن
حالت: تک نفره، چند نفره
استودیو: آرکین استودیوز
تاریخ انتشار: سال 2022

4-   بازی Elden Ring | الدن رینگ

از سری بازی‌های دارک سولز است که می‌توان آن را به عنوان ادامه سری معنوی Open World دانست. این بازی به عنوان بهترین بازی های PS5 سال 2022، یک سبک نقش آفرینی جذاب را ارائه می‌کند که شما می‌توانید با داشتن یک کاراکتر، در یک دنیای کاملا باز و در راستای یک داستان پیش بروید. بنابراین کسانی که چنین نوع سبک‌هایی را دوست دارند، بازی الدن رینگ را دنبال کنند.

شما می‌توانید در این بازی، امکان شخصی سازی بسیار زیادی را داشته باشید. همچنین لوازم این کاراکترها نیز قابل شخصی سازی است. همچنین از جذابیت‌های دیگر این بازی، می‌توان به مبارزات آن اشاره کرد که می‌توانند به شما در جذابیت بیشتر داستان آن کمک کنند.

ژانر: نقش آفرینی و اکشن
حالت: تک نفره، چند نفره
استودیو: فرام سافتور
تاریخ انتشار: سال 2022

5-   بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales | اسپایدرمن مارول: مایلز مورالز

این بازی که توسط سونی اینتراکتیو اینترتینمنت ساخته شده است، یک عنوان در بین بهترین بازی های PS5 سال 2022 است که دومین سری از بازی‌های مرد عنکبوتی مارول شناخته می‌شود. نسخه اول آن در سال 2018 ساخته شده است.

این بازی در یک دنیای جهان باز شکل می‌گیرد که همانند نسخه اولیه بازی است. مناطق این بازی، در شهر‌های منهتن و نیویورک است که پوشیده از برف می‌باشد. بازی در راستای یک داستان دنبال می‌شود و این کاراکتر می‌تواند از توانایی Venom Punch نیز بهره ببرد. شما باید در این بازی، از همشهریان خود در مقابل نیروهای زیرزمینی و نیز مخرب حفاظت کنید و اعتماد آنها را جلب نمایید.جوان ایرانی (irjavan.com)

ژانر: اکشن، ماجراجویی
حالت: تک نفره
استودیو: اینسامنیاک گیمز
تاریخ انتشار: سال 2020

6-   بازی Returnal | ریترنال

از عناوین متفاوتی که در این لیست می‌توان برای بهترین بازی های PS5 سال 2022 عنوان کرد، بازی ریترنال نام دارد. این عنوان می‌تواند در سبک اکشن یک تجربه بسیار منحصر به فرد و جالب به شما ارائه نماید و از ابتدا شما را در نقش قهرمانی به نام سلین درون بازی وارد می‌کند. بازی در سبک علمی تخیلی و فضایی توسط یک استودیو فنلاندی ساخته شده و منحصرا برای پلی استیشن 5 می‌باشد. همچنین این بازی در سبک روگ لایک ساخته شده است و یکی از بهترین‌ها در این زمینه می‌باشد. سبک روگ لایک، یک ژانر منحصر به فرد است که سخت‌ترین نوع بازی‌ها به شمار می‌آیند و نمونه آن را می‌توان در بازی دارک سولز مشاهده کرد.

داستان این بازی به این شرح است که یک خلبان فضایی، با داشتن وسایل و تجهیزات مسلح و پیشرفته در سیاره بیگانه گیر افتاده است و در یک حلقه زمانی گیر کرده است. پس از هر مرگ، سلین زنده می‌شود و از الگوی عبور از محیط‌های خارجی و مبارزه با موجودات فرازمینی با چشم‌اندازهای روبه‌رشد در جهانی همیشه در حال تغییر پیروی می‌کند. این سبک بازی با داشتن محیط‌های به ظاهر قدیمی اما مدرن بازی را به پیش می‌برد. یکی دیگر از ویژگی‌های متفاوت و زیبای این بازی، دشمنان متفاوت با سبک‌های تهاجمی مختلف است که از تکراری شدن بازی جلوگیری کرده و بازیکن را همیشه در حال تجربه و آموزش قرار می‌دهد.

ژانر: تیر اندازی سوم شخص، روگ لایک
حالت: تک نفره
استودیو: هاوس مارک
تاریخ انتشار: سال 2021

7-   بازی Final Fantasy VII Remake: Intergrade | فاینال فانتزی 7: باز خلق شده

در جایگاه هفتم از بهترین بازی های PS5 سال 2022، لازم است یکی از سری بازی‌های مشهور و قدیمی در لیست‌های مختلف بازی‌های PS اشاره کنیم که فاینال فانتزی 7 نام دارد. این بازی برای کنسول 4 ساخته شده و درس ال 2020 ارائه شد. البته باید گفت این نسخه، مدل بازسازی شده همین بازی در سال 1997 است که در آن زمان نیز توسط شرکت اسکوتر اتیکس ساخته شده بود. قابل ذکر است که این بازی برای ویندوز نیز ارائه شده است.

داستان این بازی، در شهری به نام میدگار است که در آن سربازی اجیر شده به نام کلاود استرایف در یک نبرد با شرکت شینرا و سفیراث، نام سرباز سرکش آن شرکت دارد. این بازی در سال 2021 برای پلی استیشن 5 نیز ارائه شد. از جمله مزایا و نقاط قوتی که برای این بازی تعریف شده است، می‌توان به داستان آن، گرافیک و نیز روند بازی اشاره کرد که سبب شده است تا منتقدان آن را یک موفقیت تجاری دانسته و همین عوامل سبب شد تا این بازی به عنوان یکی از سریع‌ترین بازی‌ها در فروش با فروش 3.5 میلیون نسخه‌ای آن مواجه شود. به صورت خلاصه راجع به این بازی در لیست بهترین بازی های PS5 سال 2022 می‌توان به مشخصات زیر اشاره کرد که عبارتند از:

ژانر: نقش آفرینی، اکشن
حالت: تک نفره
استودیو: اسکوتر انیکس
تاریخ انتشار: سال 2021
در این بخش، لیست بهترین بازی‌های PS3 را در سال 2021 مشاهده کنید.

8-   بازی Assassin’s Creed Valhall | اساسینز کرید والهالا

از سری بازی‌های جذابی که همواره باید آن را در لیست بهترین بازی های PS5 سال 2022 قرار دارد،می‌توان به نسخه‌ای جدید از اساسینز کرید اشاره کرد. در این سری، اما داستان راجع به حمله وایکینگ‌ها به انگلیس (بریتانیای بزرگ) است که در قالب داستان یک شورشگر به نام ایوور روایت می‌شود. ویژگی‌های مختلفی را می‌توان برای این بازی بیان کرد که شامل حجم زیاد و تنوع اسلحه‌های آن است که می‌توانید انتخاب کنید. همچنین بازی در یک محیط جهان باز ارائه شده است که می‌توانید محیط باز آن را توسط قابلیت Odin Sight به کمک یک کلاغ در مناطق مختلف مشاهده کنید.

بازی اساسینز کرید والهالا از بهترین بازی های PS5 سال 2022، نسخه‌ی 21 ام از سری بازی‌های اساسینز کرید است که یکی از طراحان این بازی، فردی ایرانی به نام اراد حیدری می‌باشد. داستان بازی در سال 873 میلادی بوده و فضای قدیمی دارد. قابل ذکر است که شما می‌توانید در این بازی، هم شخصیت زن و هم مرد را انتخاب کنید. این بازی همچنین عناصری از اساسینز کرید ایسو را نیز در خود دارد. شما می‌توانید این بازی را در سیستم عامل‌هایی مانند اکس باکس، ویندوز، پلی استیشن 4  نیز اجرا کنید.

ژانر: اکشن، نقش آفرینی، مخفی کاری، ماجراجویی
حالت: تک نفره
استودیو: یوبی سافت مونترال
تاریخ انتشار: سال 2020

9-   بازی Astro’s Playroom | اتاق بازی استرو

یک عنوان بازی فانتزی و مفرح برای گیمرها، بازی Astro’s Playroom در سال 2020 نام دارد که بهترین بازی های PS5 سال 2022 شناخته می‌شود. این بازی، دنباله‌ای برای بازی Astro Bot Rescue Mission است که در سال 2018 ارائه شد. بازی در یک محیط 3 بعدی ارائه می‌شود که شما می‌توانید با استفاده از دسته DualSense شخصیت رباتیک خود را کنترل کنید. این بازی می‌تواند تنوع حرکات مانند پرش، مشت زدن، شناور شدن و غیره را در اختیار بگذارد. بازی شما در یک دنیا به نام CPU Plaza شروع می‌شود و شامل چند مرحله مانند GPU Jungle، کولینگ اسپرینگز، Memory Meadow و غیره است. دو بخش دیگر نیز در این بازی قرار دارد که به نام‌های Network Speed ​​Run و PlayStation Labo شناخته می‌شود.

این بازی رایگان، برمبنای کنترلر دوال سنس تجربه‌های جدیدی را ارائه می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید یک بازی تفریحی چندساعته را تجربه کند. همچنین باید گفت بازی فضای نه چندان پیچیده‌ای دارد و برای نوجوانان مناسب است.

ژانر: پلتفرم
حالت: تک کاربره
استودیو: ژاپن استودیو
تاریخ انتشار: سال 2020
10-  بازی Dirt 5 | دیرت 5

بدون شک، در این لیست بازیکنان و پلیرهایی هستند که در لیست بهترین بازی های PS5 سال 2022، به دنبال بازی‌های اسپورت و مسابقه‌ای هستند. در این حالت به عنوان اولین مورد، می‌توان به بازی دیرت 5 اشاره کرد که به عنوان یک بازی برای شبیه‌سازی رانندگی شناخته می‌شود. این گیم، 14 امین بازی ویدیویی است که از Colin McRae ساخته شده و می‌توانید آن را با تنوع ماشین‌ها و لوکیشن‌های مختلف مانند نیویورک یا شهرهای چین و غیره بازی کنید.

این بازی برای سیستم‌عامل‌هایی مانند مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و 5 ارائه شده و تاکنون نیز بازخوردهای بسیار خوبی را از کاربران خود دریافت نموده است. شما می‌توانید نسخه‌های کرک شده این بازی را نیز دریافت کنید که برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. در نسخه 5، مسابقات آفرود واقعی‌تر از همیشه برگزار شده‌اند که از علل این امر می‌توان به درنظر گرفتن لوکیشن‌هایی با طراحی دقیق، آب‌و‌هواهای مختلف، اشاره کرد. شما می‌توانید حداکثر این بازی را به صورت 4 نفره بازی نموده و به رقابت با دوستان خود بپردازید.

ژانر: مسابقه‌ای و ماشینی
حالت: تک نفره، چند نفره
استودیو: کد مسترز
تاریخ انتشار: سال 2020

منبع: https://irjavan.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-ps5-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2022/



:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Nothing beats the durability and luxury of natural leather. Quality is our number one priority, full grain leather is of the highest quality and all hides are hand selected for the perfect finish. We are passionate about beautiful shoes, so we are passionate about them. We have completed our specialist care range to protect your leather shoes from everyday wear and tear. Always let wet shoes air dry - never dry them with artificial heat. Riding in heels can damage the soles of your shoes and heels. Due to their delicate nature, finishes such as glitter and embellishments should be worn with caution. If you have recently individual or wholesale leather, we recommend using the following items to increase the life of your product.

 

WATER/STAIN PROTECTION SPRAY

This high-quality, alcohol-free spray protects leather from water, stains and stains and prevents tarnishing. Perfect for leather, can be used on any material except patent leather, and can be used in any color. For added protection, we recommend spraying several times before wearing. After that, you can continue to spray your leather shoes with additional coats on a regular basis, depending on how often you wear them. Available in small pump sizes that can be purchased online or in stores as large ozone friendly aerosols.

 

Leather Conditioner

Shoe leather, like your own skin, needs regular moisturizing and conditioning. Our leather conditioner cleanses, nourishes and moisturizes while supporting impregnation. Both lanolin-based and wax-based, ideal for all types of leather:

smooth, patent and even leather-like materials. It also removes surface residue and leaves a glossy finish. We recommend using our polishing cloth.

 

BEESWAX

Softens and protects all smooth leathers, restores natural oils and enhances finish. This is only suitable for medium to dark leather. FUN TIP: Rub

Beeswax into the lining of your leather shoes to soften uncomfortable hard spots. Our beeswax also helps impregnate leather!

 

RENOVATING POLISH

When you need a color refresher to add pigment to your shoes, Renovating Polish is the way to go. This nourishes and conditions the leather, refreshing color and covering scuffs and scratches. The polish is a water-based wax formulation that gives an excellent high gloss finish. Recommended for use on smooth or grained leather. Available in a variety of colors to match your shoe collection. Apply with our shoe brush or polishing cloth. Use Instant Shine to enhance color.

 

SHOE GEL

This transparent gel cleans, moisturizes, protects and cares for shoe leather. For use on smooth and delicate leathers such as calf, goat, snake/crocodile and especially metallic. Also, this is available in all colors! Apply with our polishing cloth. It also smells so good (how good!) that you can use it on sandals to soften the cutting straps.

 

Patent Leather Dressing

Black or Neutral Patent Leather Dressing cleans, conditions and shines patent leather, but is also suitable for high gloss synthetic plastics and vinyl. We highly recommend applying a polishing cloth before wearing for the first time.

 

Shoe Brush The natural bristles of the

Shoe Brush are gentle on leather and spread the product evenly for a glossy finish. Use a shoe brush to remove excess dirt and dust from your shoes. You can also use a brush to apply shoe polish or wax to gently polish your shoes. Use this to apply renovation polish and beeswax.

 

POLISHING CLOTH

Superior glossy polishing cloth made from high quality lint free cotton with durable hemmed edges. Use to apply leather conditioners, shoe gels, patent leather conditioners, renovation polishes and shoe gels. Apply a small amount of product to a cloth and gently rub your shoes in small circular motions. Polish your shoes until they are shiny.

 

Instant Shine

This miracle sponge contains silicone oil and impregnating wax for a superior high gloss finish. Suitable for smooth and grained leather in all colors. Apply to shoes with applicator sponge on first use or after applying Renovating Polish or Leather Conditioner.



:: بازدید از این مطلب : 1397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در این مقاله میخوام راجع به روتاری جوینت های مخصوص بخار مطالبی را به زبان ساده ارایه بدم که مطمئنم خیلی کاربردی خواهد بود . لازم به ذکر است مقاله ذیل با توجه به شرایط کاری صنایع ایران نگارش شده است .کلیه مطالب فارسی در خصوص اتصالات دوار با هدف کمک به مصرف کنندگان محترم توسط بنده در گوگل خلق شده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

روتاری جوینت ها را میتوان به دو دسته سرد کار و‌ گرم کار تقسیم کرد . روتاری های سرد کار معمولا در دمای کمتر از ۱۲۰ درجه و روتاری های گرم کار در دمای بیشتر از ۱۲۰ درجه تا نهایت ۳۵۰ درجه سانتیگراد قابل استفاده می باشند . روتاری های سرد کار می تونن دمای پایین و سرعت دورانی بالا( تا ۲۴۰۰۰ دور بر دقیقه ) را تحمل کنند.

 

روتاری های گرم کار معمولا دمای بالا تر از ۱۲۰ درجه و سرعت دورانی کمتر از ۱۰۰ دور بر دقیقه را تحمل میکنند .

در ایران غالبا این نوع روتاری جوینت ها در بازه دمایی ۱۲۰ تا ۲۴۰ درجه استفاده می شوند . معمولا روتاری جوینت های بخار و روغن داغ با پوسته چدنی و شافت استیل یا برنجی تولید میشوند . در ایران روتاری جوینت های بخار و روغن داغ با دو‌ نوع سیل آبندی گرافیتی و پلیمری تولید میشوند . در مواقعی که دمای سیال کمتر از ۲۴۰ درجه و سرعت دوران کمتر از ۶۵ دور بر دقیقه باشد و نصب صحیح انجام شود ، سیل پلیمری با عمر متوسط جوابگو خواهد بود .

سیل های گرافیتی دمای ۲۴۰ درجه و گاها ۳۰۰ درجه و سرعت دوران تا ۲۰۰ دور بر دقیقه را ساپورت میکنند ولی شرایط نصب و کار آنها به دلیل حساسیت گرافیت بسیار حساب شده میباشد .

اولا باید سیستم فیلتراسیون میکرونی در مسیر حرکت سیال وجود داشته باشد و دوما نحوه نصب روتاری جوینت بسیار مهم میباشد. 

بی دقتی در نصب بشدت از عمر کاری روتاری جوینت میکاهد.

با توجه به تجارب بنده در ۲۰ سال اخیر به جرات میتوانم بگویم بیش از ۹۵ درصد صنایع ایران هیچ گونه سیستم فیلتراسیون میکرونی به صورت استاندارد ندارند . از این رو استفاده از روتاری با سیل های پلیمری ( البته نوع اصلی ) پیشنهاد میشود . هزینه تولید سیل های پلیمری مقرون به صرفه بوده و در صورت تعویض به موقع روتاری جوینت برای شما سالها کار خواهد کرد. نا گفته نماند عمر سیل پلیمری از گرافیتی کمتره ولی دو مزیت اصلی داره اول اینکه اگر به موقع عوض بشه هیچ آسیبی به شافت نمیزنه و دوم اینکه توسط مصرف کننده قابل تعویضه و نیازی به لپینگ شافت و سیل آبند توسط دستگاه مخصوص نیست .

شرکت خوشنام ( مهرگان سابق ) تحت برند TOP SEAL روتاری جوینت های بخار را در انواع ۱/۲ الی ۴ اینچ ‌و در بازه دمایی تا ۲۴۰ درجه سانتیگراد تولید میکند.

برای اطلاعات بیشتر منبع بررسی شود

منبع: https://rotaryjoint.ir



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Lenovo در سال 1984 به عنوان یک شرکت تجاری کامپیوتر چینی تاسیس شد. از سال 2004، این شرکت بزرگترین تولید کننده لپ تاپ در چین بوده و بعد از کسب بخش تقسیمات آی بی ام در سال 2005، چهارمین تولید کننده بزرگ درسطح جهان است. علاوه بر دسکتاپ و نوت بوک، این شرکت همچنین تولید مانیتور، پروژکتور، سرور و غیره را انجام می دهد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

G510 Lenovo
کمپانی لنوو که نیاز های کاربران زیادی را در زمینه لپ تاپ برآورده می کند، در سال 2011 طرحی جدید از سری G  را به نام

G510 Lenovo رونمایی کرد. G510 Lenovo یکی از پرفروش ترین مدل های رونمایی شده بود و با طراحی خاص خود قابلیت مطرح بودن در بازار لپ تاپ را دارا می باشد.

طراحی G510 LENOVO   
G510 Lenovo  لپ تاپی کاربر پسند بدون سیستم عامل ویندوز است. شرکت Lenovo رنگبندی مختلفی برای G510 Lenovo

 در نظر گرفته است ، جنس G510 Lenovo از پلاستیک مات می باشد که جلوی انعکاس نور را می گیرد. در کل طراحی زیبای ساختاری به یکی از اولویت ها در زیبایی این لپ تاپ تبدیل شده است .

صفحه نمایش G510 LENOVO 

G510 Lenovo

G510 Lenovoدارای نمایشگر 15.6 اینچی با resulution 1366x768 می باشد  ،بنابرین در عرضه تصاویر کاملا واضح  و رنگبندی بدون نقص موفق بوده است. این موضوع باعث شده تا نور و کنتراست G510 Lenovo نصبت به سایر مدل های قبلی بهبود یابد. از مشکلات نمایشگر باید به محدودیت زوایای مختلف دید و از بین رفتن دید کافی در شرایط نور زیاد مانند نور آفتاب اشاره کرد .  صدای خروجی از بلندگو به قدر کافی قوی و مناسب می باشد درصورتیکه می خواهید صدای خروجی را تقویت کنید می توانید از اسپیکر های جانبی استفاده کنید .

اتصالات G510 LENOVO 

در   G510 Lenovo  وجود دارد ،همین امر باعث شده تا از نظر اتصالات این لپ تاپ به یک نمونه بی عیب و نقص تبدیل شود. از امکانات دیگر می توان به   Wi-Fi با استاندارد 802.11b/g/n هم اشاره کرد. سایر اتصلات موجود در G510 Lenovoشامل  port USB 2.0 ، پورت Gigabit network، خروجی  وی جی ای، port HDMI و  قسمت SD می باشد.

کیبورد G510 LENOVO 

G510 Lenovo

G510 Lenovo   دارای صفحه کلید با طراحی کارشناسانه و حرفه ای می باشد . فاصله در بین کلید های این کیبورد به اندازه ای کاملا استاندارد جوری در نظر گرفته شده تا هنگام تجربه تایپ کردن با آن هیچ گونه مساله ای با آن نداشته باشید و عملیات تایپ با سهولت هرچه تمام تر انجام شود ، همچنین با تعبیه شدن کیبورد عددی در سمت راست قابلیت دسترسی آسان به اعداد با همان مشخصه های کیبورد اصلی دستگاه موجود می باشد.

پردازنده G510 LENOVO 
 
Lenovoدرمدل lenovo  G510 از پردازنده های اینتل استفاده می کند . یکی از قوی ترین آنها cpu  Corei7 است که چهار هسته ای است. با توجه به این که پردازنده چهار هسته ای از توان چهار هسته ای مجاری دیگر هم استفاده میکند در این صورت میتواند در مجموع به هشت هسته می رسد که این قدرت ایجاد شده به کاربر این امکان را می دهد تا بسیاری از عملیات خود را بدون به وجود آمدن مشکلی پردازش کند. همچنین در G510 Lenovo از پردازنده های دیگری به نام Corei5 و  و Intel Pentium Corei3استفاده شده است  .استفاده از این پردازنده ها جهش بزرگی نسبت به مدل‌های سال گذشته محسوب می شود

حافظه رم در G510 LENOVO

حافظه رم در G510 Lenovoمابین مقادیر 2گیگ تا 8گیگ می باشد.در کل با وجود چنین رمی کاربر نباید حین انجام عملیات روزانه اش مشکلی را حس کند و بی هیچ دردسری کار هایش را انجام می دهد.همچنین حافظه hard disc در G510 Lenovo مقادیری مابین 500گیگ تا 1000 گیگ را دارا است و کاربر از نظر ذخیره داده ای مشکلی نخواهد داشت.

G510 LENOVO

کارت گرافیکی 2گیگا بایتی با توانایی ارتقا به 3گیگا بایت به نام ATI Radeon™ HD 8750M 2048MB UpTo 3072MB در در G510 Lenovoموجود می باشد. وجود چنین کارت گرافیکی قوی ای روی این سیستم باعث شده تا علاوه بر اجرای برنامه های گرافیکی و برنامه های مختلف توانایی این سیستم در اجرای انواع بازی های هم بالا باشد و کاربر حین اجرای بازی ها یا عملیات روزانه با مشکلی مواجه نخواهد شد. البته باید اشاره کرد بهره مندی از این کارت گرافیکی قوی موجب افزایش قیمت در G510 Lenovo نسبت به سایر مدل ها شود.

باتری در G510 LENOVO

باتری در G510 Lenovo شامل یک باتری 6 سلولی لیتیوم-یونی است وباید زمان شارژ آن را به گونه ای در نظر گرفت که اگر سیستم به صورت مداوم از اینترنت استفاده کند مدت زمانی حدود دو تا دو ساعت و نیم شارژ آن باقی می ماند . لازم به ذکر است با توجه به وجود انواع پردازنده ها و کارت گرافیکی این مدل روند چشم گیری را پیش رو نمی گذارد.

منبع:مرکز تعمیر لپ تاپ



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

این وبلاگ ها متعلق به مجموعه سئوتن و بلاگتن می باشند هدف فعالیت این دسته از وبلاگ ها پرداختن به امور نویسندگی و انتشار مقالات کاربردی است یکی از علایق خود من به شخصه نوشتن،معرفی و بازنشر مطالبی است که می توانند در فکر افراد،انتخاب آنها و مسیر همکاران و دوستانم تاثیر بگذارد است اگر سری به آرشیو مقالات این وبلاگ ها بزنید خواید دریافت غیر از برخی از مطالب که در بحث تبلیغات منتشر شده است و باز هم انتخاب آن ها جنبه مادی نداشته است را خواهید دید و اگر آن ها را مطالعه نمایید خواهید دریافت یا کالای پرکاربردی معرفی (نه پیشنهاد) یا مطلبی مذهبی،پزشکی و زندگینامه بزرگی بازنشر شده است و وجود لینک منبع آن صرفا نشانه عزم ما در انتشار به حق و درست برخی از مطالب است و صرفا قصد تولید محتوای متنی را نداشته ایم،در این پست قصد داریم در مورد فعالیتمان،یک پیشنهاد دوستانه، پلتفرم سئوتن و موسس آن محمد سلحشوری با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

خب همانطور که عرض کردیم وجود وبلاگ ها در جوامع مختلف لازم است وجود فعالیت شفاف و درست آن ها می تواند به پیشرفت جامعه اهل مطالعه کمک شایانی نماید ولی شرایط لازم را میطلبد،یکی از آن شرایط لازم انتشار صحیح و بازنشر مطالبی است که در پیشرفت فکری افراد تاثیر گزار باشد گاها پیش می آید متنی را در سایتی مطالعه کرده ام و به دلیل اینکه هم ادبیات درستی برخوردار بوده و هم جانب حق را رعایت کرده آن را بدون توجه به رتبه وبسایت و یا نیت تولید آن محتوا بازنشر کرده ایم این متون می تواند از برخی وبسایت های مطرح مثل ویکی پدیا،ویکی شیعه و یا وبسایت های فروشگاهی و وبسایت های خبری باشد ولی در این قسمت لازم میدانم توضیحی را ضمیمه نمایم(انتشار اخبار خارجی با موضوع سیاسی و هر موضوع دیگری ذهن انسان را مخدوش و مشغول می نماید ولی اخباری که در حوزه تکنولوژی،پزشکی،طب سنتی و یا مطالبی از این دست باشد مطمئنن انتشار آن می تواند کارساز واقع شود) این بستر امن را سرویس های وبلاگدهی با صرف هزینه های زیادی برای دسته ای از ما فراهم کرده است که بعد از تشکر از آن ها لازم می دانم نکاتی هم در پایان متذکر شوم حال از بحث خود دور نمیشویم و در ادامه اضافه خواهیم کرد این فعالیت می تواند در چهارچوب تبلیغات هم باشد.

بارها با پیش آمده مبالغ کلانی برای تبلیغ پلتفرم های مختلف و غیر مدنی که در شان خانواده های ایرانی نیست به ما پیشنهاد شده است ولی خب به دلیل فعالیت شفاف و در خور کاربران نادیده گرفته شده است یا اگر تبلیغی پذیرفته شده فقط در چهارچوب قوانین تعریف شده خود ما و موازین و قوانین کشور ایران و جمهوری اسلامی ایران می باشد و از نظر فنی هم متن باید دارای یک عدد لینک در محتوا جهت دریافت بازخورد دارا باشد و در قبال آن لینک شاید حدود 4 الی 5 لینک متقابل به سمت وبلاگ هدایت کرده ایم.در کل در این متن قصد داریم در مورد منظور اصلی خود و درباره اصلیترین موضوع یعنی قصد و قرض فعالیت خود در این وبلاگ ها با شما صحبت کنیم که تا اینجای مطلب برخی از آن ها جسته و گریخته ادا شده است اگر تمام مقالات ما لینک خارجی برای سایت هدف دارند صرفا تبلیغ نیست و معرفی برخی از کسب و کارهای در خور هست و قصد نداریم از این وبلاگ ها بهره خاصی جز مطالب ذکر شده را بجوییم.

البته در اینجا لازم می دانم گله ای هم از برخی سرویس ها داشته باشم که بدون اطلاع قبلی وبلاگ را غیر فعال و از دسترس خارج می نمایند و برخی با نادیده گرفتن فعالیت های به حق ما اقدام به پاک کردن کامل وبلاگ و مطالب کرده اند که سهم خود را دینی گردن آن ها می دانیم که ادا کننده آن بنده خدا نخواهد بود.

حال در این قسمت پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز این است که می توانید با تولید محتوای متنی در خور که در بالا ذکر شد و به نام خود شما منتشر خواهد شد ما را یاری نمایید این فعالیت می تواند که بازهم لازم است متذکر شوم در تولید محتوای متنی در زمینه مذهبی،دفاع مقدس،معرفی برخی محصولات تولید داخل،کسب و کارهای نوپا و فعال و پویا با آینده روشن،مطالب دارای بار علمی و در عرصه تکنولوژی باشد

مطالب خلاف قوانین ما و سرویس های وبلاگدهی

مطالبی از دسته معرفی وبسایت های غیر اخلاقی از نظر شرعی و عرفی و خارج از قوانین و موازین جمهوری اسلامی ایران و معرفی بلاگرهای شبکه های اجتماعی و روانشناس نماها و سلبریتی ها،خوانندگان خارجی قابل قبول نیست و تولید محتوا در این زمینه ها از جانب ما کاملا مردود محسوب می شود.

از خدا شاکریم که این سعادت را به واسطه پلتفرم های مفید نصیب ما نموده که بتوانیم محتوایی در خور کاربران تولید و یا بازنشر نماییم.

تمام محتواهای بازنشری این مجموعه دارای لینک منبع می باشند و پیشنهاد صد در صدی این مجموعه نیست و ممنون خواهیم شد اگر محتوایی هم از جانب شما کاربران ارسال گردید در صورت دارا بودن لینک منبع حتما درج شود و لازم است بدانید خود ما قبل از انتشار آن ها را بررسی خواهیم کرد.

با تشکر محمد سلحشوری | سئوتن

برای ارسال محتوای متنی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید...
 
 


:: برچسب‌ها: قوانین ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

علت جوش چانه چیست ؟ تا به حال با معضل جوش‌ چانه روبرو بوده‌اید؟ آیا می‌دانید جوشهای کیستی چانه چیست؟ آیا می‌دانید جوش چانه نشانه چیست ؟ جوش‌ها مهمان‌های ناخوانده و بی‌خطری هستند که باعث آزار فرد می‌شوند؛ به خصوص زمانی که قرار است برای یک مهمانی مهم یا قرار کاری رسمی آماده شود و درست در همان لحظه متوجه یک یا چند جوش مزاحم بر روی چانه می‌شود.

در این مقاله قصد داریم در مورد در مورد جوش چانه صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و به دلیل بار پزشکی و علمی آن نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید(منابع بررسی شود)

جوش‌ها و کیست‌های روی چانه معمولا در اثر نوسانات هورمونی در بازه‌های مختلف سنی رخ می‌دهند. در صورت خفیف بودن جوش‌ها می‌توان آن‌ها را در خانه به راحتی درمان نمود. اما در موارد شدید نیاز به درمان‌های قوی زیر نظر پزشک دارد.در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

گاهی هم جوشهای کیستی چانه در اثر آلودگی، چربی، رشد باکتری در منافذ پوست و … ایجاد می‌شوند. اگر شما هم می گویید جوش چانه خستم کرده و نمیدانید درمان جوش چانه چیست ، اصلا جای نگرانی نیست؛ زیرا قرار است در اینجا ما در رابطه با جوش دردناک چانه صحبت کنیم تا بدانید علت جوش زیر چانه و گردن چیست و به شما کمک کنیم تا چاره‌ای برای درمان انواع جوش کیستی روی چانه و آثار آن پیدا نمایید. پس تا آخر مطالب ما را همراهی کنید.

جوش زیر چانه و گردن نشانه چیست ؟ علت جوش چانه چیست؟

علت جوش زیر چانه و گردن چیست ؟ اکثر جوش‌ها هنگامی بروز می‌کنند که منافذ پوست یا فولیکول‌های مو بسته می‌شوند و چربی‌ها زیر پوست جمع می‌شوند. علت بروز آکنه و جوش‌ چانه چندان پیچیده نیست و می‌توان با درمان‌های پزشکی آنها‌ را به راحتی از بین برد.

این دسته از جوش‌ها بیشتر در سنین 15 الی 35 سال مشاهده می‌شود. براساس گزارشات و تحقیقات صورت گرفته می‌توان از محل بروز جوش آکنه به علت و دلیل آن به راحتی پی برد. برای جوش های کیستی چانه 3 علت عمده وجود دارد که در زیر با مهم‌ترین آن‌ها آشنا خواهید شد.

علت جوش زیر چانه و فک می تواند رژیم غذایی نادرست باشد، در صورتی که جوش‌ها بیشتر در وسط چانه ظاهر می‌شوند وقت آن رسیده که به سالم بودن رژیم غذاییتان شک کنید. معمولا افرادی که فاقد یک رژیم غذایی سالم و متعادل هستند در ناحیه چانه به خصوص وسط چانه دچار جوش می‌شوند. یکی دیگر از دلایل جوش چانه مشکلات روده‌ای است.

علت جوش دور لب و چانه ، مخصوصا در میان بانوان، نشانه‌ای از اختلال هورمونی است. اگر در اطراف چانه دچار جوش‌ کیستی شده‌اید، احتمالا مبتلا به مشکلات هورمونی یا بهم ریختگی هورمون شده‌اید. معمولا در دوران بلوغ، قاعدگی، بارداری و یائسگی شاهد این دسته از جوش‌ها خواهید بود. در پاسخ به سوال ” جوش چانه نشانه چیست ؟ ” مشکلات هورمونی می‌تواند دلیل جوش چانه باشد. همچنین این نوع از جوش چانه از رایج ترین علت جوش در چانه خانمها است.

علت جوش زیر چانه و گلو می تواند استرس باشد. استرس موجب می شود که جریان خون به سمت صورت و سر افزایش یابد. به دلیل ترشح هورمون کورتیزول خونرسانی به سطح پوست به شدت افزایش می یابد و همین امر علت جوش روی چانه و ایجاد التهاب و قرمزی است.

از دیگر دلایل و علت جوش چانه می‌توان به مواردی مانند کم خوابی، عصبی بودن، مصرف بیش از حد قهوه و مواد محرک اشاره کرد.

جوش چانه نشانه چه بیماری است ؟
در واقع در قسمت قبل به سوال ” جوش چانه نشانه چه بیماری است ” پاسخ دادیم اما تقسیم بندی گفته شده را نمی‌توان به طور دقیق درست دانست.

بسیاری از افراد تمایل دارند که بدانند جوش های زیر پوستی چانه نشانه چیست ؛ در ادامه به طور خلاصه توضیح داده ایم که علت جوش زیر چانه چیست. اگر تمایل دارید که به صورت دقیق تر بدانید جوش های زیر پوستی چانه نشانه چیست ، می توانید به قسمت جوش زیر چانه نشانه چه بیماری هایی است مراجعه کنید.

همچنین در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات بلاگ رسمی وب سایت دکتر احمدعلی رجب پور، در خصوص علت جوش زیر چانه و فک و نیز راه های درمان جوش زیر چانه صحبت کرده ایم که می توانید با مطالعه دقیق این قسمت ها، اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و بهترین راه را برای درمان جوش زیر چانه انتخاب کنید.

در هر صورت بهتر است درمان جوش های روی چانه را به موقع آغاز کنید؛ قبل از آنکه باعث آسیب دیدن بافت‌های پوستی شوند. برخی دیگر از دلیل جوش چانه به شرح زیر می‌باشد:

  • استفاده از آلات موسیقی آلوده؛
  • استفاده از کلاه آلوده؛
  • تراشیدن موهای صورت با استفاده از تیغ؛
  • استفاده از کرم‌های عطری؛
  • استعمال دخانیات؛
  • ژنتیک.

علت جوش کیستی چانه :

یکی از شایع‌ترین انواع جوش، جوش و آکنه کیستی در ناحیه چانه است که بیشتر در نوجوانان و زنان دیده می‌شود. علت جوش روی چانه این است که اکثر جوش‌های کیست مانند بیشتر در اثر تغییرات و نوسانات هومونی رخ می‌دهند.

آندروژن نوعی هورمون است که مسئولیت تحریک سبوم را بر عهده دارد. تولید سبوم بیش از حد طبیعی باعث تجمع چربی در منافذ و ایجاد جوش می‌شود. از آن جهت که افراد در تمام دوره‌های زندگی ممکن است دچار نوسانات هورمونی شوند، جوش های کیستی در هر زمان می‌توانند در هر قسمت از صورت به خصوص چانه ایجاد شوند.

البته براساس مطالعات مجله Clinical and Aethetic DermatologyTrusted Source جوش‌ها می‌توانند هشداری برای شروع افسردگی یا وجود اضطراب خفیف در زنان باشد.

استرس و اضطراب‌های مداوم باعث می‌شود که بدن وارد یک حالت مبارزه شود و علاوه بر این که علت جوش زیر چانه و گلو است ، این موضوع یک تهدید برای سلامتی به حساب می‌آید. به همین خاطر، بدن به این حالت واکنش می‌دهد که نتیجه آن افزایش ترشح هورمون آدرنالین و کورتیزول خواهد بود. آدرنالین فشار خون و ضربان قبل را بالا می‌برد. همچنین کورتیزول باعث آزاد شدن قند‌های بیشتری در خون می‌شود. در نتیجه منافد بسته شده و جوش‌ها ظاهر می‌شوند.

همانطور که مشاهده می‌کنید عوامل مختلفی در بروز جوش های کیستی نقش دارند. اما تعیین علت این مزاحم‌های بی‌خطر کاری دشوار نیست. تنها کافی است به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید و در رابطه با علت جوش دور لب و چانه خود با او مشورت کنید.

علائم آکنه‌های کیستی:

آکنه‌ کیستی چانه یکی از جدی‌ترین نوع جوش روی چانه محسوب می‌شود. این جوش‌ها کمی از جوش‌های عادی بزرگ‌تر هستند و عمق بیشتری دارند. به همین خاطر احتمال دارد بعد از بهبود باعث ایجاد حفره بر سطح پوست شوند. آکنه‌های کیستی کمی شبیه دمل‌های پوستی هستند. در زیر سایر خصوصیان جوشهای کیستی چانه آورده شده است:

  • کیست‌های بزرگ و پر چرک؛
  • برآمدگی‌های بزرگ سفید؛
  • قرمزی و التهاب؛
  • حساس به لمس.

جوش چانه یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی است که راهکارهای درمانی بسیاری دارد. در صورت مواجه با جوش‌های مزاحم و شدید بهتر است به یک متخصص پوست مراجعه کنید تا شما را بیشتر در این زمینه راهنمایی کند. در این مقاله از سری مقالات دکتر رجب پور به علت جوش در چانه و دلایل و علت جوش زدن چانه و این موضوع که جوش های زیر پوستی چانه نشانه چیست، پرداختیم و متوجه شدیم که دلیل جوش چانه نشانه چیست. همچنین به نحوه درمان جوش های روی چانه پرداختیم. در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانید از طریق کامنت با ما در ارتباط باشید و یا نکاتی که از بیان آن غافل شدیم با ما و بقیه خوانندگان به اشتراک گذارید.



:: برچسب‌ها: جوش چانه ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

خرید پارکت لمینت را می توان یکی از بهترین ایده هایی دانست که برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل می توان از آن استفاده کرد.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

پارکت لمینت ها هم زیبا هستند و محیط منزل را دنج تر و صمیمی تر جلوه می دهند و هم معایب سایر کفپوش های رایج در دکوراسیون داخلی را ندارند. بنابراین اگر بودجه محدودی دارد و قصد دارید تنها با تغییر برخی از عناصر به دکوراسیون منزلتان جانی تازه ببخشید حتماً خرید پارکت لمینت را در نظر داشته باشید. اگر به دنبال راهنمای انتخاب و خرید پارکت لمینت هستید، در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

خرید پارکت لمینت

پیش از آنکه بخواهیم به مبحث خرید لمینت بپردازیم بهتر است در ابتدا بدانیم که پارکت لمینت چیست؟ پارکت به پوشش هایی گفته میشود که معمولا از چوب و یا مشتقات آن ساخته می شوند و به اشکال مختلف قابل اجرا بر روی کف ساختمان میباشند. در گذشته بیشتر از مدل هایی که از چوب طبیعی بودند و در اشکال کوچک به صورت پازلی در کنار هم قرار میگرفتند استفاده میشد که آنها را با نام پارکت کف می شناسند؛ اما پارکت ها مشکلات فراوانی به همراه داشت که خرید پارکت لمینت جایگزین آن شد. از جمله آنها میتوان به تعمیر کردن و ساب و لاک زدن هر ساله اشاره نمود. اما امروزه با فناوری جدید انواع جدیدتری از کفپوش ها به بازار عرضه شده است که با نام پارکت لمینت یا لمینت کف شناخته می شوند. پارکت لمینت ها ظاهری بسیار شبیه به پارکت های تمام چوب دارند، با این حال مواد اولیه به کار رفته در آنها و مراحل پردازش و ساخت آنها کاملاً متفاوت است.

شرایط خرید پارکت لمینت

خوب قبل از اینکه اقدام به خرید پارکت لمینت کنید باید راجع به رنگ، متراژ، ضخامت و به طور کلی ویژگی های کلیدی این محصول آشنا شوید؛ در واقع دانستن این موارد به شما کمک خواهد کرد انتخاب محدودتر و درنهایت خرید پارکت بهتری داشته باشید، در ادامه به بررسی هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

انتخاب رنگ در خرید پارکت

پارکت لمینت ها در رنگ های متنوعی عرضه می شوند، شاید تا چند سال پیش خرید پارکت لمینت های تیره بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده بودند، اما اخیرا رنگ های روشن نیز جایگاه مناسبی برای خود پیدا کرده اند. رنگ های روشن و ملایم سفید، شیری، استخوانی، کالباسی و کرم از جمله رنگ های روشنی هستند که در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارند.

قهوه ای، گردویی و ماهاگونی نیز از جمله رنگ های تیره پارکت لمینت محسوب می شوند؛  کفپوش های رنگ تیره علی رغم اینکه بسیار شیک هستند، برای فضاهای بزرگ و پرنور هم مناسب هستند و اغلب در پذیرایی های لاکچری استفاده می شوند.

بهترین مدل ها در خرید پارکت
کفپوش لمینت را می توان از نظر شکل ظاهری و ویژگی های سطح به گروه های زیر تقسیم کرد. درواقع برای خرید پارکت لمینت می توان یکی از این موارد را در نظر گرفت.

طرح چوب: در این مدل سطح با روکش پوشیده می شود که آن را بسیار به چوب شبیه می کند، این نوع رایج ترین مدل موجود در بازار است.

های گلاس: در مدل های گلاس طی فرآیندهای خاصی سطح براق و درخشان می شود، به نحوی که در انواع مرغوب مثل آینه تصویر در آن مشخص است، استفاده از آن در فضاهای بزرگ و تالارها توصیه می شود.

برجسته (Embossed): در این نوع برجستگی های ریزی روی سطح را پوشانده و ضمن افزایش اصطکاک سطح که مانع سر خوردن فرش روی آن می شود ظاهری بسیار شبیه به چوب طبیعی دارد.

ساده: مدل ساده در ضمن سادگی جزو محبوب ترین پارکت لمینت ها می باشد و بدون طرح بوده و سطح صیقلی دارد.

شیاردار یا V-Groove: این محصول در ساختار خود میان هر یک از تایل ها درز یا شیار مشخصی وجود دارد، البته در مدل های دیگر نیز شیار وجود دارد با این تفاوت که در پارکت های وی گروو شیار ها کاملاً واضح است.

تفاوت پارکت و لمینت

به طور کلی تفاوت پارکت و لمینت را می توان از جنبه های مختلفی بررسی کرد. در ادامه سعی داریم با برخی از این تفاوت ها آشنا شویم.

جنس پارکت لمینت و پارکت کف

پارکت نوعی از کفپوش است که به طور کامل از چوب طبیعی ساخته شده است و روی آن فرآیندهای دیگری انجام نمیشود؛ فقط چوب درخت را به الوار تبدیل کرده و سپس به ابعاد مناسب برش می دهند و آن را با چسب به کف می چسبانند.

البته در نهایت سطح کار را با ساب و لاک می پوشانند، این نوع پارکت نیازمند نگهداری ویژه می باشد و به دلیل قیمت بالای آن از محبوبیت بالایی برخوردار نیست؛ در مقابل پارکت، لمینت قرار دارد که دارای ساختار چندلایه بوده و برخلاف پارکت از چوب طبیعی تهیه نشده است.

سطح با لایه ای پرینت شده مشابه چوب طبیعی پوشانده می شود که آن را بسیار شبیه به چوب می کند، لبه های لمینت دارای برجستگی ها و فرورفتگی هایی ست که اصطلاحاً به آن کلیک گفته می شود.

تفاوت در نحوه نصب لمینت کف و پارکت

به عقیده بسیاری از کارشناسان حوزه ساخت و تولید؛ مهم‌ ترین تفاوت پارکت و لمینت در نحوه‌ نصب میباشد، به این صورت که برای نصب پارکت باید از چسب مخصوصی استفاده شود که اینکار در صورت ماهر نبودن نصاب، دردسرهای زیادی را به همراه خواهد داشت؛ بعد از اینکه چسب خشک شد سطح پارکت را ساب زده و بعد یک لایه لاک روی آن اجرا میکنند، تقریبا ۲۴ ساعت بعد از اجرای پارکت میتوان وسایل منزل را روی آن چید.

اما لمینت‌ ها برای اجرا نیازی به چسب ندارند زیرا این محصولات در اطرف خود شیارهایی به نام کلیک دارند که به صورت نر و ماده درون هم قرار میگیرند و قفل میشوند، در نتیجه میتوان سطح وسیعی را خیلی سریع و بدون دردسر لمینت کرد، از طرفی به خاطر اینکه برای نصب آن‌ ها از چسب استفاده نمیشود به راحتی میتوان آن‌ ها را جمع و در جای دیگری دوباره نصب کرد.

قیمت پارکت و قیمت لمینت

به طور کلی به این دلیل که پارکت از چوب خام تهیه می شوند پس تعجبی ندارد که قیمت پارکت بالاتر از قیمت لمینت باشد. لمینت کف از فیبر با چگالی بالا تهیه می شوند و به همین دلیل با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. به همین دلیل است که خرید پارکت را به افرادی توصیه می کنیم که بودجه محدودتری دارند.

نکاتی مهم خرید پارکت لمینت

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید به مغازه دکوراسیون مراجعه کرده و فروشنده با چرب زبانی از عدم آگاهی شما استفاده کرده و جنس بی کیفیت را با قیمت بسیار بالا به شما بدهد در این شرایط میتوان گفت خرید اینترنتی و اطلاع از نظرات کاربران و اعتماد کرد به برند اینترنتی یک شرکت بسیار بهتر خواهد بود؛ در ادامه سعی می کنیم با دادن یک سری اطلاعات مفید شما را در زمینه لمینت پارکت کمک کنیم.

هنکام خرید پارکت لمینت توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه ها هیچ گونه تعهدی نسبت به خریدار ندارند و در صورت هرگونه اشکال احتمالی، هیچ گونه موضوعی را قبول نمی کنند. به همین دلیل سعی کنید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و ترجیحا قبل از شروع کار با فروشگاه نمونه کارهای قبلی آن ها را ببینید؛

منبع: دکورچوب



:: برچسب‌ها: پارکت لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق نرم افزار crm قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در دلم گفتم: «خدایا این بچه من خیلی بچه خوبی است و بسیار هم فعال است، می‌خواهم او را به تو هدیه دهم. شهیدش کن. جنازه‌اش هم گم شود و نیاورند‎؛ مثل حضرت فاطمه که جنازه‌اش معلوم نیست کجا به خاک سپرده شده. دوست دارم روزی که آقا امام‌ زمان (عج) ظهور کردند و لایق بودم، بگوید که جنازه‌اش کجاست.»

 

حکایت عجیبی است ماجرای مادران انتظار؛ مادرانی که فرزندانشان یک روز برای جنگیدن از خانه رفته‌اند و هنوز نه خودشان بازگشته‌اند و نه تن و نه نشانی از رفتنشان؛ مادرانی که همچنان منتظرند که نشانی بیاید از جگرگوشه‌شان. روایت‌های مکرر در این میان روایت فراق است و زجر انتظار که ۴۰ سال از گذشتنش نه آن را کمرنگ کرده و نه تسکین داده است. در این میان اما روحیه برخی از مادران حیرت‌انگیز است. آنجا که شهادت پسرشان را افتخاری می‌دانند که نباید برای آن گریست و پیدا نشدن جنازه را هم - به تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س) - با چنان ایمانی تحمل می‌کنند که در آن رنج و سختی‌ای نمی‌بینند.

خانم اقباله اشرفی‌گودرزی یکی از این مادران است؛ مادر شهید حسین اشرفی‌گودرزی. شهیدی که هجدهم مرداد ۱۳۴۵ در شهرری چشم به جهان گشود. پدرش محمدحسین، کارگر شرکت نفت بود؛ مردی خیر، مومن و انقلابی. حسین ۱۶ ساله و دانش‌آموز سوم متوسطه در رشته اقتصاد بود که با اصرار خودش و البته رضایت مادر و پدرش به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست‌ و یکم بهمن ۱۳۶۱ در فکه بر اثر اصابت ترکش توسط نیروهای عراقی شهید شد و تاکنون هم اثری از پیکرش به‌دست نیامده است. یعنی حدود ۴۰ سال است که اقباله، مادر او بدون هیچ اثر و نشانی نبود پسرش را تحمل کرده است. اقباله انتظار برای بازگشت پسرش را به انتظار برای ظهور امام‌زمان (عج) پیوند زده که چگونگی آن را در ادامه می‌خوانید.

این مادر اما هنوز همانند سال‌های جنگ فعال است؛ آن زمان در پشت جبهه و اکنون در عرصه اجتماعی. به‌گفته خودش تاکنون بیش از ۲۰۰ زوج را به خانه بخت فرستاده و شرایط ازدواج را برایشان فراهم کرده و دست خانواده‌های محروم بسیاری را گرفته است. خود و همسرش هر دو خیر هستند و در ساخت مسجد و دستگیری از محرومان و دیگر زمینه‌های اجتماعی هم فعالند.

مشروح گفت‌وگوی همشهری با اقباله اشرفی‌گودرزی، مادر شهید حسین اشرفی‌گودرزی که خودش را زن «انقلابی و مبارز» معرفی می‌کند در پی می‌آید.

شما با جبهه رفتن پسرتان موافق بودید یا این که با اصرار راضی شدید؟
بله. به‌راحتی پذیرفتم که حسین به جبهه برود؛ چون حرف اسلام در میان بود.

دلیل این نگاه شما چه بود و چرا رضایت داشتید که فرزند نوجوان‌تان را به جنگ بفرستید؟
شوهر من یک شخص خیر، انقلابی و مومن بود و مرا هوشیار کرده بود. ما اسلام را دوست داشتیم و برای حفظ اسلام و حفظ ناموس کشور بچه‌هایمان باید به جبهه می‌رفتند؛ از این‌رو من نه‌تنها مخالفتی نداشتم که خودم هم کاملا موافق بودم.

حسین آقا نخستین‌بار چگونه از شما خواست که به جبهه برود؟
اول که فکر می‌کرد شاید موافق نباشم به من التماس کرد که اجازه بدهم به جبهه برود، اما من راحت پذیرفتم و خودم او را بردم و راهی کردم.

آن زمان چند سال داشت؟
۱۶ سال و ۶‌ ماه داشت. البته هر ۴ پسر من هم بعدا به جبهه رفتند که ۲ نفرشان جانباز شدند و یکی از آنها بر اثر همان عوارض جانبازی حدود ۲ سال‌ونیم پیش فوت کرد.

دلتان چگونه راضی شد که همه پسرانتان به جبهه بروند؟
دلم راضی شد؛ چون اسلام در خطر بود. چرا آقا امام‌حسین (ع) برای ما این همه مهم است و این همه مبارزه کرد؟ چون او دید اگر نجنگد، چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند. پیروزی او در این جنگیدن و شهادتشان بود. امام‌حسین (ع) و فرزندانشان برای حفظ دین به شهادت رسیدند. من هم باید برای حفظ دین با جبهه رفتن فرزندانم موافقت می‌کردم.

همسرتان هم رضایت داشتند؟
بله. پدر شهید، خیری مسجدساز باایمان و باتقواست. ایشان از جوانی در راه امام خمینی (ره) بودند. وقتی بچه‌هایم خردسال بودند، ساواک پدرشان را از کار برکنار کرد؛ چون انقلابی و طرفدار امام (ره) بود.

اشاره کردید به امام خمینی (ره). سخنان ایشان و دیگر انقلابیون و حتی مداحی‌های آن زمان تا چه اندازه در اینکه شما و دیگر مادران با رضایت قلبی فرزندانتان را به جبهه بفرستید، تأثیر داشت؟
قطعا تأثیر زیادی داشت. سخنان امام (ره) روی ما خیلی تأثیر داشت؛ خصوصا ما که یک خانواده مذهبی و انقلابی بودیم.

آن زمان فضا چطور بود و با دیگر مادران تا چه اندازه ارتباط داشتید و آیا مادران رزمندگان از یکدیگر برای فرستادن فرزندانشان به جبهه الگو می‌گرفتند؟
بله صددرصد الگو می‌گرفتند. خود من همه ۸ سال دفاع‌مقدس را پشت جبهه با مادران رزمندگان کار می‌کردم و فعال بودیم. طبیعی است که در آن فضا همه از یکدیگر الگو می‌گرفتند.

چه فعالیت‌هایی می‌کردید؟
همه مدت ۸ سالی که دفاع‌مقدس طول کشید، زیرزمین خانه ما در اختیار مردم بود برای کمک‌های پشت جبهه. خودم به روضه‌ها و مراسم مختلف می‌رفتم و پول جمع می‌کردم. با این پول، شکر و شیشه و دیگر مواد لازم را می‌خریدم و با دیگر مادران برای رزمنده‌ها مربا و... درست می‌کردیم. همچنین با هم لباس می‌دوختیم یا شال و کلاه و... می‌بافتیم. اینها برخی از فعالیت‌هایی بود که ما مادران رزمنده‌ها با یکدیگر انجام می‌دادیم.

این کارها را در شهرری انجام می‌دادید؟
ما تا اوایل انقلاب در شهرری بودیم. بعد به تهران آمدیم و در همین خانه فعلی‌مان در تهرانپارس ساکن شدیم و این اقدامات در این خانه انجام می‌شد. در شهرری هم فعالیت انقلابی داشتیم، اما وقتی به تهران آمدیم و جنگ هم شروع شد، فعالیت ما هم چند برابر شد.

تعداد مادران فعال زیاد بود؟
بله خیلی بودیم. آن زمان از هرکس کمک می‌خواستیم می‌آمد و کمک می‌کرد. گاه مثلا ۲ گونی کاموا می‌آوردند و من در جلسات تقسیم می‌کردم و شال و کلاه می‌بافتیم.

پس خانه شما یکی از کانون‌های محلی برای جمع‌آوری و آماده‌سازی کمک به جبهه‌ها بود؟
بله. جمعه هر هفته یک کامیون مواد غذایی و کمکی از در خانه ما به جبهه‌ها می‌رفت.

شما چه زمانی مطلع شدید که حسین شهید شده است؟
بعد از اینکه به جبهه رفت، یک‌بار به مرخصی آمد و همدیگر را دیدیم و دوباره برای رفتن به جبهه او را همراهی و بدرقه کردم. این‌بار که رفت، شهید شد. آن زمان که تلفن نبود، یکی از همسایگان ما که دوست او بود، آمد و گفت حسین شهید شده است. بعد دیگر خبری نشد. تا اینکه ۴۰ روز بعد از بنیاد شهید شادگان نامه آمد که حسین شهید شده است و جنازه‌اش هم جامانده و برنگشته است.

بعدها از لحظه شهادتش خاطره‌ای یا روایتی برایتان تعریف نکرده‌اند؟
چرا. بعدها برایمان گفتند وقتی سینه‌اش گلوله (یا ترکش) خورده و هنوز زنده بود، نیروهای امدادی می‌خواهند او را برگردانند، اما او با اصرار از آنها می‌خواهد که اول دوستش را که او هم زخمی شده بود، ببرند و سپس بیایند و او را ببرند. بعد از آوردن دوستش موفق به بازگرداندن او نمی‌شوند و جنازه‌اش را هم پیدا نکردند.

چه روزی شهید شد؟
شب ۲۱ بهمن ۱۳۶۱ شهید شد.

از حال و هوای آن روزهای خودتان اگرخاطره‌ای هست، بگویید.
اجازه بدهید این خاطره را بگویم که همان ایام یک شب که می‌دانستم عملیات دارند و قرار است حمله کنند، در خانه داشتم گوشت چرخ می‌کردم. در دلم گفتم: «خدایا این بچه من خیلی بچه خوبی است و بسیار هم فعال است، می‌خواهم او را به تو هدیه دهم. شهیدش کن. جنازه‌اش هم گم شود و نیاورند‎؛ مثل حضرت فاطمه که جنازه‌اش معلوم نیست کجا به خاک سپرده شده. دوست دارم روزی که آقا امام‌زمان (عج) ظهور کردند و لایق بودم، بگوید که جنازه‌اش کجاست.»

یعنی دقیقا چیزی که اتفاق افتاد را همان شب از خدا خواستید؟
بله. دقیقا همین را خواستم.

این سال‌ها برایتان سخت نبوده که قبری، نشانه‌ای و جنازه‌ای از پسرتان نداشته‌اید؟
چه سختی باشد؟ من افتخار می‌کردم پسرم شهید شده. ۴ پسرم را به جبهه فرستادم. خودم آنها را به جبهه می‌فرستادم و افتخار می‌کردم که پسرم برای اسلام شهید شده است. بچه من که از حضرت علی‌اکبر بالاتر نبوده. از اهل‌بیت امام حسین (ع) که بالاتر نبوده. امام حسین (ع) آن همه شهید داد... حضرت قاسم، حضرت علی‌اکبر و علی‌اصغر و... . الان هم می‌گویم اگر روزی اسلام در خطر باشد، دوست دارم دوباره فرزندانم را خودم به جبهه بفرستم.

در لحظه‌ای که فهمیدید شهید شده است و پیکرش جا مانده، چه احساسی داشتید و در این سال‌ها هر وقت یاد ایشان می‌افتید، چه احساسی دارید؟
من وقتی فهمیدم که پسرم شهید شده یک قطره اشک هم نریختم؛ چون این اعتقاد که بچه من از اهل‌بیت امام‌حسین (ع) بالاتر نبوده به من قدرت می‌داد. هر وقت هم یادش می‌افتم افتخار می‌کنم و خوشحال می‌شوم که چیز ناقابلی داشتم که در راه خدا دادم. من این مواقع یاد مادر وهب می‌افتم که روز عاشورا وقتی سر پسرش را بریدند و برایش آوردند، سر را برداشت و به‌سوی لشکر دشمن پرتاب کرد و گفت ما آنچه در راه خدا داده‌ایم، پس نمی‌گیریم. اسلام بالاتر است یا بچه من؟

یعنی در این سال‌ها هیچ‌گاه برای پسرتان گریه نکرده‌اید؟
چرا گریه کرده‌ام. به‌هر حال انسان یک وقت‌هایی گریه می‌کند، اما من خیلی دوست ندارم که برای شهدا گریه کنم. بچه‌ای که برای اسلام داده‌ام، دیگر گریه ندارد. گریه کرده‌ام، اما آنقدر که برای پدر و مادرم گریه کرده‌ام برای پسر شهیدم گریه نکرده‌ام.

برای پیدا کردن پسرتان تاکنون به مناطق جنگی نرفته‌اید؟
تاکنون بارها به مناطق جنگی رفته‌ام؛ حداقل ۵، ۶ بار به مناطق جنگی رفته‌ام، اما نه برای یافتن پسرم، بلکه رفته‌ام تا از نزدیک ببینم رزمندگان در چه فضایی جنگیده‌اند و ببینم با چنگ و دندان چه چیزی را حفظ کرده‌اند. رفته‌ام که آن سرزمین و آن خاک و آن فضا را ببینم، اما برای جست‌وجوی پسرم نرفته‌ام.

یعنی تاکنون برای جست‌وجوی جنازه ایشان هیچ اقدامی نکرده‌اید؟
به‌خدا نه! به والله نه! همانطور که گفتم دوست دارم آقا امام‌زمان (عج) او را به من برگرداند. در غیر این صورت دوست دارم همچنان همانند حضرت زهرا (س) قبرش گمنام بماند.

منبع: همشهری آنلاین



:: برچسب‌ها: شهدا ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

احتمالاً تا کنون اصطلاح برق اضطراری به گوشتان خورده است. دیزل ژنراتور به عنوان نوعی مولد برق می‌تواند به عنوان تأمین کننده برق اضطراری معرفی شود. از این ابزار در موارد دیگری مثل تولید برق در جاهای دور افتاده نیز استفاده می‌شود. در واقع می‌توان در تعریف دیزل ژنراتور این گونه گفت که ترکیبی از ژنراتور، دیزل و برخی دیگر از متعلقات بوده و با هدف تولید جریان الکتریکی فعالیت می‌کند.

این ابزار جزو ملزومات هر صنعت و کسب و کارهای مربوط بوده و همراه با ساختار پیچیده ای که دارد، دارای فواید و کاربردهای بسیار زیادی است. در ادامه این مطلب به معرفی دیزل ژنراتور و بررسی کاربرد آن از جهات مختلف خواهیم پرداخت.

دیزل ژنراتور چیست؟

برای شروع خوب است ابتدا به این نکته اشاره کنیم که دیزل ژنراتور یک نوع دستگاه تبدیل کننده انرژی مکانیکی به دست آمده از منبعی خارجی به انرژی الکتریکی است. این دستگاه وظیفه تأمین برق در شرایط حساس را دارد. قطعاتی که در این دستگاه استفاده شده است، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به دلیل نقش مهمی که در عملکرد کلی آن دارد، معمولاً از اجناس مرغوب در تشکیل آن استفاده می‌شود. برخی از متعلقاتی که در کنار ژنراتور و موتور دیزل قرار می‌گیرد، به تفکیک شامل موارد زیر است:

  • شاسی
  • اتاقک پوشاننده برای کاهش صدا
  • قطع کننده‌های مدار
  • سیستم‌های کنترل کننده

لازم به ذکر است که دیزل ژنراتور را با نام موتور برق هم می‌شناسند. زیرا مانند سایر مولدهای الکتریکی در فرایندی که انجام می‌دهد، انرژی مکانیکی به دست آمده از سوختن را به ژنراتور منتقل کرده و در نهایت در قسمت خروجی، جریان برق ایجاد می‌کند.

جهت خرید دیزل ژنراتور می توانید به لینک زیر مراجعه کنید!

https://www.khabaronline.ir/news/1571425/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%82

کاربردهای دیزل ژنراتور چیست؟

مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه در عموم صنایع بزرگ و کوچک قابل رویت است. دیزل ژنراتورها بر اساس ساختاری متنوعی که دارند می‌توانند توانایی و کاربردهای مختلفی داشته باشند. در ادامه به بررسی دقیقی این کاربردهای مختلف خواهیم پرداخت.

تأمین برق در زمان قطعی در ساختمان‌ها

اساسی ترین و مهم ترین کاربرد این دستگاه، تولید برق اضطراری در شرایط حساس است. وجود این دستگاه در واحدهای اداری یا مسکونی باعث می‌شود تا در زمان قطعی برق شهری، این دستگاه با ایجاد نیروی الکتریکی و جریان برق، برق ساختمان را برای مدت کوتاهی تأمین کند.

بیمارستان‌ها

یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که قطعی برق می‌تواند خسارات جانی و مالی بسیاری در آن به وجود بیاورد، بیمارستان‌ها هستند. دستگاه‌هایی که در بیمارستان برای درمان بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرند، تماماً به برق متصل هستند. به همین دلیل است که همه بیمارستان‌های دولتی و غیر دولتی به یک یا چند دیزل ژنراتور برای تأمین برق در مواقع اضطراری مجهز هستند.

واحدهای اداری و صنعتی

برخی از واحدهای صنعتی مثل شرکت‌های فعال در زمینه صنایع غذایی، برای تأمین برق لوازم مورد استفاده خود از دیزل ژنراتور استفاده می‌کنند. دلیل این موضوع این است که مهم‌ترین عاملی که در این صنایع وجود دارد، سلامت و کیفیت مواد غذایی بوده و در همین راستا، تأمین برق یخچال‌های عظیم کارخانه‌ها به وسیله این دستگاه جزو ملزومات است.

همچنین این الزام در واحدهای فناوری اطلاعات هم قابل مشاهده است. دستگاه‌ها و سیستم‌هایی که در این واحدها نصب هستند، فعالیتی بسیار حیاتی داشته و قطعی آن‌ها ممکن است خسارت‌هاي جبران ناپذیری به مشترکین شبکه‌های اینترنت وارد کند. در همین راستا، سرورها جزو دستگاه‌هایی هستند که به شدت به یک دیزل ژنراتور برای تأمین برق خود نیاز دارند.

یکی دیگر از صنایعی که عمده فعالیت خود را به کمک این دستگاه تولید کننده برق انجام می‌دهد، صنعت کشاورزی است. دیزل ژنراتور در این صنعت، وظیفه تأمین برق اکثر تجهیزات و دستگاه‌ها مثل تراکتور، خرمن کوبی، پمپ آبیاری و... را بر عهده دارد.

وسایل نقلیه

وسایل نقلیه سنگین جاده‌ای مثل کامیون معمولاً از موتورهای دیزلی استفاده می‌کنند. البته در بسیاری از کشورهای دیگر، از این دستگاه برای خودروهای شخصی و سبک هم استفاده می‌کنند که دارای محبوبیت زیادی نسبت به سایر خودروها هستند. همچنین امروزه در صنعت هوایی هم به وفور شاهد استفاده از این دستگاه هستیم. چرا که متخصصان و مهندسان به این نتیجه رسیده‌اند که هواپیماهایی که به کمک دیزل ژنراتورها کار می‌کنند بسیار به صرفه تر و باکیفیت تر از هواپیماهای بنزینی هستند.

در راستای این موارد ذکر شده، نکته قابل توجه دیگری هم وجود دارد و آن، کاربرد این موتورهای دیزلی در صنایع دریایی است. نیرو و انرژی تولید شده توسط این دستگاه‌ها به دلیل قدرت و شدتی که دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای تأمین انرژی مورد نیاز کشتی‌های غول پیکر در دریاها و اقیانوس‌ها باشد.

صنایع معدن

همانطور که احتمالاً می‌دانید، استخراج منابع طبیعی مثل نفت، طلا، نقره و... از دل زمین، امری دشوار است. به همین دلیل است که دستگاه‌هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرند نیازمند انرژی زیادی هستند. لذا از موتورهای دیزلی به منظور روشن نگه داشتن دریل و حفاری کردن معادن استفاده می‌شود.

انواع مختلف دیزل ژنراتور

این دستگاه‌ها بر اساس فاکتورهای متنوعی تقسیم بندی می‌شوند. اولین فاکتور تأثیرگذار، نوع سوخت مصرفی آن‌ها است. بر همین اساس دیزل ژنراتورها به سه دسته کلی زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • گاز سوز
  • گازوئیل سوز
  • دوگانه سوز

علاوه بر این، نوع برق خروجی آن‌ها نیز می‌تواند یکی از فاکتورهای این تقسیم بندی باشد که شامل دو دسته زیر می‌شود:

  • برق تک فاز (معمولاً برای مصارف خانگی)
  • برق سه فاز (صنایع)

حال نوبت به فاکتور سوم می‌رسد. نوع خنک کننده‌ها به عنوان یکی از قطعات اصلی این دستگاه می‌تواند آن را در دسته بندی جداگانه ای قرار دهد که به تفکیک شامل موارد زیر است:

  • آب خنک
  • هوا خنک

در آخر

دیزل ژنراتورها جزو آن دسته دستگاه‌های کاربردی هستند که در بسیاری از مواقع می‌تواند به داد بشر برسد. این دستگاه‌ها با هدف تولید نیروی برق در ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی شده و توانایی تولید برق با مقدارهای متفاوت برای تمام مصارف را دارند. ما سعی کردیم در این مقاله به معرفی دقیق این دستگاه و بررسی کاربردهای مهم  و تأثیرگذار آن در زمینه‌های مختلف بپردازیم.

 



:: برچسب‌ها: دیزل ژنراتور ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش اهمیت کامپیوتر در کسب و کارها، داشتن تخصص در این زمینه به نکته‌ای حائز اهمیت در بازار تبدیل شده است.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

کسب و کارها به یک فرد متخصص در حوزه آی تی و شبکه نیاز دارند تا از خدمات آن استفاده کنند. در صورتی که هرگونه مشکلی برای شبکه کامپیوتری کسب و کار پیش بیاید، این متخصص می‌تواند اختلال را از بین ببرد و عملکرد تیم اجرایی کسب و کار را بهبود ببخشد؛ به همین ترتیب بازدهی این کسب و کار در طولانی مدت به حداکثر می‌‌رسد.

برخی از شرکت‌های فعال در زمینه آی‌تی و شبکه کامپیوتری، خدمات ویژه‌ای در این زمینه ارائه می‌دهند. حتی اگر یک متخصص قابل اتکا در محیط کسب و کار حاضر نباشد، این خدمات نقطه عطفی برای بهبود بازده سیستم و شبکه کسب و کار خواهد بود. صاحب کسب و کار تنها با عقد یک قرارداد رسمی و توافق کتبی با یک شرکت خدماتی، می‌تواند از تمامی این مزایا بهره‌مند شود؛ اما دغدغه جدیدی که در این زمینه وجود دارد، انتخاب ارائه‌دهنده معتبر خدمات پشتیبانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

خدمات پشتیبانی چیست؟
در بخش بالا ذکر کردیم که هر روز احتمال بروز خطا و مشکلات فنی در شبکه کامپیوتری کسب و کار وجود دارد؛ بنابراین مدیران کسب و کار باید به دنبال راهی برای تعمیر و بهینه‌سازی روزانه این شبکه باشند تا این اختلالات موجب کند شدن عملکرد کسب و کار نشود. در این مواقع هیچ چیزی نمی‌تواند به اندازه خدمات پشتیبانی شبکه برای کسب و کار مفید باشد؛ زیرا کسب و کار به افرادی نیاز دارد تا همواره بتواند از خدمات و مهارت‌های آن‌ها در راستای بهبود عملکرد سیستم و شبکه کامپیوتری استفاده کند.

با وجود خدمات پشتیبانی، نیازی به مراجعه برای تعمیرات این دستگاه‌ها نیست؛ چرا که عموما افراد متخصص شخصا برای تعمیرات این سیستم در محل فعالیت کسب و کار حضور پیدا می‌کنند. به عبارتی دیگر، هیچ اجباری برای حضور دائمی متخصص آی‌تی و کامپیوتر در محل فعالیت کسب و کار وجود ندارد؛ بلکه هر زمانی که یک اختلال غیرمنتظره در سیستم و شبکه کسب و کار رخ دهد، این متخصص به محل فعالیت کسب و کار اعزام می‌شود تا این اختلال را از بین ببرد.

چگونه می‌توان از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شد؟
همان‌ طور که اشاره شد، شرکت‌های فعال زیادی در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر وجود دارند. هرکدام از این شرکت‌ها حاضر هستند تا با کسب و کارهای مختلف در این زمینه همکاری کنند و خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهند. بدون شک یکی از مسائل حائز اهمیت در این زمینه، این است که فرد ارائه‌دهنده خدمات چه تخصص و تجربه‌ای در این حوزه دارد؛ زیرا اگر او ماهر و مجرب نباشد، ممکن است به سیستم‌های کسب و کار آسیب وارد کند و توانایی رفع اختلال را نداشته باشد.

شرکت‌های خدماتی پشتیبانی شبکه، دارای یک تیم اجرایی هستند. این تیم که معمولا اعضای متخصص و مجرب زیادی دارد، می‌تواند تمامی اختلالات ممکن در زمینه‌های مختلف را از بین ببرد و به نوعی همه فن حریف است؛ چرا که هرکدام از اعضای این تیم، تخصص و تجربه نسبتا متمایزی دارند که باعث می‌شود در مقابل تمامی اختلالات توانمند باشند. کسب و کارها نیز می‌توانند خدمات مختلفی را در این زمینه از آن‌ها تقاضا و گزینه‌های متنوعی را درخواست کنند.

از آنجایی که خدمات پشتیبانی شبکه و خدمات کامپیوتر در کسب و کار می‌تواند تا مدت طولانی ادامه پیدا کند، نمی‌توان از شرکت خدماتی انتظار داشت که این همکاری را بدون مدرک و سند کتبی ادامه دهد. اگر کسب و کاری بخواهد از این خدمات بهره ببرد، باید نسبت به عقد قرارداد و نوشتن توافق کتبی اقدام کند؛ زیرا این قرارداد نقطه عطفی برای آغاز همکاری طولانی مدت با شرکت خدماتی است. همچنین با این قرارداد، می‌توان از خدمات بیشتری بهره‌مند شد و همکاری را گسترش داد.

بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر
حال که آشنایی کاملی با این خدمات پیدا کردید و می‌دانید منظور از این خدمات چیست، شاید بهتر باشد که سر بحث اصلی خودمان بازگردیم. در صورتی که به دنبال یک شرکت خدماتی معتبر برای عقد قرارداد هستید، باید به پارامترها و معیارهای خودتان توجه ویژه داشته باشید. امروزه تعداد شرکت خدماتی در ایران به قدری است که مدیران کسب و کار قادر به انتخاب مورد مناسب برای خود نیستند؛ به همین دلیل توانایی رفع اختلالات ایجاد شده در شبکه خود را ندارند و شاهد کاهش بازده تیم اجرایی خود هستند.

برای اینکه بهترین شرکت خدماتی را برای خودتان انتخاب کنید، باید به پشتیبانی آن‌ها توجه ویژه داشته باشید. زمانی که کامپیوترهای کسب و کار شما مختل شوند، شرکت طرف قرارداد شما باید سریعا یک متخصص برای رفع این اختلال به محل فعالیت شما اعزام کند؛ زیرا هر ساعتی که تیم شما مشغول به کار نیست، کسب و کار ضرر می‌دهد و از کارهایتان عقب می‌افتید. این پاسخگویی و آمادگی، همان ویژگی‌هایی هستند که تمامی کسب و کارها نیاز دارند تا بازدهی آن‌ها همواره در بهترین حالت باشد.

چنانچه می‌خواهید با یک شرکت قابل اعتماد و معتبر قرارداد عقد کنید تا خیالتان در مورد اختلالات ایجاد شده راحت باشد، شرکت رایان پشتیبان گزینه‌‌ای بی‌نظیر برای شماست. این شرکت معتبر، خدماتی منحصربه‌فرد در این زمینه دارد که تا آن را به صورت کامل نشناسید، نمی‌توانید کیفیت آن‌ها را ارزیابی کنید. به همین دلیل قصد داریم اطلاعات و مشخصات این شرکت را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهیم؛ برای آگاهی از این مشخصات، بخش بعدی را مطالعه کنید.

شرکت رایان پشتیبان؛ خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر
مطلب ارائه شده، به شما کمک کرد تا میزان اهمیت خدمات پشتیبانی را بدانید و از نحوه بهره‌مندی از این خدمات آگاه شوید. برای اینکه شبکه کامپیوتری کسب و کارتان در مقابل هرگونه اختلال و خرابی مقاوم باشد، می‌توانید با شرکت رایان پشتیبان قرارداد عقد کنید. رایان پشتیبان یکی از تیم‌های مجرب و ماهر در این زمینه است که مدیران کسب و کارهای مختلف می‌توانند به آن اطمینان کامل داشته باشند. در حال حاضر این شرکت پذیرای تمامی خدمات مورد نیاز مخاطبان خود است تا خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهد.

https://www.javanonline.ir/fa/news/1081636/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1-%D9%88-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85



:: برچسب‌ها: خدمات کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

انسان­ها امروزه باتوجه‌به مدرن شدن دنیا بیشتر زمان خود را در فضاهای بسته می­گذرانند؛ بنابراین بسیار مهم است فضایی که در آن هستند هوای مناسبی از همه جهات مثل: پاکی، میزان کافی رطوبت و ... داشته باشد، ازاین‌جهت که هوایی که تنفس می­کنیم از همه جهات بر جسم و روح انسان تأثیر مستقیم دارد. رسیدن به هوای ایده­آل در فضای آزادکار سخت و دشواری است و بیشتر کشورها تا حدودی با این مشکل روبه­رو هستند. اما در فضاهای بسته مانند منزل و محیط کاری راه­های زیاد و راحت­تری برای این کار هست. یکی از این راه­ها استفاده از سیستم تهویه مطبوع است که در ادامه بیشتر با این سیستم آشنا می­شویم.  شرکت سیستم تهویه مطبوع TTM یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ایران در این حوزه می باشد.

سیستم تهویه مطبوع چیست؟

سیستم تهویه مطبوع سیستمی است که در محیط­های بسته مانند آپارتمان­ها یا محیط­های کاری تعبیه می­شود، تا هوای داخل محیط را به ایده‌آل‌های تعیین شده برسانند. این ایده­آل­ها برای هر کس متفاوت است، اما همه افراد یک سری انتظارات مشخصی از یک سیستم تهویه مطبوع خوب دارند. مثل گردش هوای خوب

علاوه بر این موضوعات با به‌وجودآمدن ویروس کرونا و همه­گیری آن، تهویه هوا نقش مهمی در محیط­های کاری دارد. به این خاطر که در محیط­های بسته که هیچ­گونه راه ارتباطی با بیرون ندارند امکان مبتلا شدن به این ویروس بیشتر است. به همین خاطر از زمان همه­گیری کرونا به سیستم تهویه مطبوع محیط­ها بیشتر توجه می­شود.

تعدادی از وظایف سیستم تهویه مطبوع

  •  کنترل دما در محیط و رساندن هوا به دمای تعیین شده (سرمایش و گرمایش)
  • ازبین‌بردن گازهای سمی و بوهای نامطبوع
  • تنظیم میزان رطوبت موجود در هوا
  • تنظیم رفت‌وآمد هوا در واحد
  • ضدعفونی‌کردن هوا و ازبین‌بردن ویروس­ها در مکان­ها درمانی مثل بیمارستان
  • ...

این سیستم­ها در هنگام ساخت ساختمان­ها توسط مهندس­های مربوطه، با توجه شرایط ساختمان طراحی و تعبیه می­شوند.

شرایطی که باید برای تعبیه سیستم تهویه دقت داشته باشید

  • منطقه جغرافیایی ساختمان (هوای محیطی منطقه تأثیر مستقیمی بر سیستم تهویه دارد مثلاً اگر هوای بیرون آلوده باشد، سیستم تهویه قوی­تری نیاز است.)
  • کاربرد ساختمان (اگر ساختمان اداری باشد افراد بیشتری در محل رفت‌وآمد دارند پس به تهویه بیشتری نیاز است.)
  • متراژ ساختمان
  • نوع سیستم تهویه
  • ...

با ما همراه باشید تا با کارکرد و انواع سیستم تهویه مطبوع بیشتر آشنا شویم

چیلر

چیلر وسیله­ای است که به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع هوا برای خنک کردن و سرمایش استفاده می­شود.

چیلرها فضای زیادی را اشغال می­کنند و بیشتر برای محیط­های بزرگ مناسب هستند تا به نسبت هزینه­ای که در بر دارند کارایی لازم را داشته­باشند.

نحوه کار چیلرها به این گونه است که: آب موجود در محفظه­ای که به چیلر متصل است در دیگ خنک کننده، خنک می­شود وگرمای آب جذب شده برای مصارف دیگری نگهداری می­شود. سپس این آب خنک شده گرمای محیط را به خود جذب می­کند و شروع به خنک کردن محیط می­کند.

البته چیلرها علاوه بر سرمایش برای گرمایش هم در فصل­های سرد سال کاربرد دارند و این یک ویژگی مهم به حساب می­آید.

چیلر هم به‌عنوان تهویه مطبوع استفاده می­شود هم برای مصارف صنعتی، مثل: آبی که به‌وسیله چیلر خنک شده است برای خنک‌کردن ماشین‌آلات استفاده می­شود.

چیلرها از نظر انرژی موردنظر عموماً در دو دسته قرار دارند:

چیلر جذبی: این چیلر با استفاده از انرژی حرارتی نیروی لازم برای فعالیت را به دست می­آورد.

https://ttmenterprise.com/%da%86%db%8c%d9%84%d8%b1-%d8%ac%d8%b0%d8%a8%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

چیلر تراکمی: این نوع چیلر با استفاده از انرژی الکتریکی کار می­کند.

https://ttmenterprise.com/%da%86%db%8c%d9%84%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9%d9%85%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

هر دو نوع این چیلرها به‌تنهایی شامل مدل­های مختلفی می­شوند که ویژگی­های مختلفی در بردارند.

چیلرها قیمت­های مختلفی دارند که نحوه قیمت­گذاری آنها بستگی به عواملی مثل: نوع کمپرسور استفاده شده، ظرفیت چیلر، توان چیلر برای خنک کردن محیط، برند و ... دارد. اما قیمت چیلرها از 28 میلیون تومان تا حدود 4 میلیارد تومان است. البته باتوجه‌به نوسانات ارز باید در هنگام خرید قیمت دقیق را بررسی کنید.

مینی چیلر

مینی چیلر هم مدل کوچک­تر از چیلر تهویه مطبوع است که بیشتر برای مصارف خانگی و خنک‌کردن هوای آپارتمان استفاده می­شود. اندازه مینی چیلر به گونه­ای است که به طور جداگانه برای هر واحد آپارتمان می­شود استفاده کرد. برای استفاده از مینی چیلرها برای آپارتمان­ها یا واحدهای کوچک اداری می­توان آنها را در پشت­بام یا تراس نصب کرد.

یکی از مزیت­های مینی چیلر این است که هم به‌عنوان خنک‌کننده هم گرم‌کننده در فصل زمستان کاربرد دارد. نحوه کارکرد مینی چیلر این‌گونه است که نیازی به منبع آب برای خنک‌کردن ندارد و با استفاده از کمپرسور گاز متراکم شده، برای خنک‌سازی به داخل مدار فرستاده می­شود و پس از سرد شدن به مایع تبدیل شده و عملیات خنک‌سازی محیط را انجام می­دهد.

قیمت مینی چیلرها از 16 تا 500 میلیون تومان متفاوت است که با توجه ویژگی­های مینی چیلر و نحوه کاربرد آن قیمت‌گذاری صورت می­گیرد.

روفتاپ پکیج

یکی دیگر از سیستم­های تهویه مطبوع هوا روفتاپ پکیج است. روفتاپ پکیج در واقع ترکیبی از چیلر و هواساز است که وظیفه سرمایش یا گرمایش ساختمان را برعهده دارد. روفتاپ پکیج بیشتر روی سقف ساختمان نصب می­شود و نحوه عملکرد آن این‌گونه است: در تابستان با استفاده از تجهیزاتی مانند کویل آب سرد برای خنک‌سازی استفاده می­کند و در زمستان با کمک دیگ موتورخانه و کویل آب گرم هوای گرم را به تمام محیط ساختمان پخش می­کند.

فروش روف تاپ پکیج توسعه تدبیر و تلاش ماندگار

روفتاپ پکیج برای بیمارستان­ها، مساجد، مراکز خرید و فروشگاه­ها، ویلاها، هتل­ها، نمایشگاه­ها، سالن اجتماعات و ... مورد استفاده قرار می­گیرد.

مزیت استفاده از روفتاپ پکیج

  • نصب و نگهداری آسان
  • کم حجم و کم صدا
  • قابلیت گرمایش و سرمایش
  • ظرفیت­های مختلف
  • امکان نصب روی سقف ساختمان یا روی زمین
  • ...

روفتاپ پکیج‌ها نسبت به چیلر و مینی چیلر قیمت­های بالاتری دارند، البته قیمت این سیستم هم بستگی به ویژگی­های آن دارد. مانند: زمینی یا سقفی بودن، ظرفیت، توان و ... .

سه موردی که درباره آنها صحبت کردیم فقط تعدادی از اجزای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند و باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی هرروزه سیستم­های جدیدی برای تهویه هوا اختراع می­شوند. مثلاً تا حدود 20 سال پیش تنها سیستم خنک‌کننده پنکه یا کولرهای آبی بودند اما امروزه تعداد آنها بسیار زیاد شده است.

پس بهتر است برای انتخاب بهترین سیستم تهویه مطبوع هوا از افراد متخصص و مهندسان مربوطه کمک بگیرید تا با مقدار هزینه­ای که در نظر دارید بهترین و جدیدترین سیستم را انتخاب کنید.



:: برچسب‌ها: سیستم تهویه مطبوع ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

نمایندگی شیائومی با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد سعی کرده است تا با توجه به نیاز کاربران خدمات مربوط به تعمیر موبایل آنلاین را به مجموعه خدمات خود اضافه کند تا کاربرانی که قصد دارند با کمترین هزینه و البته با صرفه جویی در زمان خود گوشی خود را تامین نمایند به راحتی از این قابلیت استفاده کنند.

تعمیر موبایل آنلاین شیائومی علاوه بر کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف زمان می‌تواند در حفظ سلامت و کارایی دستگاه شما نیز تاثیر گذار باشد که در این مطلب به صورت کامل تمامی خدمات نمایندگی شیائومی در این زمینه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نیازسنجی تعمیر موبایل آنلاین
امروزه یاد گرفته ایم همه کارهای خود از خرید روزانه یا کارهای شخصی و اداری خود را به صورت کاملاً آنلاین و در محیط کار یا خانه انجام دهیم اما تعمیرات گوشی و ارائه خدمات به صورت آنلاین مبحثی است که شاید در نگاه اول خیلی نتوانیم با آن ارتباط برقرار کنیم و سعی کنیم که بیشتر به صورت سنتی با این موضوع برخورد کنیم.

با توجه به مزایای بسیار زیادی که تعمیر موبایل آنلاین به همراه دارد و البته نیازسنجی بسیاری از کاربرانی که با تیم فنی و تخصصی این مرکز در ارتباط بوده اند سعی کرده‌ایم تا خدمات ویژه و جالبی را در قالب تعمیر موبایل به صورت کاملا آنلاین در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی از این خدمات استفاده نموده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف گوشی های شیائومی را برطرف کنید.

چگونگی استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین در نمایندگی شیائومی
همانطور که میدانید تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی که از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر مدل های جدید و قدیمی گوشی های پرفروش شیائومی که در بازار امروز کشورمان توانستند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کنند استفاده می کند.

در گام اول شما برای استفاده از خدمات تعمیر گوشی شیائومی می‌توانید با مراجعه حضوری به این مرکز به راحتی تمامی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را برای تعمیر گوشی خود دریافت نمایید و حتی در صورت نیاز تمامی قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی را در این مرکز با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

علاوه بر این با توجه به نیاز سنجی که در بالا به آن اشاره کردیم تیم فنی و تخصصی ما تصمیم گرفته تا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به مشتریان ارائه نماید و از این طریق بتواند ارتباط سریعتر و راحت تر را با مشتریان برقرار نمایید و البته دغدغه و استرس آنها را برای تعمیر گوشی خود را به پایین ترین حد ممکن خود برساند.

برای استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین شیائومی شما میتوانید به راحتی از طریق شماره های قرار گرفته بر روی وبسایت یا از طریق چت آنلاین وب سایت به صورت ۲۴ ساعته با تیم تخصصی مرکز در ارتباط بوده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل خود را با آنها در میان بگذارید در صورت نیاز تمامی راهنمایی ها و مشاوره های لازم به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار بگیرد و از این طریق می توانید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی خود را برطرف کنید.

ارسال آنلاین گوشی یا تعمیر در محل ؟
با توجه به اینکه خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی از راه دور امکان‌پذیر نیست تیم تخصصی نمایندگی مرکز دو راه پیش روی شما قرار داده است تا بتوانید از طریق این دوره به راحتی از خدمات تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

شما می توانید از طریق پیک معتمد این مجموعه یا روش‌های دیگر ارتباطی گوشی خود را برای متخصصین ما ارسال نموده و تمامی خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی را در این مرکز به صورت کاملا آنلاین دریافت نمایید. در طول عملیات تعمیر گوشی شیائومی شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ به صورت کامل در جریان تعمیر گوشی خود قرار بگیرید و تمامی نکاتی که در مورد تعویض قطعات آن نیز مورد نیاز می باشد از این طریق در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت لزوم و البته مدیریت هزینه ها شما بتوانید قطعات جدید را به جای قطعات معیوب و خراب شده بر روی دستگاه استفاده کنید.

اگر از مدل های گران قیمت و پرچمدار شیائومی استفاده می کنید می توانید در صورت بروز مشکلات سطحی از خدمات تعمیر گوشی شیائومی در محل که توسط تیم تخصصی مرکز به صورت کاملاً جدید و به روز ارائه می‌شود استفاده نمایید که تمامی خدمات ارائه شده به صورت حضوری و یا ارسال با پیک در قالب تعمیر گوشی شیائومی در محل نیز به شما ارائه می شود و و جای هیچگونه نگرانی و دغدغه ای برای کیفیت خدمات ارائه شده در این روش وجود نخواهد داشت.

تضمین کیفیت با ارائه گارانتی
در تمامی روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم بعد از اینکه عملیات تعمیر گوشی شما به پایان رسید می توانید از خدمات تست رایگان در همان محیط کاری باید در بازه زمانی مشخص استفاده نمایید و بعد از تست مشکلات دستگاه و اطمینان از برطرف شدن تمامی آنها می توانید برای بالا بردن تضمین کیفیت خدمات ارائه شده از گارانتی معتبر تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

در خدماتی که به صورت محلی و در محیط کاری شما نیز ارائه می‌شود این گارانتی معتبر به شما ارائه خواهد شد و اگر از وسایل و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی نیز استفاده کنید تمامی این موارد توسط نمایندگی این مرکز به صورت کامل با گارانتی و ضمانت نامه کتبی تضمین می شوند.

به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید گوشی خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن تعمیر کنید حتماً خدمات تعمیر تعمیر گوشی شیائومی توسط تیم تخصصی این مرکز با هزینه بسیار پایین ارائه می شود را تست کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر آنلاین موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

خدمات ویژه ای که سایت اصلی نمایندگی اچ پی برای تعمیر انواع مدل های مختلف پرینتر و لپ تاپ این برند در نظر گرفته است باعث می شود تا شما بدون دغدغه و استرس نسبت به تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها و همچنین تعویض قطعات آنها با قطعات اصلی و اورجینال به راحتی دستگاه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید.

در اینجا قصد داریم به صورت مختصر تمامی خدماتی که در نمایندگی اچ پی و از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی به شما ارائه می شود را بیان کنیم.

تعمیر انواع پرینتر اچ پی
در قسمت تعمیر انواع پرینتر های اچ پی تیم فنی و تخصصی این مرکز که با تمامی مدل های مختلف پرینترهای اچ پی به صورت تجربی آشنایی دارند و تمامی تکنولوژی های به کار رفته در پرینتر ها را به خوبی می شناسند، در گام اول با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته نسبت به تست و عیب یابی دستگاه شما اقدام نموده و پس از آن با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملاً مناسب و به روز، عملیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعمیرات پرینترهای اچ پی را انجام می‌دهد.

برطرف کردن تمامی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرینترهای hp فقط در محیط نمایندگی امکان‌پذیر نیست و شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی درخواست اعزام نیرو به محیط کاری و خانگی خود را داشته و از خدمات تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کنید.

در صورتی که قطعات سخت افزاری پرینتر شما دچار مشکل عمده شده باشند و یا تعمیر آنها از نظر اقتصادی و کارهایی برای دستگاه صرفه‌جویی نداشته باشد تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی نسبت به تعویض این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌نماید.

علاوه بر این اگر قصد داشته باشید مدل های مختلف کارتریج اچ پی را شارژ کنید تمامی مدل ها با تونر های اصلی درین مرکز قابل شارژ هستند و البته این نکته را در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج ها یک امر کاملاً تخصصی است و در صورتی که با کیفیت و دقت انجام نشود ممکن است مشکلات بسیار زیادی را برای چاپ اسناد و مدارک بر روی پرینتر اچ پی به وجود بیاورد.

پس از اینکه عملیات تعمیر پرینتر hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به پایان رسید شما می توانید از گارانتی معتبر تعمیر بهره مند شده و در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از عملیات تعمیر به راحتی از خدمات این مجموعه به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

تعمیر لپ تاپ نمایندگی اچ پی
با توجه به اینکه لپ تاپ های اچ پی محبوب ترین لپ تاپ ها در کشورمان می باشند یک تیم فنی و تخصصی کاملا مجزا که ابزارها و تجهیزات به روز و پیشرفته در اختیار آنها قرار گرفته است برای بخش تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های اچ پی در نظر گرفته شده است تا تمامی مشکلات و دغدغه هایی که کاربران در هنگام استفاده از لپ تاپ های اچ پی با آنها روبرو هستند و یا در هنگام تعمیرات قصد دارند از این خدمات استفاده کنند را به آنها ارائه نماییم.

تعمیرات لپ تاپ hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود شما علاوه بر تعمیر قسمت های مختلف می توانید در صورت نیاز تمامی لوازم جانبی لپ تاپ های اچ پی را به صورت اصلی و اورجینال در این مرکز تهیه کنید.

 

علاوه بر مشکلات مربوط به خاموش شدن لپ تاپ hp و یا مشکلات سخت افزاری قسمت های مختلف مانند مادربرد در صورت نیاز شما می توانید تمامی قطعات سخت افزاری لپ تاپ های اچ پی مانند ال سی دی و قاب دور نمایشگر و کیبورد آنها را به صورت کاملا اصلی و اورجینال از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی تهیه نمایید.

همانند خدمات مربوط به تعمیر پرینتر اچ پی در این بخش نیز شما می توانید پس از تمام شدن عملیات تعمیر لپ تاپ hp لپ تاپ و مشکلات آن را در محیط نمایندگی تست کرده و در صورت تایید سلامت از گارانتی معتبر تعمیر نیز که ضمانتی برای انجام با کیفیت عملیات تعمیر می باشد استفاده نمایید.

خدمات ارسال در سایت اصلی نمایندگی اچ پی
دغدغه مهمی که امروزه برای بسیاری از کاربران به وجود آمده است این است که چگونه می توانیم در سریعترین زمان ممکن و با استفاده از افراد و دستگاه و تجهیزات کاملاً تخصصی مشکلات پرینتر و لپ تاپ اچ پی را برطرف نماییم.

برای حل این مشکل تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی علاوه بر مراجعه حضوری به این مرکز امکان تعمیرات آنلاین و ارسال از طریق پیک معتمد مجموعه را در نظر گرفته است.

علاوه بر خدمات تعمیر در محل شما میتوانید به راحتی لپ تاپ و پرینتر خود را به پیک معتمد سپرده و آن را به دست متخصصین نمایندگی اچ پی ما بسپارید و اگر در شهرهای اطراف تهران هستید به راحتی از طریق تیپاکس لپ تاپ و پرینتر خود را به دست متخصصین ما رسانده تا از خدمات ویژه‌ای که در این مرکز به شما ارائه می شود استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: سایت اصلی نمایندگی اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امکان برقراری ارتباط با مردمی از سرزمین های دیگر یکی از ارزوهای هر انسانی است که می خواهد جهان های فرهنگی جدید را تجربه کند. مهم ترین لازمه ی دستیابی به این تجربه اگاهی از زبان های رایج در دنیا می باشد که هر کدام زبان مادری و رسمی بخشی از مردم جهان هستند. در این میان زبان انگلیسی را می توان پرکاربرد ترین زبان بین المللی دانست که با تسلط بر آن می توان با بخش قابل توجهی از مردم کشورهای مختلف ارتباط برقرار کرد. در ایران نیز از دیرباز یادگیری زبان انگلیسی یکی از دغدغه های اصلی کسانی بوده است که می خواهند قصد مهاجرت دارند، پژوهشگر هستند و یا به واسطه ی شغل خود در ارتباط مستقیم با تجارت بین المللی قرار دارند. از این رو تعداد مراکز و آموزشگاه هایی که دوره های آموزش زبان انگلیسی را در سطوح مختلف ارائه می دهند در ایران بسیار زیاد است اما سایر زبان های بین المللی چه جایگاهی در این سبد آموزشی دارند؟

یادگیری زبان های رایج در دنیا

بدون شک انگلیسی تنها زبانی نیست که برای مهاجرت و یا سفر به هر کجای دنیا به ان نیاز داریم. بسیاری از کشورها تنها در صورت تسلط بر زبان رسمی خود ان کشور به شما اجازه ورود و اقامت می دهند همچنین در دهکده جهانی امروز لازم است که تا حدی بر تمام زبان های رایج و پرکاربرد تسلط داشته باشیم تا بتوانیم ارتباط خوب و مفید برقرار کنیم. آلمانی، فرانسوی، سوئدی، عربی، ترکی، چینی، ایتالیایی و اسپانیایی از جمله زبان های پرکاربرد در سرتاسر دنیا می باشند که یادگیری آن ها نیازمند برخورداری از یک برنامه ی اموزشی دقیق و حرفه ای می باشد. در ادامه به طور خلاصه به بررسی تعدادی از این زبان ها می پردازیم.

آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی را با بیش از 95 میلیون نفر استفاده کننده می توان پرکاربردترین زبان در اتحادیه اروپا دانست که زبان اول و یا یکی از زبان های رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس،لیختن‌اشتاین، لوگزامبورگ، شرق بلژیک، آلتو آدیجه، آلزاس، لورن و جنوب دانمارک می باشد.

یادگیری زبان آلمانی شامل چهار سطح است:

  • سطح مبتدی (A1): در این دوره دو کتاب Menschen A1.1&A2 تدریس می شود. در پایان این دوره زبان آموز می تواند مکالمات ساده روزمره، درک مطلب، نگارش و خواندن متون ساده را انجام دهد. پس از دریافت مدرک این سطح می توانید امور شخصی اولیه و روزمره را به زبان المانی انجام دهید.
  • سطح متوسط (A2): این سطح تکمیل کننده توانایی های سطحی مبتدی بوده و شامل تدریس دو کتاب Menschen A2.1 & A2.2  می باشد.
  • سطح نیمه پیشرفته (B1): این مرحله آغاز یادگیری پیشرفته است. شما برای اخذ پذیرش در یک دانشگاه المانی زبان باید حداقل مدرک سطح B1 را داشته باشید. در این سطح سه کتاب تدریس شده و شما پس از گذراندن این دوره می توانید مطالب پیچیده را درک کرده و مکالمه روان به زبان المانی انجام دهید.
  • سطح پیشرفته (B2-C1): سطوح B2 تا C1 به عنوان سطوح کاملا پیشرفته شناخته می شوند که امکان تسلط کامل بر زبان المانی را فراهم می کنند. برای تدریس این دوره از کتاب Sicher استفاده می کنند.

آموزش زبان ایتالیایی

آغاز یادگیری زبان ایتالیا همیشه با اشتیاق و تازگی همراه است چرا که این زبان یکی از زیباترین زبان های رایج بین المللی بوده و به دلیل تلفظ متفاوت کلمات، زبان اموزان را به خود جذب می کند. زبان ایتالیایی نسبتا آسان است. در صورتی که برنامه ای منظم و حرفه ای برای یادگیری آن داشته باشید می توانید در زمانی نه چندان طولانی به سطحی کاربردی مسلط شوید. متدهای مختلفی برای آموزش این زبان وجود دارند که رایج ترین  آن متد اسپرسو است. در اکثر آموزشگاه های زبان ایران زبان ایتالیایی با متد اسپرسو و با کتاب های این متد تدریس می شود. ایتالیایی یکی از شاخه های زبان لاتین است که شباهت زیادی با دیگر زبان های لاتین مانند رومانیایی، اسپانیایی و پرتغالی دارد.

در متد اسپرسو یادگیری زبان ایتالیایی از سه دوره مقدماتی (primario)، متوسط(  Intermedio) و پیشرفته( avanzato) تشکیل می شود. درجات تسلط بر آن نیز مانند زبان آلمانی دارای سطوح A، B و C است. معروف ترین آزمون بین المللی زبان ایتالیایی آزمون CILS است. این آزمون توسط دانشگاه سیه نا در کشور ایتالیا برگزار شده و دارای سطوح مختلف A1 تا C2 می باشد.

آموزش زبان ترکی استانبولی

در مجموعه ی زبان شناسی به تمام زبان های ترکی، زبان های اغوز گفته می شود که شاخه های متعددی را در بر می گیرد. زبان ترکی راج در کشور ترکیه با نام ترکی استانبولی شناخته می شود و از سه قسمت ترکی قدیمی، ترکی میانه و ترکی جدید تشکیل شده است. در دوره عثمانی کلمات زیادی از زبان های عربی و فارسی وارد زبان ترکی شد که به ترکی عثمانی شهرت یافت. وجود تشابهات بسیار میان زبان ترکی استانبولی با کلمات فارسی، یادگیری این زبان را برای فارسی زبانان آسان نموده است. الفبای زبان ترکی از 29 حرف تشکیل شده که تنها 8 حرف ان صدادار هستند.

آزمون تومر ، شناخته شده ترین آزمون بین المللی زبان ترکی می باشد که اخذ مدرک ان برای کسانی که می خواهند در ترکیه تحصیل یا کار کنند ضروری است. آزمون TOMER توسط Uzaktan Türkce Sinavi برگزار شده و زیر نظر مستقیم دانشگاه انکارا می باشد.

آموزش زبان فرانسوی

بسیاری از مردم جهان تمایل دارند که زبان فرانسوی را به عنوان زیباترین زبان رایج در دنیا یاد بگیرند. چرا که بخش قابل توجهی از ادبیات کلاسیک و مدرن به ادبیات فرانسه تعلق دارد. فرانسوی زبان رسمی بیش از 29 کشور جهان است و یکی از زبان های رسمی تمام دفاتر سازمان ملل می باشد. در ایران نیز افزایش متقاضیان مهاجرت به کشور فرانسه و کبک، ایالت فرانسوی زبان کشور کانادا، موجب افزایش دوره های آموزش زبان فرانسوی با اخرین متد شده است.

زبان فرانسه آزمون های معتبر و بین المللی بسیاری دارد که اصلی ترین موارد آن عبارتند از:

آزمون DELF/DALF: در صورت شرکت در این آزمون و کسب نمره لازم می توانید مدرک DELF/DALF  را دریافت نمایید که نشان دهنده تسلط متوسط شما بر چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، مکالمه و درک شنیداری است.

آزمون TCF: این آزمون ویژه ی کسانی است که افراد بومی کشور فرانسه نیستند و مهاجر به حساب می آیند. در صورتی که تمایل به تحصیل در یکی از دانشگاه های فرانسه و یا کار در یک شرکت فرانسوی را دارید باید توسط این آزمون تعیین سطح شوید.

آزمون TEF: این آزمون سطح آشنایی افراد غیر فرانسوی با زبان فرانسه را می سنجد. اخذ مدرک آزمون TEF برای تحصیل در دانشگاه های فرانسه لازم است و در صورتی که قصد مهاجرت به مناطق فرانسوی زبان در کشور کانادا را دارید باید مدرک این آزمون را ارائه دهید.



:: برچسب‌ها: ضرورت یادگیری زبان دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت در ابعاد و اندازه های مختلف مثل پالت بشکه های ۲۰۰ لیتری، پالت انواع بطری های آشامیدنی، انواع رول های پارچه ای، فلزی، کابل ، پالت کتاب و از این دست محصولات کاربرد دارد.

تولید تجهیزات بسته بندی به کمک نایلون های شفاف که نزد عوام به سلفون پیچ معروف است گسترش زیادی پیدا کرده.

این دستگاه استرچ پالت با در هم پیچیدن نایلون ها به دور کالا های مختلف در ابعاد و اندازه های مختلف باعث ایجاد تعادل بین آنها میشود.

دستگاه استرچ پالت یا دستگاه سلفون پیچ بسته بندی محصولات و کالا ها را با پیچش نایلون ، نایلکس ، سلفون ، فوم و پلاستیک انجام میدهد و تا حدودی شبیه دستگاه شیرینگ پک عمل میکند اما دستگاه استرچ پالت محصولات را بر روی پالت های مخصوص بسته بندی میکند.

یکی از پر فروشترین دستگاه بسته بندی پالت  است و بدلیل هزینه های پایین چه از نظر قیمت دستگاه و چه از نظر هزینه های مواد مصرفی و استهلاکی در صنعت بسیار پر طرفدار می باشد.

این دستگاه برای بسته بندی کالاها و تولیدات کارخانه جات کاربرد دارد و برای کشیدن انواع نوار مخصوص استچر روی محصولات استفاده میشود.

در تولیدی و کارخانه هایی که سرت تولیدشان بالاست و سفارشات زیادی دارند ، مهم است که تمامی محصولات و کالا ها محافظت شوند و به همین علت ، در این شرایط معمولا مدیریت کارخانه ها سفارش ساخت و خرید استرچ پالت را در اندازه و ابعاد مورد نیاز میدهند.

به طور خلاصه میتوان گفت بسته بندی به شکل استرچ پالت مناسب ترین روش جهت جلوگیری از آسیب دیدن محصول در برابر هرگونه ضربه احتمالی می باشد.

از ویژگی های این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

استهلاک پایین

بسته بندی با مواد اولیه ارزان

مصرف انرژی کم

اشغال جای کم

حفاظت محصولات از رطوبت و آب

سلفون کشی سریع

مناسب برای پالت و قطعات سنگین و حجیم

بسته بندی قطعات طویل نظیر لوله ها، رول های کاغذ

استرچ پالت فرودگاهی

افراد و مسافرانی که قصد جابجایی و حمل وسایل و چمدان های خود را از جایی به جایی دیگر توسط پایانه های زمینی ، هوایی و یا دریایی دارند باید قبل از این کار وسایل خود را استرچ پیچی کنند تا مانع باز شدن و آسیب دیدن شوند.

 

استرچ فرودگاهی با داشتن زائده روی بستر ماشین از پرت شدن کالا در هنگام استرچ کشی جلوگیری می کند.

 

این دستگاه با برق شهری ۲۰۰  ولتی راه اندازی می شود و  در ابعاد کاری مختلف قابل طراحی و سفارش است.

 

استرچ پالت حرارتی

یکی دیگر از انواع استرچ پالت های ماشین سازی خدری است که برای پالت های بزرگ مثل یخچال استفاده میشود و قابلیت پیش کشش به منظور صرفه جویی در مصرف نایلون استرچ دارد.نوع سوخت این دستگاه نیز گاز شهری میباشد.

 

استرچ پالت رولی

این دستگاه ایترچ پالت رولی برای استرچ پیچ کردن محصولات استوانه ای که دارای طول زیادی هستند استفاده میشود.

رول های کاغذی ، توپ های پارچه و مواردی از این دست نمونه های کاربرد این دستگاه هستند. نهایت قطر رول مورد استفاده می تواند تا 100 سانتی متر باشد.

تعریف پالت :

پالت (pallet) یک وسیله تخت و روصاف است که از چوب، پلاستیک و یا فلز ساخته می‌شود. که از آن جهت جابجایی بار و کالا به‌ وسیله تجهیزات انبارداری (مانند لیفتراک،جک پالت ها،استیکر برقی و …) به شیوه‌ای پایدار و ایمن استفاده می شود . کالاها را بر روی آن قرار می‌دهند و با تسمه‌های فلزی یا پوشش‌های پلاستیکی محکم کشش‌پذیر (فیلم استرچ) به پالت بسته می شوند. پالت ها با توجه به نوع محصولاتی که روی آنها گذاشته می شود ساخته می شوند. مثلا هرچه محصولات ذکر شده سنگین تر باشند ، تغییراتی را روی آن انجام می دهند تا وزن بیشتری را تحمل نمایند و یا از جنس با استحکام بالاتری می سازند. در شرکت همت پک مشاوره در در زمینه پالت نیز انجام میگیرد.

وظیفه دستگاه استرچ پالت :

 

بطور کلی وظیفه دستگاه استرچ پالت کشیدن فیلم استرچ  به دور محصول می باشند تا یک لایه نایلونی محافظ دور بسته مورد نظر ما را احاطه کند دستگاه استرچ پالت در مقایسه با سایر دستگاه های بسته بندی این چنینی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر بوده و به کمک آن می توان انواع محصولات با اشکال  و ابعاد گوناگون را به سادگی بسته بندی نمود . اغلب این دستگاه ها توانایی تنظیم مقدار کشش فیلم استرچ را دارند. وظیفه شایان دستگاه استرچ پالت علاوه بر جلوگیری از گرد و غبار به محصول، محافظت از محصول می باشد.

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

۱- بسته بندی انواع پالت کارتن با هر سایز ابعاد و اندازه

۲- بسته بندی انواع بطری در تعداد بالا

۳- بسته بندی همزمان چند کارتن بر روی پالت

۴- مشخص بودن کالا از زیر پوشش نایلون استرچ

مزایای دستگاه استرچ پالت :

۱- محافظت محصول از گرد و غبار

۲- کمک به زیبایی محصول

۳- سرعت بالا بسته بندی محصول

دستگاه استرچ رولی

دامنه کاربرد دستگاه استرچ پچ به همه طیف محصولات رسیده است . محصولات استوانه ای که دارای طول زیادی هستند به این دستگاه استرچ پیچ می شوند. رول های کاغذی ، توپ های پارچه و مواردی از این دست نمونه های کاربرد این دستگاه هستند. نهایت قطردستگاه شرینک پالت

به منظور رسیدن به استحکام بیشتر می توان از نایلون شرینک در دستگاه شرینک پالت استفاده نمود که به واسطه مشعل گازی و حرارت دهی به فیلم شرینک عملیات انجام می پذیرد. فیلم های شرینک زیبایی و جلوه بیشتری از نایلون استرچ دارند. رول مورد استفاده می تواند تا 100 سانتی متر باشد.

https://hematpack.ir/

 



:: برچسب‌ها: دستگاه استرچ پالت ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آموزشگاه زبان سخن برتر یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان در تهران با دو شعبه فعال است. این دو شعبه یکی در میدان انقلاب و دیگری در میدان هفت تیر هستند. ولی نکته مهم اینجاست که شما برای یادگیری زبان نیاز ندارید به آموزشگاه مراجعه کنید چون این موسسه در ارائه کلاس‌های خصوصی زبان سابقه و تبحر بالایی دارد. موسسه زبان سخن برتر استادان زبان خود را برای آموزش به شما به تمامی نقاط تهران بزرگ می‌فرستد. در ادامه کلاس‌های تدریس خصوصی زبان آموزشگاه سخن برتر را به شما معرفی می‌کنیم.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

استادان ما به شما کمک می‌کنند تا لیسنینگ خود را قوی کنید. گوش دادن و توجه به مکالمات به انگلیسی از موثرترین روش‌ها برای تقویت دایره لغات و مهارت‌های گفتاری است. آن‌ها به شما کمک می‌کنند مفاهیم زبان انگلیسی را متوجه شوید، در خواندن کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند، هر کدام‌ از سوالات را برای شما باز می‌کنند تا با هم به جواب سوال برسید. مهارت‌های زبان انگلیسی را با شما تمرین می‌کنند. معلمان خصوصی تمامی نقاط ضعف و قوت شما را متوجه می‌شوند و به شما می‌گویند. شما با تمرین بیشتر در کلاس تدریس خصوصی زبان قوی‌تر می‌شوید و اعتماد به نفس پیدا می‌کنید.

مزیت تدریس خصوصی این است که روند کلاس با توجه به توانایی شما جلو می‌رود. کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین نیز ارائه می‌شود که هزینه آن پایین‌تر از کلاس حضوری است. هزینه کلاس حضوری با توجه به شرایط و نیازهای شما متفاوت است که شما می‌توانید با برقراری تماس با آموزشگاه از هزینه آن مطلع شوید. زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین و زبان‌ها در سطح جهان است و هر کس برای یادگیری آن دلایل مختلفی دارد در کلاس‌های خصوصی خود بیشتر به هدف یادگیری زبان انگلیسی خود نزدیک می‌شوید. اگر به دنبال پیشرفت سریع هستید کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای شما بسیار مناسب است.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی آنقدرها هم که اکثر مردم فکر می‌کنند سخت نیست. اگر زبان انگلیسی بلد باشید از آنجا که زبان انگلیسی و آلمانی از یک خانواده زبانی نشأت می‌گیرند، ممکن است از چیزهایی که بدون تلاش کردن از زبان آلمانی یاد می‌گیرید شگفت زده شوید. زبان آلمانی سخت‌ترین زبان دنیا برای یادگیری نیست اما مطمئنا یکی از سخت‌ترین زبان‌های اروپایی است.

داشتن انگیزه کافی و سخت تلاش کردن برای رسیدن به هدف، تنها چیزی است که برای آموزش آلمانی نیاز دارید. ولی این راه ممکن است سخت باشد برای مثال اگر در مورد اینکه باید از کجا شروع کنید گیج شده‌اید داشتن یک استاد خصوصی بسیار ایده‌آل است. اگر فردی کمالگرا هستید یا دوست دارید تمام کارهایی که انجام می‌دهید به بهترین نحو ممکن انجام شود تدریس خصوصی زبان آلمانی کاملا مناسب شماست. کیفیت کلاس خصوصی زبان آلمانی ما بسیار بالاست و استادان مجرب ما آلمانی را به شکل حرفه‌ای به شما یاد می‌دهند.

مهمترین مزیت‌های کلاس خصوصی زبان آلمانی آموزشگاه سخن برتر این است که محدودیت زمانی و مکانی معمول را ندارد. زمان کلاس با توجه به نیاز زبان‌آموز می‌تواند متغیر باشد و حتی کلاس‌ها در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها نیز برگزار می‌شود. مکان کلاس شما می‌تواند منزل یا محل کارتان باشد و حتی این کلاس‌های خصوصی به شکل آنلاین نیز برگزار می‌شود. مزیت دیگر این است که با توجه به درخواست زبان‌آموز زبان آلمانی می‌تواند به شکل آکادمیک و دانشگاهی تدریس شود. در کلاس‌ها تمرکز روی مکالمه زبان آلمانی بیشتر است.

تدریس خصوصی زبان ترکی

امروزه با توجه به حجم روزافزون مسافرت‌های مقصد ترکیه خیلی از افراد به فکر فراگیری زبان ترکی افتاده‌اند. سالانه تعداد کثیری از مردم به رفتن مسافرت‌های تفریحی و تجاری به ترکیه مشغول هستند. قطعا بلد بودن زبان ترکی کار و تفریح و ارتباط با مردم محلی را برای شما راحت‌تر می‌کند. همچنین بسیاری از مردم برای تحصیل و یا زندگی به ترکیه مهاجرت می‌کنند که در این صورت یادگیری زبان ترکی برای آن‌ها ضرورت دارد. برای تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه باید در آزمون‌های خاص زبان آن‌ها شرکت کنید. آموزشگاه زبان سخن برتر دوره‌های آمادگی این آزمون‌ها را نیز دارد که به صورت خصوصی برای شما تدریس می‌شود.

اگر قصد شما از یادگیری زبان ترکی سفر تفریحی، تجاری و یا علاقه شخصی است آموزشگاه سخن برتر بهترین مکان برای شماست زیرا تدریس با توجه به نیاز شماست و بر روی مکالمه متمرکز است. از دیگر مزیت‌های تدریس خصوصی زبان ترکی آموزشگاه ما این است که این دوره‌ها کاملا تضمینی هستند به این معنی که اگر زبان‌آموز پس از تدریس از دوره خود رضایت نداشت شرایط بازگرداندن هزینه به او وجود دارد.

یادگیری زبان ترکی آسان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. اولین نکته در مورد یادگیری ترکی این است که ترکی یک زبان نوشتاری آوایی است و از خط لاتین استفاده می‌کند. تا زمانی که آتاتورک تغییرات انقلابی در زبان خود در قرن گذشته ایجاد کرد، این زبان با خط عربی نوشته می‌شد. در ترکی استانبولی هر حرف یک صدا دارد و هیچ صامت دوگانه گیج کننده‌ای وجود ندارد و یادگیری این زبان زیاد سخت نیست. شما با تدریس خصوصی زبان ترکی آموزشگاه ما در عرض چند ماه در مکالمه ترکی روان می‌شوید.

تدریس خصوصی زبان فرانسوی

یادگیری زبان فرانسوی و دستیابی به تسلط بر آن بسیار راحت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردید. فرانسوی در واقع یکی از ساده‌ترین زبان‌های اروپایی برای یادگیری است. از جهات مختلف حتی راحت‌تر از یادگیری زبان انگلیسی است. از آنجا که فرانسوی یک زبان جهانی است که بیش از 220 میلیون نفر به آن صحبت می‌کنند، یادگیری زبان فرانسوی می‌تواند به شما امکان دسترسی به بخش بزرگی از جهان را بدهد. حتی برای سفر یا مهاجرت به کانادا نیز بسیار مناسب است و اگر قصد مهاجرت و زندگی در کبک را دارید دانستن این زبان برای شما یک ضرورت است. با شرکت در تدریس خصوصی زبان فرانسوی آموزشگاه زبان سخن برتر در طی زمان کوتاهی فرانسوی را یاد می‌گیرید.

کلام آخر

یادگیری زبان‌های مختلف ممکن است سخت و خسته‌کننده به نظر برسد. سخن برتر با تجربه کافی در این زمینه از بهترین روش‌های تدریس زبان استفاده می‌کند تا زبان‌آموزان در مسیر یادگیری زبان همراه با مهارت، لذت نیز ببرند و به راحتی به هدف خود برسند. برای دریافت اطلاعات از کلاس‌ها، با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: دوره‌های خصوصی زبان آموزشگاه سخن برتر ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.



:: برچسب‌ها: سنگبری اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آموزشگاه زبان سخن برتر یکی از بهترین موسسات آموزشی در تهران بوده و زبان انگلیسی را به روش های مختلف به افراد مختلف به ویژه به کودکان و حتی خردسالان آموزش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان از اهمیت ویژه ایی برخوردار است و طبق تحقیقات انجام شده یادگیری زبان انگلیسی از سنین پایین تر موفقیت آمیز تر می باشد. به طور کلی می توان گفت تدریس زبان انگلیسی به کودکان روش هایی مخصوص به خود را دارد. برای آموزش زبان به فرزندان تان در بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران ثبت نام کنید.

جلسات آموزشی زبان انگلیسی که برای کودکان برگزار می شود، باید مکرر و کوتاه باشد زیرا جلسات طولانی کودکان را خسته می کند و سطح یادگیری آنها را کاهش می دهد. از آن جایی که ذهن افراد در کودکی آزاد و آماده یادگیری مطالب جدید است، افراد در کودکی خیلی سریع تر و بهتر زبان انگلیسی را یاد می گیرند.

بهترین روش برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، جذاب کردن آموزش است. کلاس درسی که برای کودکان برگزار می شود باید بیشتر جنبه تفریحی داشته باشد و برای کودکان سرگرم کننده باشد. در حقیقت کودکان از طریق بازی و سرگرمی بهتر می توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. استفاده از بازی های متنوع، یکی از بهترین متد های خلاقانه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. طبق تحقیقات انجام شده بازی می تواند روشی عالی و موثر برای لذت بخش تر کردن یادگیری باشد و روند یادگیری کودکان را افزایش می دهد. به طور کلی می توان گفت استفاده از روش های خلاقانه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، موجب افزایش تمرکز و یادگیری در کودکان و در نتیجه آموزش بهتر می شود.

با توجه به این که کودکان از انجام فعالیت های یکنواخت در کلاس آموزشی خسته می شوند، بهتر است برای آموزش آنها در هر کدام از جلسات آموزشی از یک روش جدید استفاده شود. مدرسینی که به کودکان تدریس می کنند، می توانند برنامه های اصلی خود را برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان داشته باشند ولی بهتر است برای تنوع، نوع برنامه های آموزشی را تغییر دهند.  

 

 

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

آموزشگاه زبان سخن برتر، کلاس های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت تشکیل می دهد و افرادی که می خواهند  برای ادامه تحصیل یا کار به کشور های انگلیسی زبان مهاجرت کنند، می توانند با شرکت در این کلاس ها، زبان انگلیسی را به طور کامل آموزش ببینند.

به طور کلی یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، یکی از مهمترین الویت ها می باشد. از آن جایی که انگلیسی زبان رسمی بسیاری از کشورهای دنیا است و در بسیاری از کشورها مردم به این زبان حرف می زنند، یادگیری این زبان از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. آموزشگاه زبان سخن برتر با برگزرای دوره های یادگیری زبان ویژه مهاجرت، این امکان را برای افراد فراهم کرده که با توجه به هدفی که از مهاجرت دارند، در این دوره های ویژه، ثبت نام نمایند.

افرادی که به قصد ادامه تحصیل، اقدام به مهاجرت می کنند، این امکان را دارند که با شرکت در دوره های مخصوص، زبان انگلیسی را به طور آکادمیک آموزش ببینند. زبان آموزانی هم که به خاطر کار و تجارت به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می کنند، با ثبت نام در کلاس های ویژه مهاجرت کاری، تمامی اصطلاحات و واژه های کاری را یاد می گیرند.

به طور کلی می توان گفت افرادی که قصد دارند به کشور های انگلیسی زبان مهاجرت کنند، باید تمام مهارت های 4 گانه، به ویژه مهارت شنیداری و مکالمه را تقویت کنند. زبان آموزان با خواندن کتاب و مقاله های انگلیسی و همچنین دیدن فیلم، خیلی خوب مکالمات روزمره زبان انگلیسی را یاد خواهند گرفت. یادگیری مکالمات روزمره تاثیر قابل توجهی در روند پیشرفت زبان آموزان می گذارد.

آموزش فشرده زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که می خواهند در کوتاه ترین زمان زبان انگلیسی را یاد بگیرند. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده، تاثیر بسیار خوبی برای افراد داشته و با توجه به این که مطالب درسی بارها برای زبان آموزان تکرار می شود، این مطالب خیلی بهتر در ذهن زبان آموزان می ماند.

به طور کلی می توان گفت تکرار یک موضوع درسی، می تواند تاثیر قابل توجهی در یادگیری داشته باشد. آموزشگاه زبان سخن برتر با برگزرای دوره های فشرده زبان انگلیسی، به افراد کمک می کند تا زبان انگلیسی را خیلی سریع یاد بگیرند. در حقیقت دوره فشرده زبان انگلیسی برای افرادی که می خواهند برای ادامه تحصیل به یکی از کشورهای انگلیسی زبان بروند، بهترین دوره محسوب می شود. یادگیری زبان انگلیسی به صورت فشرده دارای مزیت های زیادی است و افراد  با شرکت در این کلاس ها، می توانند لغات و اصطلاحات کاربردی زیادی یاد بگیرند. علاوه بر این، افراد با شرکت در دوره های  فشرده زبان انگلیسی، می توانند خیلی سریع به مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوند.



:: برچسب‌ها: آموزش زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که می دانید هدفون و هدست یک ویجت کاربردی بسیار پرطرفداری که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته و همین امر سبب گشته تنوع تولیدات این دسته از محصولات بسیار قوت گیرد و شرکت های تولیدی این محصولات تونع بسیاری را در محصولات خود اعمال نمایند ما در این مقاله قصد داریم در مورد این کالا و قیمت و انواع موجود آن در بازارهای اینترنتی با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

انواع هدفون‌ بی سیم

قبل از این که بخواهید با نکات مهم خرید هدفون بی سیم آشنا شوید، بهتر است انواع آن را به خوبی بشناسید تا بتوانید مدلی متناسب با نوع نیاز خود را انتخاب کنید. هدفون‌ها را می‌توان از نظر نوع نیاز کاربر، نوع‌ قرارگیری بر روی گوش، تولید کننده صدا، رنج فرکانس، امپدانس و موارد دیگر در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی کرد. تمامی این موارد می‌توانند نقش مهمی در خرید هدفون وایرلس داشته باشند.

هدفون‌ها از نظر نوع اتصال در دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم‌بندی می‎ شوند. هر دو آن‌ها برای اتصال به انواع دستگاه‌ها کاربردی هستند اما در صورتی که با وجود سیم‌ها و گره خوردن مدام آن‌ها مشکل دارید، خرید هدفون بیسیم می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. هدفون‌های بیسیم معمولا از فناوری وایرلس بلوتوث استفاده می‌کنند.

نکات مهم برای خرید هدفون بی سیم

امروزه برندها بسیار زیادی در سراسر دنیا، انواع مدل‌های هدفون‌های بی سیم را تولید می‌کنند. اما تمامی محصولاتی که در بازار یافت می ‎شوند، اورجینال نیستند و یا در زمان تولید آن‌ها، از مواد اولیه مناسبی استفاده نشده است.

به همین دلیل، در زمان خرید هدفون بیسیم نباید بگذارید زیبایی هدفون‌ها شما را گول بزنند و باید موارد مختلفی را بررسی کنید تا بتوانید مدلی را خریداری کنید که بتواند تا سال‌ها با بهترین کیفیت ممکن کار کند. در ادامه مواردی را که در زمان خرید این نوع از هدفون‌ها باید بررسی کنید را بررسی می‌کنیم.

نوع اتصال هدفون وایرلس به سیستم

هدفون‌های بیسیم می‌توانند با استفاده از بلوتوث، NFC و وایرلس به هر سیستم که کاربر بخواهد وصل شود. مطمئنا در میان این روش‌های اتصال، بلوتوث آسان‌ترین است، زیرا امروزه علاوه بر گوشی‌های هوشمند، تقریبا تمامی گجت‌های دیجیتالی مانند اسپیکرها، ساعت‌های هوشمند و … می‌توانند به خوبی از بلوتوث پشتیبانی کنند به طوری که در دستگاه‌های جدید، کمتر از 3 ثانیه طول می‌‎کشد تا هدفون با دستگاه مورد نظر شما هماهنگ شود. همچنین در صورتی که فاصله‌ای در میان فرستنده و گیرنده نباشد، هدفون‌های بلوتوثی می‌توانند تا 12 متر و یا بیشتر نیز کار کنند. (چون 99 درصد هدفون های وایرلس بازار از نوع هدفون بلوتوثی هستند از این به بعد از هدفون بلوتوثی به جای هدفون بی سیم استفاده می کنیم)

کیفیت صدا

یکی دیگر از موارد بسیار مهم که در زمان خرید هدفون بی سیم باید آن را بررسی کنید، کیفیت صدای هدفون است. کیفیت صدایی که در هدفون‌های بیسیم تجربه می‌کنید، به Audio codec هدفون بستگی دارد. کدک در واقع یک ساختار نرم افزاری است که صدا را روی یک دستگاه، رمزگذاری می‌کند و روی دستگاه دیگر، رمزگشایی می‌شود. به همین دلیل، هم سیستم پخش کننده موسیقی و هم هدفون بلوتوث، باید بتواند به خوبی از این کدک‌ها پشتیبانی کند تا کیفیت اصلی و خالص موزیک را ارسال و دریافت کنند. برخی از کدک‌های مشهور و پر استفاده هدفون‌ها، به شرح زیر هستند.

⦁ SBC

⦁ aptX

⦁ aptX HD

⦁ AAC

عمر باتری

نکته بعدی که در زمان خرید هدفون بلوتوث باید به آن توجه داشته باشید، عمر باتری هدفون است. تمامی هدفون‌های بی سیم دارای یک باتری قابل شارژ هستند. مطمئنا هر چقدر که این نوع از هدفون‌ها، بزرگ‌تر و حجیم‌تر باشند، فضای بیشتری برای باتری دارند.

عمر باتری‌ در انواع هدفون‌ها، می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، هدفون‌های دور گوشی و یا گیمینگ، می‌توانند تا 30 ساعت هم دوام بیاورند و صدا را با بالاترین کیفیت پخش کنند. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید میزان عمر باتری که شرکت‌های سازنده برای آن درج می‌کنند، در شرایط بهینه و خاص می‌باشد و در دنیای واقعی، معمولا کارایی کمتری دارند.

اندازه و فریم هدفون بلوتوثی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در زمان خرید هدفون بلوتوثی تاثیرگذار باشد، اندازه و فریم هدفون بلوتوث است. هدفون‌ها از این نظر، در انواع مختلفی تولید می‎ شوند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند کاربرد متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل به اندازه آن نیز باید دقت داشته باشید تا اندازه آن‌ها به قدری باشد که گوش شما را اذیت نکند و یا در زمان ورزش کردن، از روی گوش شما نیافتد.

در این زمینه باید ارگونومی هدفون بی سیم را در نظر داشته باشید زیرا اگر هدفون راحت نباشد، حتی موزیک هم لذت زیادی برای شما نخواهد داشت. بسیاری از برندهای معتبر تولید کننده هدفون‌های بیسیم، روی ارگونومی و راحتی هدفون بسیار کار می‌کنند و آن‌ها را مطابق با فرم گوش‌ها طراحی می‌کنند. از بهترین برندهای تولید کنند هدفون‌های بلوتوث، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

⦁ سونی

⦁ سامسونگ

⦁ JBL

⦁ Bose

⦁ Sennheiser

البته قیمت محصولات برند با توجه به شرایط دلاری فعلی شاید برای اکثر افراد جامعه بالاتر از سقف بودجه در نظر گرفته شده برای خرید هدفون بلوتوث باشد و در این موارد از برندهای میان رده و معتبر مدل مدنظر را انتخاب کرد.

تکنوسان، بهترین گزینه برای خرید هدفون بی سیم

هدفون‌های بی سیم از گذشته هواداران خاص خود را داشته است و این روزها نیز با توجه به حذف جک‌های 3.5 میلی‌متری از گوشی‌های روز دنیا، محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند. با استفاده از این هدفون‌ها، دیگر نگران گره خوردن و یا پاره شدن سیم‌ها نباشید و به راحتی‌ با روشن کردن آن، در کمترین زمان ممکن هدفون بلوتوث را با گوشی و یا دیگر گجت‌های دیجیتال همگام کنید و موزیک یا محتوای صوتی مورد علاقه خود را گوش کنید.

اگر قصد خرید انواع هدفون‌های وایرلس را دارید، در همین صفحه می توانید مدل مورد نظر خود را به سبد خرید افزوده و سفارش دهید. تمامی محصولات موجود در مجموعه تکنوسان از برندهای معتبر یا با توجه به قیمت کالا ارزنده هستند، به همین دلیل، ارزش خرید آن‌ها را تضمین می‌کنیم تا مشتریان بتوانند تجربه‌ای بی نظیر از خرید آنلاین داشته باشند.‌



:: برچسب‌ها: خرید هدفون بی سیم خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.



:: برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در سال های اخیر بسیاری از افراد به روش های مختلف در حال مهاجرت به کشور ترکیه هستند. در این مقاله بهترین روش های اخذ اقامت ترکیه را مورد بررسی قرار می دهیم.

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

مهاجرت به ترکیه و دریافت پاسپورت با خرید ملک، یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت ترکیه، محسوب می شود. یکی از مهمترین شرایط خرید ملک در ترکیه این است که افراد غیر بومی اجازه خرید ملک در مناطق روستایی و دهکده ها را ندارند و فقط می توانند در مکان هایی ملک خریداری کنند که دولت ترکیه به آنها اجازه دهد. در حقیقت با توجه به قوانینی که کشور ترکیه در مورد خرید ملک وضع کرده است، متقاضیان می توانند از طریق خرید ملک، اقامت کشور ترکیه را اخذ کنند. تا وقتی که ملک خریداری شده در تملک فرد متقاضی باشد، این امکان برای او وجود دارد که اقامت خود را تمدید نماید.

 افراد متقاضی می توانند بعد از خرید ملک و انتقال سند مالکیت به صاحب ملک، از اداره مهاجرت کشور ترکیه، وقت ملاقاتی برای دریافت اقامت خود بگیرند. بعد از این مرحله افراد متقاضی می توانند با در دست داشتن مدارک لازم در زمانی که از طرف سفارت تعیین شده، به اداره مهاجرت کشور ترکیه مراجعه کرده و مجوز اقامت یک ساله دریافت کنند.

از مهمترین شرایط برای  خرید ملک در ترکیه، داشتن حساب بانکی در یکی از بانک های این کشور است. در صورتی که متقاضیان در این کشور حساب بانکی نداشته باشند، اجازه خرید ملک نخواهند داشت. در حقیقت افراد متقاضی می توانند با خرید خانه ایی به ارزش 250 هزار دلار آمریکا، از مزایای شهروندی این کشور بهره مند شوند. افراد متقاضی می توانند با خرید ملکی در ترکیه به قیمت 250 هزار دلار، بین 2 تا 3 ماه پاسپورت ترکیه را دریافت کنند. افرادی که نمی توانند خانه ایی به مبلغ 250 هزار دلار خریداری کنند، این امکان را دارند که با خرید ملکی به قیمت 60 هزار دلار نیز اقامت ترکیه را بگیرند. این اقامت، اقامت توریستی 3 ساله بوده ولی تا  10 قابل  تمدید می باشد. افراد متقاضی در این 3 سال اجازه ندارند در کشور ترکیه کار کنند.

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت ترکیه، اخذ اقامت از طریق کار است. شما می توانید با شرکت در کلاس های حسابداری حساب لیرن و اخذ مدارک بین المللی حسابداری برای ار به ترکیه مهاجرت کنید.

اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری یکی از مناسب ترین روش ها برای مهاجرت به این کشور است. مبلغی که دولت ترکیه برای سرمایه گذاری مشخص کرده، در بخش های اقتصادی این کشور متفاوت است ولی در نهایت منجر به اخذ اقامت دائمی این کشور می شود.

 پاسپورت کشور ترکیه بسیار معتبر بوده و به مدت  10 سال دارای اعتبار می باشد. کشور ترکیه نسبت به بسیاری از کشورها، مبلغ کم تری را برای سرمایه گذاری در نظر گرفته است و در نتیجه بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. سرمایه گذاری در کشور ترکیه روش های مختلفی دارد و افراد می توانند با توجه به شرایط خود، یکی از این روش ها را انتخاب کنند.

یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه، سرمایه گذاری از طریق خرید سهام است. دولت ترکیه به خاطر رشد و پیشرفت اقتصادی که در طول این سال ها داشته، سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه و سهام را تصویب کرده است. مبلغ مورد نیاز برای خرید سهام، 500 هزار دلار است و افراد باید این مبلغ را در حساب بانکی خود داشته باشند. افراد با سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه و سهام، می توانند اقامت این کشور را اخذ کنند. از مهمترین شرایط برای سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه و سهام، نگه داشتن اوراق قرضه به مدت سه سال است و این کار با نظارت وزارت امور خارجه کشور ترکیه انجام می شود. افرادی که با این روش اقدام به سرمایه گذاری می کنند، تا 3 سال اجازه ندارند سهام خود را بفروشند و این سرمایه تحت نظر وزارت صنایع و فن آوری کشور ترکیه قرار می گیرد.

 یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در کشور ترکیه، سرمایه گذاری در بازار املاک است. با توجه به این که بازار مستغلات و املاک رونق زیادی در کشور ترکیه دارد، شرکت های داخلی و خارجی زیادی در زمینه املاک در کشور ترکیه مشغول به کار می باشند. دولت ترکیه به منظور پیشرفت این صنعت، به افرادی که در این زمینه سرمایه گذاری می کنند، مزایای زیادی می دهد. برای سرمایه گذاری در این روش، افراد متقاضی به سرمایه ایی در حدود 500 هزار دلار نیاز دارند.

اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت

یکی از متداول ترین روش ها برای اخذ اقامت کشور ترکیه، اقامت از طریق ثبت شرکت است. در سال های اخیر سرمایه گذاران زیادی با این روش به کشور ترکیه مهاجرت کرده و اقامت این کشور دریافت کرده اند. از آن جایی که هزینه های راه اندازی و ثبت شرکت در کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشورها خیلی کم تر است، بسیاری از سرمایه داران کشور ترکیه را برای ثبت شرکت انتخاب می کنند.

ثبت شرکت در ترکیه مزیت های زیادی دارد و مهمترین مزیت آن این است که میزان مالیات پرداختی برای ثبت شرکت خیلی کم است و افراد متقاضی مجبور به پرداخت مالیات های سنگین نمی باشند. ثبت شرکت در ترکیه انواع مختلفی دارد و دولت ترکیه برای ثبت هر کدام از این شرکت ها شرایط مخصوصی تعیین کرده است.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود، یکی از انواع ثبت شرکت در ترکیه است. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، دست کم به یک نفر و حداکثر 55 نفر شریک لازم است. هزینه ایی که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود تعیین شده است، در حدود 2100 دلار می باشد. در این روش دو حساب ارزی برای ثبت شرکت، مورد نیاز است. یکی از این دو حساب باید به نام مدیر شرکت و دیگری باید به نام شرکت ثبت شده باشد. طبق قوانینی که دولت ترکیه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در نظر گرفته است، سهم همه سهامداران شرکت از سود و زیان شرکت، به میزان سهم این فرد حقوقی یا حقیقی بستگی  دارد و اگر شرکت ورشکسته شود، افراد طلبکار اجازه درخواست سهام بیشتر را ندارند و در حقیقت سهم بیشتری به آنها تعلق نمی گیرد.



:: برچسب‌ها: اقامت ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

If you have a business website and you wish that people will visit it then you have to undertake certain measures. Your website is your cash cow avenue and there is nothing that can take you to the objectives to make profit in the online domain quite like SEO services. Every web site needs to undertake paid search engine optimization in order to get what you feels your site is useful and beautiful.

With paid search engine optimization you will get the traffic that you want. When you opt for SEO services what you get is traffic that is targeted. When you opt for organic search what you get is traffic that is naturally being converted. With paid search engine optimization you can even put per click costs and don't worry about conversion, but with organic search, you have to measure it. One thing is sure, you can convert the visitors that come to your site but you need objective measure and that is what you need to do.

SEO services are very much helpful when it comes to taking your site to the top of the search pages. It is not enough that you create the site, get a good ranking and add lots of stuffs on the site. You have to measure how much traffic you are able to draw to your site and then make conversions. If you convert an average of 10% of visitors who come to your site then you need around 100 visits to convert to sales. With organic search if you can convert 20% of visitors that come to your site then you need graph something like this.

So the point here is that you have to be very descriptive when you are going to start a blog. First of all you need to know whether the site is targeted, whether it is graphically pleasing and, most important, whether it is search engine friendly. And these are the three main aspects that you need to look at. Once you get this right you can go to the next part; finding out how to write keywords and phrases. We will start from the first one which is creation of the site.

The first thing that you need to do is to research and find out how people will get to know about your site. This is not as simple as it sounds. You need to think about optimum keywords. You think about what service or information people are looking for when they come to your site. What you are offering to the public or what you are telling the world about your products or services.

But the hard part is that you are not the only one who will be interested in this. There are millions of other sites on the web that will be using the same keywords and will be using their own SEO work to try and get the attention of the web master who will decide who is going to get to show up on the first page of the search engine. You need to create a comprehensive plan of action so that you can beat out all the other sites that are coming up.

The first thing that you need to do is to build a list of the keywords and phrases that you think will be use by the people who are looking for your service or information. This is what will bring traffic to your site and make your business sing. You need to choose the keywords so that they reflect the content of your site.

Use the Google keyword tool to come up with more keywords. If you think that there is not enough traffic with the researched keywords, then go back to the drawing board and propose alternative keywords.

Once you have come up with a list of keywords, you need to organize them into categories. You need to think of each category coming up with the intention of either solving a problem or at least giving information to the interested parties.

Each category should be made up of the top level keywords with the intention of solving a business related issue.

If you have a website that is dealing with a subject that is not in your homework then the best thing to do is to write an article about it. Use the keywords in the title of the article and in the body. However do not exceed the character limit. A maximum limit of 250 characters is recommended.

Do not organize more than 450 characters in the title and the body. You might end up getting a title like Competition nowadays at hands on SEOSince 1997 which is just impossible to compete with. The idea behind the title is that it gives you an idea when you are writing the content.

Meta tags are also very vital for winning the SEO wars. These are invisible tags that are attached at the top of the page. You can find 3 or 4 easily. These tags are used by search engines to collect information about the site.

The title tag is probably one of the most important tags to use. Make sure that you include the keyword in the title. It is necessary to also use related keywords.

The description tag is also used by crawlers to generate descriptions of the website for the user.



:: برچسب‌ها: SEO Services ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کولرگازي 24000 اجنرال

اگر به دنبال تهیه و خرید کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال هستید لطفا در این قسمت با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تر و تکمیل تری را دریافت کنید. همان طور که می دانید کولر های گازی یکی از پرمصرف ترین محصولات خانگی می باشند که به دلیل ماهیت مصرف آن ها همواره در مدل های متنوع و منحصر به فردی توسط شرکت ها و برند های معتبر دنیا تهیه و تولید می شوند. ما در ابتدا در خصوص شرکت و برند کولر اجنرال اطلاعات مختصر و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد و سپس در خصوص کولرگازی 24 هزار آن شرکت و همچنین برخی از نکات مهم و تاثیرگذار در نگهداری کولرگازی به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

معرفی و بررسی شرکت اجنرال

اجنرال یکی از زیرمجموعه های شرکت فوجیتسو می باشد که 4 سال پس از تاسیس این شرکت در حوزه تولید و فروش انواع محصولات تهویه مطبوع فعالیت می کند و تا به امروز با تولید انواع محصولات تهویه مطبوع در طرح ها و ظرفیت های متفاوت توانسته است علاقه مندان بسیار زیادی را در کشور های دیگر و به خصوص در ایران و خاورمیانه پیدا کند.

اولین محصولی که توسط برند اجنرال در کارخانه فوجیتسو تهیه و تولید گردید یک کولر پنجره ای بود که در آن زمان ها با استقبال خوبی نیز رو به رو شد. این شرکت برای افزایش فروش خود در کویت و در سال 1971 شرکتی تاسیس نمود و به سرعت توانست با تولید محصولات بسیار باکیفیت و همچنین تولید محصولاتی که بتواند در دمای بالاتر از 50 درجه سانتی گراد نیز به خوبی کار کند شهرت جهانی پیدا نمود.

هم اکنون این شرکت تا به امروز توانسته است پیشرفت خوبی در بازار های بین المللی داشته باشد و سهم بالایی از فروش خود را در بازار کشور هایی اعم از ژاپن، اروپا، قاره اقیانوسیه و خاورمیانه انجام می دهد. تولید محصولات تهویه مطبوع در کیفیت های متفاوت و طرح بندی های زیبا سبب شده است تا برند اجنرال به یک برند محبوب و جهانی در میان تمامی افراد تبدیل شود.

امروزه برند ها و شرکت های متفاوت و معتبری در زمینه تولید محصولات تهویه مطبوع گام برداشته اند و بسیاری از آن ها نیز به شدت در حال رقابت با سایر رقبای خود هستند. از این رو برند اجنرال نیز با تولید محصولات باکیفیت خود گام بسیار مناسبی در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود برداشته است.

معیار خرید کولر گازی24000 اجنرال چیست؟

امروزه خرید کولر گازی بر اساس سه معیار بسیار پراهمیت صورت می گیرد که این دو عامل به نوعی مکمل یک دیگر می باشند اما این معیار ها چیستند؟

  • کم مصرف باشد.
  • طراحی زیبا و منحصر به فردی داشته باشد.
  • بتواند در مدت زمان کم، محیط مورد نظر را خنک یا گرم سازد.

بر این اساس خرید کولر گازی اجنرال 24000 به دلیل برخورداری از سه معیار فوق می تواند همواره انتخاب خوب و قابل قبولی باشد به همین دلیل بر آن شده ایم تا در خصوص این محصول اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا شما نیز بتوانید قبل از خرید اطلاعات جامع تری را به دست آورید. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

چرا باید از کولرگازی استفاده کنیم؟

کولرهای گازی یکی از محصولات بسیار پرمصرف و متداول امروزی هستند که به دلیل ماهیت های متفاوت و منحصر به فردی که در مقایسه با کولرهای آبی دارند همواره در معرض مصرف بیشتر می باشند. یکی از این معیار ها می توان به وجود سیستم دی سی اینورتر و سایر سیستم های دیگر اشاره نمود که به موجب آن می توان تاثیرات بسیار زیادی در کاهش و همچنین صرفه جوبی در مصرف برق و انرژی داشت.

همچنین کولرهای گازی قادر هستند تا محیط شما را در کمترین زمان ممکن به خوبی خنک و یا گرم سازند که این موضوع از سایر محصولات دیگر بر نمی آید. همین تفاوت ها باعث شده است تا کولرگازی محصولی متداول تر به نظر برسد.

کمی در مورد کولر گازی 24000 اجنرال بیشتر بدانیم!

همان طور که اشاره نمودیم سه معیار بسیار مهم برای خرید کولرگازی وجود دارد که یک فرد با در نظر گرفتن آن ها می تواند خرید خوبی را تجربه کند. محصول فوق به دلیل کیفیت ساخت و برخورداری از موتوری بسیار مناسب یک انتخاب درست برای آن دسته از افرادی است که در مناطق گرم و حاره ای کشور در حال سکونت هستند و به دلیل ظرفیت نسبتا بالای این محصول شما می توانید آن را برای انواع سالن ها و اتاق های خود مورد مصرف قرار دهید.

البته باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که کولر گازی 24 هزار شرکت اجنرال به دلیل برخورداری از موتور دی سی اینورتر در خانواده کولر های گازی کم مصرف قرار می گیرد.

ویژگی های کمپرسور کولر گازی 24 هزار اجنرال

کمپرسور موجود در کولر گازی 24 هزار اجنرال از آن دسته از کمپرسور هایی می باشد که طول عمر بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان در صورت استفاده مداوم از خود سر و صدا به جای نمی گذارند. در حالت کلی شما در خصوص کمپرسور این محصول به هیچ عنوان نگرانی ای نخواهید داشت که در ادامه به صورت مفصل تر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

وجود فیلتر پلاسمایستر ایونیزر Plasmaster Ionizer به چه دلیل است؟

این محصول قادر است هوای تولید شده را در 4 جهت اصلی بفرستد و به نوعی جریان هوا را تنظیم نمود تا در دور ترین و کور ترین نقاط سالن، اتاق و... هوای مناسبی به افراد برسد. فیلتر پلاسمایستر ایونیزر Plasmaster Ionizer موجود در فیلتر های تصفیه هوای این محصول در درون خود بیش از 3 میلیون یون دارند که هوای خروجی یا تولید شده توسط دستگاه را عاری از هرگونه میکروب، قارچ، کثیفی و خطر می کند و این موضوع بسیار بسیار مورد اهمیت واقع شده است.

کمی با کمپرسور این محصول و نحوه کارکرد آن آشنا شویم!

در مطالب فوق اشاره ای جزئی به کمپرسور داشتیم اما در این قسمت به شیوه ای تخصصی تر به این موضوع نگاهی خواهیم انداخت. در حالت کلی چنانچه به کولر های گازی قدیمی توجه داشته باشید شیوه کار به این صورت بود که برای خنک سازی و یا گرم نمودن محیط کولر را روشن می نمودیم، پس از مدتی استفاده و رسیدن دمای محیط به دمای ایده آل ما ملزم به خاموش نمودن کولر می نمودیم که این رویه در طول یک شبانه روز شاید در حدود 20 الی 30 بار اتفاق می افتاد که این عامل خود دلیلی بر افزایش مصرف برق است!

اما در کولر های گازی اینورتر یا دی سی اینورتر به دلیل برخورداری از موتور اینورتر شما دیگر نگران مصرف بالای برق نخواهید بود چراکه به صورت خودکار با رسیدن دمای محیط به دمای تعادل، دستگاه شما دور موتور را کاهش داده و مانع از خاموش شدن می شود.

جالب است بدانید یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش مصرف برق در صورت استفاده از کولر های گازی، روشن و خاموش نمودن پیوسته آن است، استارت اولیه در این محصولات می تواند هزینه های ناشی از استفاده از آن را به شدت افزایش دهد.

سیستم دی سی اینورتر DC inverter چیست؟

برد اینورتر دی سی (DC) از آن دسته از برد هایی می باشد که با تولید خود انقلاب عظیمی در بازار ایجاد کرده است. برد اینورتر دی سی به منظور کاهش مصرف برق در کولر های گازی تهیه و تولید شده است که در اکثر کولر هایی نصب شده است که از کمپرسور روتاری حاره‌ای بهره مند هستند.

اما نکته جالب اینجا است که کولرهای گازی ای که از سیستم دی سی اینورتر برخوردار هستند توانایی این را دارند تا به میزان 60 درصد در کاهش مصرف برق و انرژی تاثیر گذار باشند. ایا شما هم قصد دارید بدانید این سیستم چگونه کار می کند؟

اجازه دهید این مورد را با ذکر یک مثال برای شما عزیزان به خوبی تشریح کنیم، شما در کولرهای نسل معمولی هنگامی که دستگاه را روشن می کنید پس از مدت 1 الی 2 ساعت و به محض سرد و یا گرم شدن محیط، برای آن که بتوانید دما را مجدد به حالت اولیه بازگردانید، مجبور می شوید تا دستگاه را خاموش و پس از گذشت 15 الی 30 دقیقه آن را مجدد روشن کنید.

این فرایند در طول روز بسته به متراژ محیط می تواند در حدود 5 الی 10 بار رخ دهد که همین موضوع می تواند باعث افزایش مصرف برق و انرژی شود چراکه در هنگام استفاده از کولرهای گازی درست زمانی که دستگاه را روشن می کنید بیشترین مصرف برق را خواهید داشت.

بررسی تفاوت گاز در کولر های گازی نسل جدید و قدیم

یک نوع تفاوتی که در میان کولر های گازی نسل جدید و قدیم وجود دارد به گاز مورد استفاده آن ها بر می گردد. گاز مورد استفاده در کولر های گازی نسل جدید برخلاف کولر های گازی نسل قدیم که از گاز R22 تهیه و تشکیل شده اند گاز R410 می باشد که تفاوت های بسیار فاحشی با هم خواهند داشت.

اما استفاده از گاز R410 خطرات زیست محیطی را کاهش می دهد و اثرات کمتری بر روی محیط زیست می گذارد. همچنین این گاز در رده انرژی A+++ قرار می گیرد و به نوعی به دستگاه این اجازه را می دهد تا بتواند در سرعت های متغییر کار کند. جالب است بدانید این گاز می تواند مصرف برق را تا حدود 73 درصد کاهش دهد.

چطور می توانیم از کولرگازی پس از خرید به خوبی استفاده کنیم؟

یکی از دغدغه های اصلی افراد پس از خرید کولرگازی، نگهداری آن است. ما در ادامه به شما عزیزان روش هایی را معرفی و بررسی خواهیم کرد که چنانچه آن ها را رعایت کنید می توانید از کولرگازی خود مدت ها بدون هیچ گونه سرویس و یا تعمیری استفاده کنید، اما این موارد چیستند؟

1.مطمئن شوید برقی که به کولرگازی شما متصل است بدون نوسان می باشد.

2.در حالت پرفشار به هیچ عنوان از دستگاه خود در فواصل زمانی بلند مدت استفاده نکنید.

3.فیلتر موثر هوا را هر 30 روز یک بار شستشو دهید تا کاملا پاکیزه و سالم شود.

4.هنگام تغییر حالت سرمایش به گرمایش و بالعکس همواره از خاموش بودن دستگاه مطلع باشید.

5.از کولر گازی و ابی در یک محیط به هیچ عنوان استفاده نکنید چراکه کولر آبی باعث افزایش رطوبت محیط خواهد شد و کولرگازی رطوبت محیط را جذب می کند.

6.در هنگام خرید محصولات تهویه مطبوع همواره سعی کنید از بهترین برند های معتبر دنیا و نسل های آخر آن استفاده کنید.

7.هر محصول دارای یک کاتالوگ و دفترچه راهنما است که به این منظور می توانید از آن استفاده کنید تا راهنمایی های مورد نظر را به خوبی داشته باشید.

8.همواره توجه خود را به سیستم مدیریت مصرف انرژی داشته باشید. سعی کنید کولرگازی شما در خانواده محصولات کم مصرف قرار بگیرد. به همین موجب می توانید بخشی از هزینه های خود را مدیریت کنید.

9.به هیچ عنوان در طول روز حتی برای ساعتی اندک نیز کولر را به صورت روشن در محل رها نکنید چراکه در این صورت می توان شاهد افزایش هزینه های انرژی شد.

10.چنانچه در فصول گرم سال قصد دارید از این دستگاه به صورت شب تا صبح استفاده کنید به هیچ عنوان آن را بر روی درجه کم قرار ندهید.

11.در تابستان سعی کنید با کشیده پرده های اتاق، سالن و... از تابش مستقیم نور خورشید به داخل محیط اتاق، منزل و یا کار جلوگیری کنید. این مسئله می تواند تاثیر بسیار مناسبی در کاهش مصرفی انرژی کولر شما داشته باشد.

چنانچه بخواهید کولرگازی خود را برای مدت ها استفاده کنید و دردسر تعمییر و جا به جایی آن را به جان نخرید بهتر است موارد فوق را با دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

سیستم اسمارت هوشمند چیست؟

یکی دیگر از سیستم های بسیار مناسب و منحصر به فردی که در کولرهای گازی نسل جدید قرار گرفته است سیستم اسمارت هوشمند می باشد. در مطالب فوق در خصوص سیستم دی سی اینورتر اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم اما بدانید که وجود سیستم اسمارت هوشمند در کنار سیستم دی سی اینورتر می تواند به میزان 75 درصد در کاهش مصرف برق و همچنین انرژی صرفه جویی کند اما این سیستم چیست و چگونه می تواند باعث کاهش مصرف انرژی شود؟

توجه داشته باشید که سیستم اسمارت هوشمند با استفاده از مادون قرمزی که در دستگاه به کار رفته است می تواند محیط را به خوبی اسکن کند و تعداد افراد حاضر در محیط را به خوبی شناسایی کند. در این صورت می تواند هوای خروجی به محیط را با کنترل و دقت بیشتری ارسال نماید به این منظور که دما را متناسب با تعداد افراد حاضر در محیط کم و زیاد می کند و این تغییرات ناشی از دور فن دستگاه می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف برق و همچنین انرژی داشته باشد.

به همین خاطر است که می گوییم سیستم اسمارت هوشمند در کنار سیستم دی سی اینورتر می تواند به میزان 75 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی داشته باشد.

معرفی کولر های گازی در برند های متفاوت و مختلف:

ایا تنها برند ال جی است که دارای محبوبیت خاصی در میان افراد می باشد؟ قطعا این طور نیست.تهیه و انتخاب کولر گازی جدای از برند امری کاملا سلیقه ایا بوده و بر اساس شکل و ظاهر و سیاست قیمت گذاری محصولات توسط افراد انتخاب و خریداری می شود. از جمله برند های معتبر و منحصر به فردی که می توان در این حوزه به آن ها اشاره نمود به شرح زیر است:

  • کولرگازی شرکت ال جی
  • کولرگازی شرکت اجنرال
  • کولرگازی شرکت گری

ارسال محصولات شما به سراسر کشور چگونه است؟

از آن جایی که محصولات تهویه مطبوع در دسته محصولات سنگین وزن خانگی قرار می گیرند پیشنهاد می کنیم ارسال آن ها از طریق بابری های مجاز ما در شهرستان بانه صورت بگیرد. چراکه در این صورت مزایای بسیار ویژه یا نیز همانند پرداخت درب منزل برای شما عزیزان در نظر گرفته خواهد شد.

در نهایت شما می توانید با تماس با پشتیبانان تاپ فروش اطلاعات کامل تری در این خصوص به دست آورید.

جمع بندی قسمت توضیحات کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال

ما در این قسمت در خصوص کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم، امیدواریم بتوانیم کمی دانش و سطح آگاهی شما را از این محصول افزایش داده باشیم. چنانچه سوالی در این خصوص دارید می توانید در بخش نظرات و یا از طریق شماره تلفن های موجود در وبسایت با ما در میان بگذارید تا ما در کم ترین زمان ممکن به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

 



:: برچسب‌ها: مشخصات کولر گازی 24000 ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

داکت اسپلیت ال جی محصول پرطرفدار و محبوب شرکت ال جی (LG) می باشد که در سال 1958 در کشور کره جنوبی تأسیس گردیده، که این شرکت در زمینه تولید تجهیزات تهویه مطبوع از برندهای پیشگام به حساب می آید. این داکت اسپلیت یکی از مقرون به صرفه ترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی در ساختمان است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از سازندگان واحدهای مسکونی قرار گرفته است.

مشخصات داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت در دو مدل اینورتردار و بدون اینورتر تولید می گردد. داکت اسپلیت ال جی به دلیل توجیح اقتصادی در بسیاری از پروژه ها سبب استقبال سازندگان قرار گرفته است.

مشخصات داکت اسپلیت ال جی بدون اینورتر

​داکت ال جی امکان تهویه چند فضا با یک دستگاه را دارا می باشد.
داکت ال جی دارای سطح صدای بسیار کم به دلیل بهره گیری از پروانه های سانترفیوژ پلاستیکی می باشد.
دارای قابلیت نصب کویل آبگرم درون دستگاه و اتصال آن به شبکه تامین آبگرم موتورخانه و یا پکیج
مجهز به فیلترهای قابل شستشو و ضد قارچ
امکان تامین هوای تازه به وسیله ی کانال کشی هوای تازه
امکان لوله کشی تا فاصله پانل داخلی و خارجی 50 متر
امکان تنظیم سرعت فن دستگاه در سه دور زیاد ، متوسط و کم

مدل داکت اسپلیت ال جی

داکت ال جی بدون اینورتر دارای ابعاد کوچک و وزن کم می باشد که امکان نصب در سقف کاذب را ممکن می سازد و فضایی را از محیط اشغال نمیکند. کویل های داکت اسپلیت ال جی با فشار 200 psig تست نشتی و 500 psi تست فشار عملکرد می شوند.

گاز مورد استفاده در داکت اسپلیت ال جی بدون اینورتر R22 است. کنترل کننده جریان مبرد درداکت ال جی بدون اینورتر لوله موئین یا (Capillary tube ) است.

اسپلیت ال جی بدون اینورتر دارای سنسور کنترل دمای کمپرسور بنام ترمیستور هستند که به محظ بالا رفتن دمای کمپرسور به دلایل مختلف فرمان قطع برق را صادر می کند.

اسپلیت ال جی معمولی تا ظرفیت 30000 از کمپرسور های توین روتاری Twin rotary و در ظرفیت 36000 و بالاتر از کمپرسورهای اسکرال scroll استفاده می کند.

برق مصرفی دستگاه اسپلیت ال جی بدون اینورتر تا ظرفیت 36000 از برق تکفاز و از 36000 به بالا سه فاز می باشد.مدل 36000 در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می شود.

ازدستگاه ال جی غیر اینورتر می توان در مناطق حاره ای تا دمای 54 درجه سانتی گراد استفاده کرد.

ایجاد هوای خنک و مطبوع در فصول گرم و ایجاد هوای گرم در فصول گرم در کمترین زمان ممکن، با کارکرد کم صدا، این محصولات را به یکی از پرفروش ترین تجهیزات تهویه مطبوع در شرکت ال جی هم از لحاظ قیمت داکت اسپلیت ال جی و هم از نظر کارایی مناسب تبدیل نموده است.

کاربرد داکت اسپلیت ال جی

مشخصات داکت اسپلیت ال جی اینورتر

داکت اسپلیت ال جی اینورتر دارای گرید انرژی A+ به دلیل استفاده از سیستم اینورتر جهت کنترل دور کمپرسور با توجه به دمای تنظیمی محیط که سبب عدم وارد شدن شوک به شبکه برق شده و مصرف برق و طول عمر دستگاه را بالا برده و همچنین استفاده از گاز مبرد R410A در تمامی مدل های ال جی اینوتر دار .

امکان نصب پانل خارجی با فاصله 75 متری از پانل داخلی به شرطی که ارتفاع از 30 متر تجاوز نکند.

از دستگاه اینورتر دار می توان تا دمای 48 درجه سانتی گراد در تابستان و 15- درجه سانتی گراد در زمستان استفاده نمود.

تمامی دستگاه های ال جی دارای پمپ درین با قدرت هد 70 سانتی می باشند.
فن دستگاه قابلیت عملکرد در سه دور کم-متوسط و زیاد را دارا می باشد.
ال جی اینورتردار دارای قابلیت برنامه ریزی هفتگی می باشد.
این دستگاه دارای 2 عدد ترموستات جهت کنترل دستگاه است.

کنترل کننده ماده مبرد در تمامی دستگاه های ال جی اینورتر دار از نوع شیرهای انبساط الکترونیکی است.

کمپرسور تمامی مدل های ال جی اینورتردار از نوع توین روتاری Twin Rotary می باشد.

برق مصرفی داکت ال جی اینورتر دار تا ظرفیت 30000 از نوع تکفاز و از ظرفیت 36000 به بالا به دو نوع تکفاز و سه فاز می باشد.

تمامی اسپلیت های ال جی در صورت نصب و راه اندازی توسط کارشناسان شرکت گلدیران ، دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت قطعات می باشند.

در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای دانلود رایگان کاتالوگ داکت اسپلیت ال جی به سایت ما مراجعه نمایید https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/lg-duct-split/

 



:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 861
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
بسیاری از مدیران فناوری اطلاعات و یا مالکان شرکت ها تلاش دارند تا امنیت اطلاعات را در سازمان خود بالا ببرند. با توجه به حملات روز افزون سایبری و اقداماتی مانند هک و WannaCry توجه به امنیت اطلاعات می تواند در آینده تجاری آن موسسه تاثیر بسزایی داشته باشد.
از جمله حملات سایبری می توان به حملات آنلاین مانند NotPetya و WannaCry به شبکه و کامپیوتر ها اشاره کرد. در سال‌های اخیر نیز باج افزارها یک تهدید عمده برای شرکتهای کوچک به شمار می‌روند. اینها تنها بخشی از حملاتی هستند که ممکن است امنیت اطلاعات یک سازمان را تهدید کنند. باج افزارها خود نیز می‌توانند آغازگر اقدامات سایبری مانند فیشینگ، جاسوسی، نشت اطلاعات و یا مهندسی اجتماعی باشند که هر کدام از آنها خطر مهمی برای کامپیوتر و سرورها به دنبال خواهد داشت.
چه راهکارهایی می‌تواند امنیت اطلاعات را در یک شرکت برقرار کند:
۱) آموزش کارمندان در زمینه امنیت سایبری
هر کسب و کاری با توجه به نوع و اندازه آن نیاز به کارمندانی دارد که در زمینه امنیت اطلاعات و شبکه آموزش های لازم را دیده باشند. البته هنوز هم برخی از کاربران نسبت به اجرای برخی اقدامات امنیتی مانند داشتن پسورد مطمئن و یا به روز رسانی نرم افزارهای کاربردی و یا ایمیل‌های فیشینگ بی توجه هستند.
آمارها نشان می‌دهد حدود ۴۱ درصد از شرکت ها فارغ از سایز آن با مسئله نشت اطلاعات حساس مواجه می شوند. این در حالی است که آموزش های داده شده به کارمندان در مورد عملکرد آنها در فضای اینترنت می‌تواند از مشکلاتی مانند نشت اطلاعات و یا مسائل امنیتی دیگر جلوگیری کند.
۲ ) نصب آنتی ویروس های مطمئن و قوی بر روی سرورها
نبود یک آنتی ویروس مطمئن بر روی سرورها می تواند دردسرساز باشد. در واقع یک آنتی ویروس قوی می تواند به عنوان یک عنصر مهم در حفظ امنیت اطلاعات به کار رود. همچنین ریسک ابتلا به بدافزارها و یا حمله باج افزارها در زمان نبود یک آنتی ویروس قوی افزایش خواهد داشت. وجود آنتی ویروس بر روی سرور می‌تواند از آلودگی کل شبکه توسط یک کامپیوتر داخل شبکه نیز جلوگیری کند.
۳) استفاده از ابزار مایکروسافت به نام EMET برای کاهش ریسک حملات
برخی ابزارهای رایگان می‌توانند به افزایش ضریب امنیت اطلاعات در کسب و کارها کمک کنند. یکی از این ابزارها مایکروسافت EMET است. این ابزار قادر است با کمک پروتکل های امنیتی با برخی تهدیدات شبکه مقابله کند. این ابزار رایگان می تواند از استفاده نادرست کد ها و در نتیجه اجرای داده های مخرب جلوگیری کند. همچنین گواهی اعتماد پیوندها SSL/TLS در این ابزار مایکروسافت نیز از حملات مرد میانی Man-in-the-middle به زیرساخت‌های کلیدی عمومی جلوگیری می کند. اینها تنها بخشی از مزیت های این ابزار رایگان محسوب می شوند.
۴) بررسی فعالیت های کاربران در هنگام ورود و خروج از شبکه
رصد فعالیت های مربوط به ورود و خروج کاربران می‌تواند اطلاعات دقیق از منطقه یک آلودگی مهیا سازد. این روش یک روش خوب برای جلوگیری از آلودگی کل شبکه نیز محسوب می شود. با زیر نظر گرفتن فعالیت های کاربران در شبکه می توان از بروز رفتارهای خطرناک با استفاده از حساب های سازمانی جلوگیری کرد. البته رصد کردن عملیات لاگین کاربران نیاز به آموزش های لازم دارد تا بتواند به طور موفقیت آمیز انجام شود. همچنین رصد انتشار فایل ها نیز می تواند در شناسایی منشاء آلودگی موثر باشد. برخی نرم افزار ها مانند ShareWatch ، NetshareMonitor و ShareWatcher در این زمینه معرفی شده اند.
۵ ) به روز رسانی دائمی سرورهای موجود
به روز رسانی سرورها نیز می تواند یک عامل موثر در تامین امنیت شبکه باشد. آپدیت منظم و به موقع سرورها کمک می‌کند تا با دریافت وصله های امنیتی و قابلیت های جدید از بوجود آمدن یک سرور هک شده جلوگیری کرد. کمپانی اف سکیور در گزارشی عنوان کرده است دریافت وصله های امنیتی به طور منظم تا ۸۰% باعث کاهش تهدیدات سایبری خواهد بود. تاکید کارشناسان امنیتی در مورد آپدیت کردن نرم افزارها کاهش آسیب پذیری آنها در مقابل وجود بد افزار ها را به دنبال خواهد داشت.
۶ ) جستجوی اینترنتی از طریق سرور ممنوع
برای داشتن یک سرور پاک نیاز است تا برخی اقدامات نامربوط به کار انجام نگیرد. از جمله این اقدامات می‌توان جستجوهای اینترنتی را نام برد. در واقع از سرور باید تنها برای هدفهای اصلی استفاده شود. این هدف نیز مدیریت کامپیوتر های داخل شبکه شرکت خواهد بود. کاهش ورود سرور به وب به کاهش تهدیدات سایبری می‌انجامد و همچنین باعث افزایش امنیت شبکه خواهد شد. اما در بعضی مواقع مانند دسترسی به سرورهای دیگر با کمک کنسول وب نیاز است تا یک جستجو بر روی سرور انجام گیرد.
۷ ) عدم استفاده از چند سیستم بر روی یک سخت افزار سرور
برخی اوقات مدیران شبکه برای کاهش هزینه های شرکت از چند سیستم سرور بر روی یک سخت افزار استفاده می کنند. اما توصیه می شود برای دریافت بهترین نتیجه هر سرور به طور مجزا تنها بر روی یک سخت افزار نصب گردد. به عنوان مثال می‌توان دو ماشین مجازی را بر روی یک سخت افزار سرور برای فایل سرورها و برای سرور SQL پیاده سازی کرد. این عمل باعث می شود تا در صورت آلودگی ماشین مجازی ماشین دیگر و خود سخت افزار آسیب نبیند.
در واقع آسیب پذیری تنها در یک ماشین محبوس شده و می‌توان با پاک کردن آن کل سرور را از خطر مصون داشت. البته با این روش کلیه اطلاعات مربوط به ماشین مجازی نیز از بین خواهد رفت. اما در عوض می توان مطمئن بود که اطلاعات مربوط به ماشین مجازی دیگر حفظ خواهد ماند. در واقع با پیاده سازی هر سرویس توسط یک ماشین مجازی مستقل به افزایش امنیت در شبکه کمک خواهد شد.
۸ ) انتخاب پسورد های متفاوت برای لپ تاپ های ادمین ها و سرورها
با انتخاب پسوردهای متفاوت برای لپ تاپ های هر ادمین در شبکه می توان از دسترسی هکر به دیگر لپ تاپ ها و یا سرور جلوگیری کرد. اگر یک هکری اطلاعات یک لپ تاپ را با کمک یک پسورد به دست آورد، دیگر قادر نخواهد بود تا به اطاعات دیگر سرویس ها نیز دسترسی داشته باشد. استفاده از پسوردهای واحد برای ورود به حساب های کاربری متفاوت در بسیاری از کاربران امروزه متداول است. هکرها نیز از این موضوع اطلاع داشته و از روشهای متنوعی برای دسترسی به اطلاعات استفاده می کنند.
به عنوان مثال هکرها با حمله به یک انجمن اینترنتی یا یک وب سایت, از همان اطلاعات برای ورود به حساب های دیگر نیز استفاده می کنند. همچنین توصیه میشود برای یوزر و پسورد از کلمات پیش فرض استفاده نشود. این امر برای سرورها جایگاه به خصوصی دارد. به عنوان مثال در بیشتر مواقع کاربران از کلمات پیش فرض ای مانند ادمین برای کلمه عبور استفاده می کنند.
۹ ) بک آپ گیری روزانه و افزایش امنیت شبکه
پشتیبان گیری از اطلاعات مربوط به یک سرور زمانی که دچار باج افزار یا یک ویروس باج گیر باشد به سختی انجام می گیرد. ۴۲ درصد از شرکت هایی که دچار این ویروس ها می شوند در لحظه آخر تصمیم به پرداخت باج برای کد گشایی خواهند شد. اما بک آپ گیری منظم و روزانه می‌تواند به بازگرداندن اطلاعات و داده ها کمک کند. بکاپ های هفتگی و یا چندین نوبت در روز بستگی به نیاز سازمان بسیار مفید خواهد بود.
۱۰ ) استفاده از فیلتر ایمیل برای جلوگیری از دریافت اسپم
برخی ابزار ها کمک می کنند تا ایمیل‌های اسپم از همان سطح سرور مسدود شده و دیگر به صندوق ایمیل وارد نشود. به عنوان مثال استفاده از سرور مایکروسافت Exchange قادر است عمل فیلتر کردن ایمیل های ناخواسته و مزاحم را انجام دهد. زیرا کاربر با باز کردن فایل های مخرب وارد شده به صندوق ایمیل دچار آلودگی شده و همچنین از این طریق امنیت شبکه نیز به خطر می‌افتد.
۱۱ ) نصب آنتی ویروس بر روی تمامی کامپیوترها
تمامی حملات سایبری با هدف دسترسی به اطلاعات داخل کامپیوترها انجام می گیرد. زیرا هکرها می دانند کاربران عادی در هنگام استفاده از شبکه و اینترنت دقت کافی نداشته و از طریق این کاربران و کامپیوترهای آنان می توان حملات سایبری موفقی را انجام داد. همچنین هکرها در دسترسی به کامپیوترهای کاربران عادی به جای سرورها موفق تر هستند. یک کامپیوتر آلوده با آلوده کردن کل شبکه یک حمله عمومی به تمام کامپیوتر های داخل شبکه را تدارک خواهد دید. بدین ترتیب ناامن بودن هر کدام از کامپیوترها یا نقاط پایانی می تواند به یک حمله سایبری موفق بیانجامد.
۱۲ ) تغییر پروتکل پیش فرض ریموت کنترل
یک روش بسیار آسان برای مقابله با تهدیدات سایبری تغییر پورت پیش فرض RDP است که توسط ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. باز گذاشتن پورت RDP پیش فرض ۳۳۸۰ در ویندوز می‌تواند کل شبکه را در معرض  Port Scanningقرار دهد. هکرها با استفاده از ابزارهای مخصوص به خود می توانند این کامپیوترهای بدون حفاظ را به راحتی شناسایی کرده و سپس از این اهداف برای حملات سایبری استفاده کنند.
در واقع شما با باز گذاشتن پورت پیش فرض  Port Scanningبه هکر ها کمک می کنید تا به راحتی با اجرای اسکریپت ها حملات سایبری خود را تدارک ببینند. اما تغییر پورت پیش فرض به یکی از پورت های استفاده نشده به افزایش امنیت شبکه کمک خواهد کرد.
۱۳ ) کسب اطلاعات مهم و به روز در مورد ضعف های امنیتی آشکار شده
همانطور که میدانیم توانایی آنتی ویروس ها برای از بین بردن بد افزارهای جدید یا نسل جدید باج افزارها تا حدی پایین است. زیرا سازندگان این بد افزارها با استفاده از روش های جدید و شناسایی آسیب پذیری ها و ضعف های امنیتی این ویروس ها را می سازند. این موضوع کلیه شرکتها یا سازمانها را مجبور می کند تا از محصولات امنیتی متفاوتی برای نجات از بدافزارها در اختیار بگیرند.
بدین ترتیب می‌توان از خطرات مربوط به ضعف های آنتی ویروس ها جلوگیری کرد. یک راه موثر برای پوشش آنتی ویروس ها و امن نگه داشتن کامپیوتر ها استفاده از فیلترینگ ترافیک اینترنت است. بدین ترتیب ترافیک اینترنت ورودی به کامپیوتر ها اسکن شده و از ورود بدافزارها حتی به کامپیوترها جلوگیری خواهد شد. البته برخی از آنتی ویروس ها نیز قادرند این عمل را انجام دهند. در غیر این صورت نیاز به ابزاری دیگر است تا این ضعف را پوشش دهد. همچنین با اسکن ترافیک خروجی نیز می‌توان از خروج اطلاعات مشکوک به خارج از شبکه جلوگیری کرد.


:: برچسب‌ها: مهمترین نکات تامین امنیت ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ همیشه مدنظر کاربرانی هست که می خواهند اقدام به خرید تلویزیون با قیمت مناسب اما با سایز دل خواه کنند. برای همین کمپانی سامسونگ همیشه در سدد ساخت تلویزیون 55 اینچ با کیفیت بالا و در عین حال دارای امکانات زیادی باشد به همین منظور درسال 2020 تلویزیون های 55TU8500 ، 55TU7100 و 55TU7000 را روانه بازار نمود .ما هم به توضیح مختصری از آن می پردازیم پس با ما باشید تا اطلاعات کامل تری در اختیار داشته باشید.

1) تلویزیون سامسونگ 55TU8500

تلویزیون سامسونگ 55TU8500 در سال 2020 جزو محصولات بالارده‌ی این کمپانی قرار گرفت و با امکانات هوشمند چیزی کم‌تر از سایر مدل‌ها ندارد. این تلویزیون دارای بیش‌ترین کیفیت میان تمام کیفیت‌ تصویرهای موجود در بازار بوده و تصاویر را به صورت خارق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد. این کیفیت  4Kمی‌باشد که با رزولشن 3840×2160 یکی از بهترین کیفیت‌ها برای نمایش تصاویر و برنامه‌های تلویزیون به حساب می‌آید. موتور پردازنده‌ی به کمک کیفیت تصویر آمده و نمایش تصاویر واقعی‌تری را بر روی پرده نمایش می‌دهد. فرمت استاندارد تصویر HDR10+  به همراه سرعت رفرش 120 هرتز به نمایش هرچه بهتر این تصاویر کمک می‌کنند و در کنار هم به ایجاد صحنه‌هایی زنده می‌پردازند. کیفیت صدا بعد از کیفیت تلویزیون جزو امکاناتیست که ارزش تلویزیون را بالا می‌برد. حال اگر این کیفیت صدا 20 وات باشد افراد بیش‌تری را جذب خود می‌کند. توزیع صدا در همه‌ی محیط به صورت یکسان سبب می‌شود این صدا بلندتر به نظر برسد و کمبود صدایی احساس نکنید. اگر بخواهیم به بخش هوشمند این ال ای دی بپردازیم باید بگوییم سیستم عامل تایزن باعث ایجاد همه‌ی امکانات هوشمند شده و قابلیت‌های هوشمند را ایجاد می‌کند. مرورگر وب، سازگار با دستگاه‌های اپل، قابلیت اتصال به موبایل، بلوتوث و جستجوی صوتی جزو این قابلیت‌های هوشمند می‌باشند و سرگرمی‌های زیادی ایجاد می‌کنند. در صورت انتخاب تلویزیون سامسونگ tu8500 در سایز 55 اینچ می‌توانید به بررسی تخصصی این تلویزیون  بپردازید تا بتوانید به صورت حداکثر از تصمیم خود نهایت رضایت را کسب کنید. پنل VA، طراحی پایه‌های V شکل، حالت گالری و Ambient Mode کاربر را مجذوب خود می‌کند.

پردازنده‌ی تصویر جدید Crystal Processor 4K در سال 2020 توانست خود را منحصر بفردتر از پردازنده‌ی سال‌های قبل نشان دهد و علاوه بر فناوری‌ها، موتور پردازشگر Crystal Processor 4K نیز یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هاییست که کمک کرد تصاویر بهتر بر روی صحنه جلوه شوند. کیفیت تصویر 4K خود به تنهایی توانست نظر کاربران را جلب کند اما به کمک پردازنده‌ی کریستال و حتی پنل VA این کار بهتر صورت گرفت. این موتور با پردازش اطلاعات و جزئیات تصاویر به خلق رنگ‌های زنده و واقعی کمک می‌کند تا شما کمبودی حس نکنید. چیزی که از نام پردازنده می‌توانید بفهمید این است که با جزئیات کامل، فیلم و یا تصاویر بر روی نمایشگر نشان داده می‌شوند تا به صورت کامل به تماشای آن‌ها بپردازید. تاثیر این پردازنده بر روی صحنه‌ها بسیار است و با شفافیت کامل تمامی اطلاعات پنهان و آشکار را به نمایش می‌گذارد.

بخش مهم و اصلی که امروزه تنها سوال مشتریان خوش سلیقه‌ی ما می‌باشد قابلیت اسمارت و دسترسی به اینترنت می‌‌باشد. خوشبختانه سیستم عامل‌های پیشرفته امروزه این مشکلات را برطرف کردند و هر محصولی را طبق نیاز مردم تولید می‌کنند. سیستم عامل تایزن با برترین امکانات به قابلیت‌های هوشمند مجهز است و اوقات فراغت آرامی را فراهم می‌کند. سیسم عامل تایزن در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU8500 راه مدل‌های دیگر را در پیش گرفت و به تولید امکانات بیش‌تر کمک کرد. قابلیت اتصال به اینترنت و موبایل، جستجوی صوتی و برنامه هوشمند SmartThings فوق‌العاده بودن این تلویزیون را نشان می‌دهند و تصمیم شما را نسبت به خرید مطمئن می‌سازد. توسط برنامه‌ی هوشمند SmartThings کنترل دستگاه‌های هوشمند دیگر خانه مانند یخچال، لباسشویی و هر محصول هوشمند دیگری را فراهم می‌کند. توسط قابلیت Apple AirPlay محصولات اپل را به تلویزیون متصل کنید و مانند سایر دستگاه‌های دیگر کنترل موبایل، آیپد و لپ تاپ آیفون را در دست بگیرید. لیستی از برنامه‌ها بر روی صفحه نمایش توسط سیستم عامل تایزن ایجاد می‌شود و هدف آن دسترسی راحت به محتوا و و صرف زمان کم برای نشتن پای علاقه‌مندی‌ هایتان می‌باشد.

 

2) تلویزیون سامسونگ 55TU7100

تلویزیون سامسونگ 55TU7100 جزو بهترین مدل‌های کمپانی سامسونگ می‌باشد که با امکانات فراوان و رنج قیمت مناسب در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد. سایز 55 اینچ ال ای دی سامسونگ مناسب فضاهای بزرگ بوده و اکثر افراد از اندازه آن برای خانه خود رضایت کامل دارند. این تلویزیون با داشتن فناوری‌های پیشرفته در سال 2020 با وضوح بالا جزئیات را به نمایش می‌گذارد. کیفیت تصویر  4Kمناسب تلویزیون‌های بزرگ بوده و برای 55 اینچ پاسخگوی خوبی می‌باشد. بهتر است بدانید کمپانی سامسونگ مانند سایر کمپانی‌ها برای سیستم صوتی خود توان صدای 20 وات را تولید کرده تا از صدایی عالی لذت ببرید. وجود سیستم عامل پیشرفته تایزن از دیگر امکانات این ال ای دی هوشمند بوده و با قابلیت اتصال به موبایل اوقات فراغت خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات TU7100 می‌توان به دستیار صوتی و قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل و موبایل هوشمند نیز اشارد کرد. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر Crystal Processor 4K به همراه ارتقاء کیفیت تصویرهای پایین به 4K تولید صحنه‌هایی جذاب را دارند و از این طریق تماشای تلویزیون را برایتان دلنشین می‌کنند. فناوری PurColor یکی از فناوری‌هاییست که به زیبایی تصاویر و زنده بودن آن‌ها کمک می‌کند و در حین پخش برنامه‌ها جنب و جوش زیبایی به صحنه‌ها می‌بخشد. توسط فناوری Multiroom Link پخش صدایی به صورت یک پارچه در تمام محیط داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. طراحی زیبا و حالت گالری از دیگر ویژگی‌هاییست که این تلویزیون با داشتن آن منظره و تصاویر زیبا را به حالت یک تابلو تبدیل می‌کند تا نمایی روًیایی برای خانه خود بسازید

سرعت رفرش تصویر 120 هرتز از مهم‌ترین این قابلیت‌هاییست که به تولید صحنه‌های زیبا کمک می‌کند و با بازی‌های سریع هیچ تاری صورت نمی‌گیرد. باید بدانید این سرعت رفرش با از بین بردن تاری هنگام حرکات سریع از کشیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و صحنه‌ها را به صورت طبیعی به نمایش می‌گذارد.

سیستم عامل تایزن مخصوص شرکت سامسونگ بوده و با قابلیت‌های فراوان در سال 2020 وارد بازار شد. مرورگر وب از جذاب‌ترین قابلیت‌های این سیستم عامل است که امکان گشت و گذار در دنیای مجازی و اینترنت را فراهم می‌کند. قابلیت اتصال به گوشی همراه هوشمند از طریق DLNA و Wifi-Direct از مهم‌ترین این امکانات است که شما با خیال راحت هرچیزی که در گوشی خود نمایش می‌دهید را برروی صفحه بزرگ ال ای دی داشته باشید. توسط دستیار صوتی Alexa، Bixby و Google Assistant هر سوال و یا دستوری که دارید را از تلویزیون بپرسید تا در کمترین زمان به شما پاسخ دهد. این ویژگی از جالب‌ترین امکاناتیست که لحظات سرگرم کننده‌ای توسط صدای خود را برایتان فراهم می‌کند. مچ شدن دستگاه‌های اپل توسط برنامه‌ی Apple AirPlay 2 مختص علاقه‌مندان اپل می‌باشد تا نگرانی آن‌ها از بین رود و به راحتی هر دستگاه اپلی را به تلویزیون متصل کنند

3) تلویزیون سامسونگ 55TU7000

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 جزو بهترین مدل‌های کمپانی سامسونگ می‌باشد که با امکانات فراوان و رنج قیمت مناسب در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد. سایز 55 اینچ ال ای دی سامسونگ مناسب فضاهای بزرگ بوده و اکثر افراد از اندازه آن برای خانه خود رضایت کامل دارند. این تلویزیون با داشتن فناوری‌های پیشرفته در سال 2020 با وضوح بالا جزئیات را به نمایش می‌گذارد. کیفیت تصویر  4Kمناسب تلویزیون‌های بزرگ بوده و برای 55 اینچ پاسخگوی خوبی می‌باشد. بهتر است بدانید کمپانی سامسونگ مانند سایر کمپانی‌ها برای سیستم صوتی خود توان صدای 20 وات را تولید کرده تا از صدایی عالی لذت ببرید. وجود سیستم عامل پیشرفته تایزن از دیگر امکانات این ال ای دی هوشمند بوده و با قابلیت اتصال به موبایل اوقات فراغت خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات TU7000 می‌توان به دستیار صوتی و قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل و موبایل هوشمند نیز اشارد کرد. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر 4K Crystal Processor به همراه ارتقاء کیفیت تصویرهای پایین به 4K تولید صحنه‌هایی جذاب را دارند و از این طریق تماشای تلویزیون را برایتان دلنشین می‌کنند. فناوری PurColor یکی از فناوری‌هاییست که به زیبایی تصاویر و زنده بودن آن‌ها کمک می‌کند و در حین پخش برنامه‌ها جنب و جوش زیبایی به صحنه‌ها می‌بخشد. توسط فناوری Multiroom Link پخش صدایی به صورت یک پارچه در تمام محیط داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. طراحی زیبا و حالت گالری از دیگر ویژگی‌هاییست که این تلویزیون با داشتن آن منظره و تصاویر زیبا را به حالت یک تابلو تبدیل می‌کند تا نمایی روًیایی برای خانه خود بسازید

همانطور که می‌دانید یک تلویزیون هوشمند علاوه بر کیفیت تصویر بالا نیاز به کیفیت صدایی بالا نیز دارد. این کیفیت صدا با سیستم صوتی‌های دو کاناله امکان دارد تا با توزیع در دو طرف تلویزیون احساس یکسانی و رسایی از صدا داشته باشید. صدایی فراگیر با کیفیت بالا و پخش آن در هر نقطه توسط قابلیت Multiroom Link لحظات خوشی را به ارمغان می‌آورد. با این قابلیت صدا را در تمام محل خانه داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. سیستم صوتی با توان 20 وات معمولا مناسب گرفتن مهمانی‌ها، مراسمات و یا تولدها بوده و پاسخگوی نیاز اکثر افراد می‌باشد. شما با اتصال تلویزیون به بلوتوث می‌توانید صداهای پخش شده یا فیلم‌ها را با صدای بلند گوش دهید و از قابلیت‌های آن لذت ببرید

سیستم عامل هوشمند تایزن با داشتن امکانات بالا راهنمای جهانی Universal Guide را نیز برروی تلویزیون تعبیه کرده‌است تا با لیست محتواها و دسته‌بندی بودن برنامه‌های لازم در صورت نیاز به علاقه‌مندی هایتان بدون صرف وقت آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار بگیرید

 



:: برچسب‌ها: بهترین تلویزیون های سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

از محصولات شرکت اپل که ساخت آن تحول جهانی در بازار ایجاد کرد گوشی های هوشمند آیفون بود گوشی هایی که با آمدنش طعم شیرین تکنولوژی را به دوستداران تکنولوژی چشاند و هنوز که هنوز است از گوشی های پرچمدار و لاکچری محسوب میشود نکته  که باید در خرید گوشی های آیفون به آن دقت کنید وجود یک شرکت نمایندگی اپل آیفون معتبر است شرکتی که هنگام مشکلاتتان در کار با آیفونتان بتواند حل کننده کارتان باشد در زیر اطلاعات بیشتری درباره گوشی های آیفون به شما می دهیم ، با ما همراه باشید

آیفون یک گوشی تلفن هوشمند همراه است که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ (۸ تیر ۱۳۸۶) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید خانه برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل آی‌اواس، را اجرا کرد.

 

آیفون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است)، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

 

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و آی‌اواس نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری (همچنین مرورگر مک آواس) بهره می‌گیرد

نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت ای‌تی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف‌گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.

آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد. اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند. ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است. آیفون ۶ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است ضمن اینکه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم برثانیه و همچنین مجهز به امکان تایم‌لپس است. نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شده‌است. این گوشی با سیستم عامل آی‌اواس هشت عرضه شده‌است.

آیفون ۶ پلاس هم‌زمان با آیفون ۶ در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به نوعی نخستین فبلت اپل به حساب می‌آید. بخش عمده مشخصات این گوشی با آیفون ۶ یکسان است اما با افزایش اندازه صفحه نمایش وزن آن به ۱۷۲ گرم رسیده‌است. دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ان ۲٫۱ مگاپیکسل است. آیفون ۶ پلاس مانند نسل‌های پیشین از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده‌است. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آی‌اواس ۸ پشتیبانی می‌کند. آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است.

ضمنا همکاران ما در بخش نمایندگی اپل آیفون همواره آماده ارائه مشاوره به شما جهت خرید گوشی آیفون میباشند ما ابتدا نیاز شما را جویا میشویم و سپس مطابق نیاز شما بهترین مدل گوشی آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد



:: برچسب‌ها: نمایندگی اپل آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تصمیم گرفته ایم درباره وایو یکی از محصولاتی که برند معروف و محبوب سونی تولید کرده است با شما صحبت کنیم شرکت سونی از شرکت هاییست که ایرانیان به خوبی با محصولاتشان آشنا هستند ، کمتر ایرانی پیدا میشود که حداقل یکی از محصولات سونی را در خانه خود نداشته باشد ، محصولاتی مانند مانیتور ، تلفن های همراه ، لپ تاپ ، یخچال و دیگر محصولاتی که این شرکت تولید میکند اما ابتدا اجازه دهید که ببینیم محصولات وایو که شرکت سونی سازنده آن است چیست و آیا در کشور ما نماینده ای برای این محصولات وجود دارد یا خیر

وایو

وایو به انگلیسی  نشان پرچمدار رایانه های سونی است که در سال 1997 توسط تیموتی وانلی کار خود را آغاز کرد(Vaio(

شرکت سونی در دهه ۱۹۸۰ شروع به تولید کامپیوتر نمود، ولی تنها در بازار ژاپن محصولات کامپیوتری خود را عرضه می‌کرد. تولید و عرضه بین‌المللی کامپیوترهای سونی، در سال ۱۹۹۶ آغاز شد.

نخستین تولیدات سونی شامل رایانه‌های شخصی (پی‌سی) بود، که توسط شرکت زیرمجموعه آن، که با نام ویدئو آئودیو اینتگریتد اورگنایزر (به انگلیسی: Video Audio Integrated Organizer به معنی سامان‌دهنده‌ی یکپارچه‌ی سمعی بصری) در ایالات متحده راه‌اندازی شده بود، تولید می‌گردید. برند وایو از مختصر شده نام این شرکت، گرفته شده است. همچنین لوگوی وایو، از دو بخش تشکیل‌شده، که حروف وی و ای (VA) نشانگر موج آنالوگ و آی و او (IO) نمایانگر کدهای صفر و یک یا کدهای دودویی می‌باشد.

سونی کسب و کار کامپیوتر خود را در فوریه ۲۰۱۴ به شرکت سرمایه گذاری شرکای صنعتی ژاپن (Japan Industrial Partners) به عنوان بخشی از تلاش‌های بازسازی برای تمرکز بر روی دستگاه‌های تلفن همراه به فروش رساند

لپ تاپ های وایو لپ تاپ های معروفی هستند و کمتر لپ تاپ بازارن حرفه ای هستند که آن را نشناسند کمپانی سونی از سال 1996 در حال تولید کامپیوترهای شخصی با نام تجاری وایو است و از همان زمان، علاقه مندان و کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده. کیفیت بالای ساخت محصولات و همچنین استفاده از فناوری های روز، باعث جذب کاربران و همچنین بالا بردن سطح توقعات طرفداران این کمپانی شده است. در اوایل فوریه سال 2014 سونی به علت کاهش میزان فروش محصولاتش و همچنین برای تمرکز بیشتر بر روی تولیدات دیگر، امتیاز تولید محصولات وایو را به یک شرکت ژاپنی واگذار کرد و آن شرکت اعلام کرد که لپ تاپ‌های وایو از این به بعد با همان نام تجاری اما فقط برای استفاده در کشور ژاپن تولید خواهند شد ، همانطور که اطلاع دارید هر محصولی به پشتیبانی و نمایندگی ای که دارد زنده است نمایندگی سونی وایو هم از این قائده مستثنا نیست این نمایندگی که در کشورمان واقع است تمامی خدمات وایو و محصولاتش را به شما با بهترین کیفیت ارائه میدهد نکته ای که این نمایندگی را نسبت به نمایندگی های دیگر متمایز میکند این است که نمایندگان وایو در ایران همیشه در تلاش بوده اند که بهترین کار و بهترین کیفیت را و به خصوص پشتیبانی سریع و به موقع به مشتریان عزیز ارائه دهند و همواره سعی و تلاششان بر راضی کردن مشتری بوده است و خواهد بود



:: برچسب‌ها: نمایندگی سونی وایو ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

از شرکت هایی که در چندسال اخیر توانسته رشد خوبی در بازار ایران کند شرکت ایسوس است ، این شرکت از شرکت هاییست که با بازاریابی موفق توانسته بسیاری از محصولات خود را در خانه های ایرانی جای دهد ، در ادامه بیشتر با این شرکت آشنا میشویم در ادامه با بلاگیران همراه باشید

شرکت ایسوس

شرکت رایانه ایسوس ، از بزرگ ترین شرکت‌های تولیدکننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانه شخصی، سیستم سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع ( اِل سی دی)، کارت ویدئو، کارت ویدئوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می‌شود. از دیگر محصولات شرکت ایسوس، تلفن همراه، رایانه جیبی، دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب‌بین (وب‌کم) را می‌توان نام برد. آسوس‌تک برای دیگر فروشندگان قطعات رایانه‌ای چون هیولت پاکارد و آی‌بی‌ام نیز، خدمات تولیدی ارائه می‌دهد

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری آن ایسوس (یا اَسوس) شناخته می‌شود، توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانه‌ای «اِیسر» فعالیت می‌کردند در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ در تایوان تأسیس شد. در حال حاضر این شرکت، به غیر از کشور مبدا، محصولات خود را در سایر کشورهای ۵ قاره جهان نیز توزیع می‌کند. نام آن از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است. ایسوس بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده مادربورد در دنیاست و در یک‌سال منتهی به ۲۶ نوامبر ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانه‌های دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربوردهای این شرکت استفاده شده‌است درآمد شرکت ایسوس در سال ۲۰۰۹ میلادی، ۲۱٫۹ میلیارد دلار و سود آن حدود ۵۲۲ میلیون دلار بوده‌است

از محصولات موفق ایسوس، رایانه  شخصی «ای می‌باشد که در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شده و جوایز متعددی را از آن خود کرده‌است. این نوت‌بوک کوچک، ارزان و سبک وزن برای کاربران کم تجربه رایانه که به تمام ابزارهای یک رایانهٔ کامل احتیاجی ندارند، طراحی شد و به‌خاطر برنامه‌های سازگار با اینترنت در آن، به «نِت‌بوک» شهرت یافت. با استقبال بازار از این محصول، دیگر شرکت‌های رقیب مانند ایسر، لِنووُ، توشیبا، دِل و هیولت پاکارد نیز، بیدرنگ به ساخت نت‌بوک‌های مشابه پرداختند و شرکت ایسر در فروش این نوع محصول، از ایسوس پیشی گرفت.

در سال ۲۰۱۰ این شرکت یک خانوادهٔ جدید را با نام «ای‌پَد به سبد تولیدی خود اضافه نمود. همچنین ایسوس، نخستین نوت‌بوک سه‌بعدی بدون نیاز به عینک را در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۱ رونمایی کرد.

  • ایسوس زنفون نام سری از محصولات تلفن همراه بر پایه اندروید با طراحی و فروش شرکت ایسوس می‌باشد. نسل اول زنفون ها در نمایشگاه بین‌المللی سی‌ئی‌اس 2014 در لاس وگاس نوادا معرفی شد.علاوه بر پردازنده های اینتل، اسنپ‌دراگون، و پردازنده مدیاتک و سیستم عامل اندروید،همچنین دارای رابط کاربر رابط کاربری مخصوص ایسوس می باشد
    • ایسوس زنفون سی
    • ایسوس زنفون ۲
    • ایسوس زنفون ۲ لیزر
    • ایسوس زنفون ۲ دلوکس
    • ایسوس زنفون زوم
    • ایسوس زنفون ۳
    • ایسوس زنفون 3 مکس
    • ایسوس زنفون ۳ اولترا
    • ایسوس زنفون ۳ دلوکس
    • ایسوس زنفون ای‌آر
    • ایسوس زنفون 4
    • ایسوس زنفون 4 مکس
    • ایسوس زنفون 4 مکس پلاس
    • ایسوس زنفون مکس پلاس(m1)
    • ایسوس زنفون 5
    • ایسوس زنفون 5q
    • ایسوس زنفون 5z

نمایندگی ایسوس

پس از وارد شدن محصولات شرکت ایسوس به خانه خود شما نیاز به یک نمایندگی ایسوس برای خدمات دهی و پشتیبانی هرچه بیشتر از این محصولات نیاز دارید ، وجود یک نمایندگی با خدمات پس از فروش میتواند تجربه بهتری در استفاده از خدمات ایسوس به شما بدهد



:: برچسب‌ها: نمایندگی ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

نقره دارای تعدادی از خواص قابل توجه است که باعث می شود آن را در انواع کاربردهای صنعتی و پیشرفته با ارزش جلوه دهد. نقره متراکم ، انعطاف پذیر ، بسیار بازتابی است و یکی از رسانا ترین فلزات موجود است. با این حال ، نقره مغناطیسی نیست.


عدم جذابیت مغناطیسی نقره راهی سریع برای آزمایش هر محصول نقره ای معین به شما می دهد تا ببیند که حاوی فلزات خارجی مانند نیکل ، آهن یا کبالت است. این فلزات ارزان تر به آهنرباها پاسخ می دهند.

محصولات نقره جعلی به ندرت در هرجایی به بازار عرضه می شوند ، اگر دلیل دیگری وجود نداشته باشد زیرا انگیزه مالی به مراتب بیشتر برای جعل طلا است که آزمودن طلا هم بسیار کمک می کند برای جلوگیری از جعل طلا یا سکه های ادیسماتیک وجود داشته باشد. بعضی از موارد تقلبی جعلی نقره از چین ممکن است گاهی اوقات در بازارهای کک و یا در eBay ظاهر شود. اگر فلزات گرانبهای خود را از یک فروشنده معتبر سکه خریداری کنید که محصولات تضمین شده با نعنا را به وزن و خلوص خاصی بفروشد ، دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید.

تست هدایت حرارتی برای نقره

نقره یکی از بهترین رسانای انرژی حرارتی است که در طبیعت یافت می شود. این امر باعث می شود آزمایش شمش های نقره ای با استفاده از چیزی بیشتر از یک مکعب یخ آسان شود. یک مکعب یخ را روی یک سکه ، گرد یا میله قرار دهید ، و باید ببینید که تقریباً سریعاً با جوش دادن حرارت شروع به ذوب شدن می کند ، مادامی که یک نوار ، سکه یا دور نقره خالص باشد. نگه داشتن سکه یا دور بین انگشتان یا کف دست شما باعث می شود که نتایج به مراتب توجه بیشتری داشته باشند زیرا نقره به سرعت در لمس شما خنک می شود.

تست اسید نقره و طلا

سرمایه گذاران می توانند کیت تست اسید به همراه سنگ محک ارزان قیمت را برای طلا و نقره خریداری کنند. مشاهده تغییر رنگ در یک قطره اسید می تواند نشان دهد که آیا یک نمونه واقعی است یا خیر. با این حال ، اسیدها باید با دقت کنترل شوند. موارد شما می توانند بطور دائم جدا شوند.

از آنجایی که سکه های شمش ، گرد و میله برای ارزش فلزی و نه زیبایی آنها ارزش زیادی دارد ، تغییر رنگ بعید است که ارزش شمش های شما را بیش از مقدار کمی کاهش دهد. اما هنوز هم عاقلانه و با احتیاط از آزمایش اسید استفاده می شود.

4 نکته برای جلوگیری از تقلب تنگستن

برخی از سخت ترین کشف محصولات طلا دست دوم تقلبی شامل تنگستن است. چگالی تنگستن نزدیک به چربی طلا است و نسبتاً ارزان است. در اینجا برخی از بهترین راه های جلوگیری از بروز مشکلات ذکر شده است:

1. از میله های بزرگ طلایی خودداری کنید

میله های طلای 10 اونسی و 50 گرم از جمله ساده ترین مواردی است که می توان آنها را حفر کرد ، زیرا آنها می توانند حفر شوند ، با تنگستن پر شوند و دوباره با طلا وصل شوند. این با واحدهای 1 اونس و کوچکتر مشکل تر است. تنگستن بسیار سخت است در حالی که طلا نرم است. این بدان معنی است که استفاده از تنگستن در سنگ زنی یا ساخت وسایل کوچک بسیار دشوار است. شکننده است ، و مهر زدن آن با یک طرح باعث سکه هایی با جزئیات کمتری خواهد شد مگر اینکه با لایه ای ضخیم از طلا روکش شده باشد.

2. استفاده از تست حلقه

همانطور که در بالا بیان شد ، باز هم باید دفاع در برابر تقلب های تنگستن ارائه دهد.

3. از معاملات مناسب برای درست بودن خودداری کنید

هرگز شمش طلا را زیر مقدار ذوب آن خریداری نکنید مگر اینکه به ریشه های آن آگاهی داشته باشید و به آن اعتماد کنید.

4. نقره ای بخرید

هیچ فلزی دارای چگالی مشابه نقره نیست و ساخت جعل های خوب از طلا را حتی سخت تر می کند. به علاوه ، انگیزه مالی کمتر است.

اخیراً برخی از معادن و پالایشگاههای برجسته تر ، استفاده از فناوری برای علامت گذاری محصولات با مهر و موم هایی را تأمین کرده اند که صحت و سقم آنها را تضمین می کند. به عنوان مثال ، دور و میله های ضد آفتاب Sunshine دارای مهر و موم هستند که در هنگام مشاهده با استفاده از لنز اختصاصی خود و "درست" جهت گیری ، "VALID" خوانده می شود.

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که این نوع فناوری در سالهای آینده کاربرد بیشتری داشته باشد. (توجه: لنزها حدود 20.00 دلار هزینه دارند و باید جداگانه از خود فلز خریداری شوند.)

همانطور که گفته شد بهترین دفاع در برابر شمش های جعلی خرید از یک فروشنده معتبر است. تبادل فلزات کالا محصولات خود را مستقیماً از معادن و پالایشگاه های خوب در نظر گرفته و از کنترل های با کیفیت خوب استفاده می کند. به همین دلیل است که می توانیم با اطمینان خاطر در پشت هر محصولی که می فروشیم بایستیم - تضمین کننده اصالت ، وزن و خلوص.



:: برچسب‌ها: آیا مغناطیسی نقره واقعی است ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد