نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کولرگازي 24000 اجنرال

اگر به دنبال تهیه و خرید کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال هستید لطفا در این قسمت با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تر و تکمیل تری را دریافت کنید. همان طور که می دانید کولر های گازی یکی از پرمصرف ترین محصولات خانگی می باشند که به دلیل ماهیت مصرف آن ها همواره در مدل های متنوع و منحصر به فردی توسط شرکت ها و برند های معتبر دنیا تهیه و تولید می شوند. ما در ابتدا در خصوص شرکت و برند کولر اجنرال اطلاعات مختصر و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد و سپس در خصوص کولرگازی 24 هزار آن شرکت و همچنین برخی از نکات مهم و تاثیرگذار در نگهداری کولرگازی به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

معرفی و بررسی شرکت اجنرال

اجنرال یکی از زیرمجموعه های شرکت فوجیتسو می باشد که 4 سال پس از تاسیس این شرکت در حوزه تولید و فروش انواع محصولات تهویه مطبوع فعالیت می کند و تا به امروز با تولید انواع محصولات تهویه مطبوع در طرح ها و ظرفیت های متفاوت توانسته است علاقه مندان بسیار زیادی را در کشور های دیگر و به خصوص در ایران و خاورمیانه پیدا کند.

اولین محصولی که توسط برند اجنرال در کارخانه فوجیتسو تهیه و تولید گردید یک کولر پنجره ای بود که در آن زمان ها با استقبال خوبی نیز رو به رو شد. این شرکت برای افزایش فروش خود در کویت و در سال 1971 شرکتی تاسیس نمود و به سرعت توانست با تولید محصولات بسیار باکیفیت و همچنین تولید محصولاتی که بتواند در دمای بالاتر از 50 درجه سانتی گراد نیز به خوبی کار کند شهرت جهانی پیدا نمود.

هم اکنون این شرکت تا به امروز توانسته است پیشرفت خوبی در بازار های بین المللی داشته باشد و سهم بالایی از فروش خود را در بازار کشور هایی اعم از ژاپن، اروپا، قاره اقیانوسیه و خاورمیانه انجام می دهد. تولید محصولات تهویه مطبوع در کیفیت های متفاوت و طرح بندی های زیبا سبب شده است تا برند اجنرال به یک برند محبوب و جهانی در میان تمامی افراد تبدیل شود.

امروزه برند ها و شرکت های متفاوت و معتبری در زمینه تولید محصولات تهویه مطبوع گام برداشته اند و بسیاری از آن ها نیز به شدت در حال رقابت با سایر رقبای خود هستند. از این رو برند اجنرال نیز با تولید محصولات باکیفیت خود گام بسیار مناسبی در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود برداشته است.

معیار خرید کولر گازی24000 اجنرال چیست؟

امروزه خرید کولر گازی بر اساس سه معیار بسیار پراهمیت صورت می گیرد که این دو عامل به نوعی مکمل یک دیگر می باشند اما این معیار ها چیستند؟

  • کم مصرف باشد.
  • طراحی زیبا و منحصر به فردی داشته باشد.
  • بتواند در مدت زمان کم، محیط مورد نظر را خنک یا گرم سازد.

بر این اساس خرید کولر گازی اجنرال 24000 به دلیل برخورداری از سه معیار فوق می تواند همواره انتخاب خوب و قابل قبولی باشد به همین دلیل بر آن شده ایم تا در خصوص این محصول اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا شما نیز بتوانید قبل از خرید اطلاعات جامع تری را به دست آورید. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

چرا باید از کولرگازی استفاده کنیم؟

کولرهای گازی یکی از محصولات بسیار پرمصرف و متداول امروزی هستند که به دلیل ماهیت های متفاوت و منحصر به فردی که در مقایسه با کولرهای آبی دارند همواره در معرض مصرف بیشتر می باشند. یکی از این معیار ها می توان به وجود سیستم دی سی اینورتر و سایر سیستم های دیگر اشاره نمود که به موجب آن می توان تاثیرات بسیار زیادی در کاهش و همچنین صرفه جوبی در مصرف برق و انرژی داشت.

همچنین کولرهای گازی قادر هستند تا محیط شما را در کمترین زمان ممکن به خوبی خنک و یا گرم سازند که این موضوع از سایر محصولات دیگر بر نمی آید. همین تفاوت ها باعث شده است تا کولرگازی محصولی متداول تر به نظر برسد.

کمی در مورد کولر گازی 24000 اجنرال بیشتر بدانیم!

همان طور که اشاره نمودیم سه معیار بسیار مهم برای خرید کولرگازی وجود دارد که یک فرد با در نظر گرفتن آن ها می تواند خرید خوبی را تجربه کند. محصول فوق به دلیل کیفیت ساخت و برخورداری از موتوری بسیار مناسب یک انتخاب درست برای آن دسته از افرادی است که در مناطق گرم و حاره ای کشور در حال سکونت هستند و به دلیل ظرفیت نسبتا بالای این محصول شما می توانید آن را برای انواع سالن ها و اتاق های خود مورد مصرف قرار دهید.

البته باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که کولر گازی 24 هزار شرکت اجنرال به دلیل برخورداری از موتور دی سی اینورتر در خانواده کولر های گازی کم مصرف قرار می گیرد.

ویژگی های کمپرسور کولر گازی 24 هزار اجنرال

کمپرسور موجود در کولر گازی 24 هزار اجنرال از آن دسته از کمپرسور هایی می باشد که طول عمر بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان در صورت استفاده مداوم از خود سر و صدا به جای نمی گذارند. در حالت کلی شما در خصوص کمپرسور این محصول به هیچ عنوان نگرانی ای نخواهید داشت که در ادامه به صورت مفصل تر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

وجود فیلتر پلاسمایستر ایونیزر Plasmaster Ionizer به چه دلیل است؟

این محصول قادر است هوای تولید شده را در 4 جهت اصلی بفرستد و به نوعی جریان هوا را تنظیم نمود تا در دور ترین و کور ترین نقاط سالن، اتاق و... هوای مناسبی به افراد برسد. فیلتر پلاسمایستر ایونیزر Plasmaster Ionizer موجود در فیلتر های تصفیه هوای این محصول در درون خود بیش از 3 میلیون یون دارند که هوای خروجی یا تولید شده توسط دستگاه را عاری از هرگونه میکروب، قارچ، کثیفی و خطر می کند و این موضوع بسیار بسیار مورد اهمیت واقع شده است.

کمی با کمپرسور این محصول و نحوه کارکرد آن آشنا شویم!

در مطالب فوق اشاره ای جزئی به کمپرسور داشتیم اما در این قسمت به شیوه ای تخصصی تر به این موضوع نگاهی خواهیم انداخت. در حالت کلی چنانچه به کولر های گازی قدیمی توجه داشته باشید شیوه کار به این صورت بود که برای خنک سازی و یا گرم نمودن محیط کولر را روشن می نمودیم، پس از مدتی استفاده و رسیدن دمای محیط به دمای ایده آل ما ملزم به خاموش نمودن کولر می نمودیم که این رویه در طول یک شبانه روز شاید در حدود 20 الی 30 بار اتفاق می افتاد که این عامل خود دلیلی بر افزایش مصرف برق است!

اما در کولر های گازی اینورتر یا دی سی اینورتر به دلیل برخورداری از موتور اینورتر شما دیگر نگران مصرف بالای برق نخواهید بود چراکه به صورت خودکار با رسیدن دمای محیط به دمای تعادل، دستگاه شما دور موتور را کاهش داده و مانع از خاموش شدن می شود.

جالب است بدانید یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش مصرف برق در صورت استفاده از کولر های گازی، روشن و خاموش نمودن پیوسته آن است، استارت اولیه در این محصولات می تواند هزینه های ناشی از استفاده از آن را به شدت افزایش دهد.

سیستم دی سی اینورتر DC inverter چیست؟

برد اینورتر دی سی (DC) از آن دسته از برد هایی می باشد که با تولید خود انقلاب عظیمی در بازار ایجاد کرده است. برد اینورتر دی سی به منظور کاهش مصرف برق در کولر های گازی تهیه و تولید شده است که در اکثر کولر هایی نصب شده است که از کمپرسور روتاری حاره‌ای بهره مند هستند.

اما نکته جالب اینجا است که کولرهای گازی ای که از سیستم دی سی اینورتر برخوردار هستند توانایی این را دارند تا به میزان 60 درصد در کاهش مصرف برق و انرژی تاثیر گذار باشند. ایا شما هم قصد دارید بدانید این سیستم چگونه کار می کند؟

اجازه دهید این مورد را با ذکر یک مثال برای شما عزیزان به خوبی تشریح کنیم، شما در کولرهای نسل معمولی هنگامی که دستگاه را روشن می کنید پس از مدت 1 الی 2 ساعت و به محض سرد و یا گرم شدن محیط، برای آن که بتوانید دما را مجدد به حالت اولیه بازگردانید، مجبور می شوید تا دستگاه را خاموش و پس از گذشت 15 الی 30 دقیقه آن را مجدد روشن کنید.

این فرایند در طول روز بسته به متراژ محیط می تواند در حدود 5 الی 10 بار رخ دهد که همین موضوع می تواند باعث افزایش مصرف برق و انرژی شود چراکه در هنگام استفاده از کولرهای گازی درست زمانی که دستگاه را روشن می کنید بیشترین مصرف برق را خواهید داشت.

بررسی تفاوت گاز در کولر های گازی نسل جدید و قدیم

یک نوع تفاوتی که در میان کولر های گازی نسل جدید و قدیم وجود دارد به گاز مورد استفاده آن ها بر می گردد. گاز مورد استفاده در کولر های گازی نسل جدید برخلاف کولر های گازی نسل قدیم که از گاز R22 تهیه و تشکیل شده اند گاز R410 می باشد که تفاوت های بسیار فاحشی با هم خواهند داشت.

اما استفاده از گاز R410 خطرات زیست محیطی را کاهش می دهد و اثرات کمتری بر روی محیط زیست می گذارد. همچنین این گاز در رده انرژی A+++ قرار می گیرد و به نوعی به دستگاه این اجازه را می دهد تا بتواند در سرعت های متغییر کار کند. جالب است بدانید این گاز می تواند مصرف برق را تا حدود 73 درصد کاهش دهد.

چطور می توانیم از کولرگازی پس از خرید به خوبی استفاده کنیم؟

یکی از دغدغه های اصلی افراد پس از خرید کولرگازی، نگهداری آن است. ما در ادامه به شما عزیزان روش هایی را معرفی و بررسی خواهیم کرد که چنانچه آن ها را رعایت کنید می توانید از کولرگازی خود مدت ها بدون هیچ گونه سرویس و یا تعمیری استفاده کنید، اما این موارد چیستند؟

1.مطمئن شوید برقی که به کولرگازی شما متصل است بدون نوسان می باشد.

2.در حالت پرفشار به هیچ عنوان از دستگاه خود در فواصل زمانی بلند مدت استفاده نکنید.

3.فیلتر موثر هوا را هر 30 روز یک بار شستشو دهید تا کاملا پاکیزه و سالم شود.

4.هنگام تغییر حالت سرمایش به گرمایش و بالعکس همواره از خاموش بودن دستگاه مطلع باشید.

5.از کولر گازی و ابی در یک محیط به هیچ عنوان استفاده نکنید چراکه کولر آبی باعث افزایش رطوبت محیط خواهد شد و کولرگازی رطوبت محیط را جذب می کند.

6.در هنگام خرید محصولات تهویه مطبوع همواره سعی کنید از بهترین برند های معتبر دنیا و نسل های آخر آن استفاده کنید.

7.هر محصول دارای یک کاتالوگ و دفترچه راهنما است که به این منظور می توانید از آن استفاده کنید تا راهنمایی های مورد نظر را به خوبی داشته باشید.

8.همواره توجه خود را به سیستم مدیریت مصرف انرژی داشته باشید. سعی کنید کولرگازی شما در خانواده محصولات کم مصرف قرار بگیرد. به همین موجب می توانید بخشی از هزینه های خود را مدیریت کنید.

9.به هیچ عنوان در طول روز حتی برای ساعتی اندک نیز کولر را به صورت روشن در محل رها نکنید چراکه در این صورت می توان شاهد افزایش هزینه های انرژی شد.

10.چنانچه در فصول گرم سال قصد دارید از این دستگاه به صورت شب تا صبح استفاده کنید به هیچ عنوان آن را بر روی درجه کم قرار ندهید.

11.در تابستان سعی کنید با کشیده پرده های اتاق، سالن و... از تابش مستقیم نور خورشید به داخل محیط اتاق، منزل و یا کار جلوگیری کنید. این مسئله می تواند تاثیر بسیار مناسبی در کاهش مصرفی انرژی کولر شما داشته باشد.

چنانچه بخواهید کولرگازی خود را برای مدت ها استفاده کنید و دردسر تعمییر و جا به جایی آن را به جان نخرید بهتر است موارد فوق را با دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

سیستم اسمارت هوشمند چیست؟

یکی دیگر از سیستم های بسیار مناسب و منحصر به فردی که در کولرهای گازی نسل جدید قرار گرفته است سیستم اسمارت هوشمند می باشد. در مطالب فوق در خصوص سیستم دی سی اینورتر اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم اما بدانید که وجود سیستم اسمارت هوشمند در کنار سیستم دی سی اینورتر می تواند به میزان 75 درصد در کاهش مصرف برق و همچنین انرژی صرفه جویی کند اما این سیستم چیست و چگونه می تواند باعث کاهش مصرف انرژی شود؟

توجه داشته باشید که سیستم اسمارت هوشمند با استفاده از مادون قرمزی که در دستگاه به کار رفته است می تواند محیط را به خوبی اسکن کند و تعداد افراد حاضر در محیط را به خوبی شناسایی کند. در این صورت می تواند هوای خروجی به محیط را با کنترل و دقت بیشتری ارسال نماید به این منظور که دما را متناسب با تعداد افراد حاضر در محیط کم و زیاد می کند و این تغییرات ناشی از دور فن دستگاه می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف برق و همچنین انرژی داشته باشد.

به همین خاطر است که می گوییم سیستم اسمارت هوشمند در کنار سیستم دی سی اینورتر می تواند به میزان 75 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی داشته باشد.

معرفی کولر های گازی در برند های متفاوت و مختلف:

ایا تنها برند ال جی است که دارای محبوبیت خاصی در میان افراد می باشد؟ قطعا این طور نیست.تهیه و انتخاب کولر گازی جدای از برند امری کاملا سلیقه ایا بوده و بر اساس شکل و ظاهر و سیاست قیمت گذاری محصولات توسط افراد انتخاب و خریداری می شود. از جمله برند های معتبر و منحصر به فردی که می توان در این حوزه به آن ها اشاره نمود به شرح زیر است:

  • کولرگازی شرکت ال جی
  • کولرگازی شرکت اجنرال
  • کولرگازی شرکت گری

ارسال محصولات شما به سراسر کشور چگونه است؟

از آن جایی که محصولات تهویه مطبوع در دسته محصولات سنگین وزن خانگی قرار می گیرند پیشنهاد می کنیم ارسال آن ها از طریق بابری های مجاز ما در شهرستان بانه صورت بگیرد. چراکه در این صورت مزایای بسیار ویژه یا نیز همانند پرداخت درب منزل برای شما عزیزان در نظر گرفته خواهد شد.

در نهایت شما می توانید با تماس با پشتیبانان تاپ فروش اطلاعات کامل تری در این خصوص به دست آورید.

جمع بندی قسمت توضیحات کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال

ما در این قسمت در خصوص کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم، امیدواریم بتوانیم کمی دانش و سطح آگاهی شما را از این محصول افزایش داده باشیم. چنانچه سوالی در این خصوص دارید می توانید در بخش نظرات و یا از طریق شماره تلفن های موجود در وبسایت با ما در میان بگذارید تا ما در کم ترین زمان ممکن به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

 



:: برچسب‌ها: مشخصات کولر گازی 24000 ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

داکت اسپلیت ال جی محصول پرطرفدار و محبوب شرکت ال جی (LG) می باشد که در سال 1958 در کشور کره جنوبی تأسیس گردیده، که این شرکت در زمینه تولید تجهیزات تهویه مطبوع از برندهای پیشگام به حساب می آید. این داکت اسپلیت یکی از مقرون به صرفه ترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی در ساختمان است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از سازندگان واحدهای مسکونی قرار گرفته است.

مشخصات داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت در دو مدل اینورتردار و بدون اینورتر تولید می گردد. داکت اسپلیت ال جی به دلیل توجیح اقتصادی در بسیاری از پروژه ها سبب استقبال سازندگان قرار گرفته است.

مشخصات داکت اسپلیت ال جی بدون اینورتر

​داکت ال جی امکان تهویه چند فضا با یک دستگاه را دارا می باشد.
داکت ال جی دارای سطح صدای بسیار کم به دلیل بهره گیری از پروانه های سانترفیوژ پلاستیکی می باشد.
دارای قابلیت نصب کویل آبگرم درون دستگاه و اتصال آن به شبکه تامین آبگرم موتورخانه و یا پکیج
مجهز به فیلترهای قابل شستشو و ضد قارچ
امکان تامین هوای تازه به وسیله ی کانال کشی هوای تازه
امکان لوله کشی تا فاصله پانل داخلی و خارجی 50 متر
امکان تنظیم سرعت فن دستگاه در سه دور زیاد ، متوسط و کم

مدل داکت اسپلیت ال جی

داکت ال جی بدون اینورتر دارای ابعاد کوچک و وزن کم می باشد که امکان نصب در سقف کاذب را ممکن می سازد و فضایی را از محیط اشغال نمیکند. کویل های داکت اسپلیت ال جی با فشار 200 psig تست نشتی و 500 psi تست فشار عملکرد می شوند.

گاز مورد استفاده در داکت اسپلیت ال جی بدون اینورتر R22 است. کنترل کننده جریان مبرد درداکت ال جی بدون اینورتر لوله موئین یا (Capillary tube ) است.

اسپلیت ال جی بدون اینورتر دارای سنسور کنترل دمای کمپرسور بنام ترمیستور هستند که به محظ بالا رفتن دمای کمپرسور به دلایل مختلف فرمان قطع برق را صادر می کند.

اسپلیت ال جی معمولی تا ظرفیت 30000 از کمپرسور های توین روتاری Twin rotary و در ظرفیت 36000 و بالاتر از کمپرسورهای اسکرال scroll استفاده می کند.

برق مصرفی دستگاه اسپلیت ال جی بدون اینورتر تا ظرفیت 36000 از برق تکفاز و از 36000 به بالا سه فاز می باشد.مدل 36000 در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می شود.

ازدستگاه ال جی غیر اینورتر می توان در مناطق حاره ای تا دمای 54 درجه سانتی گراد استفاده کرد.

ایجاد هوای خنک و مطبوع در فصول گرم و ایجاد هوای گرم در فصول گرم در کمترین زمان ممکن، با کارکرد کم صدا، این محصولات را به یکی از پرفروش ترین تجهیزات تهویه مطبوع در شرکت ال جی هم از لحاظ قیمت داکت اسپلیت ال جی و هم از نظر کارایی مناسب تبدیل نموده است.

کاربرد داکت اسپلیت ال جی

مشخصات داکت اسپلیت ال جی اینورتر

داکت اسپلیت ال جی اینورتر دارای گرید انرژی A+ به دلیل استفاده از سیستم اینورتر جهت کنترل دور کمپرسور با توجه به دمای تنظیمی محیط که سبب عدم وارد شدن شوک به شبکه برق شده و مصرف برق و طول عمر دستگاه را بالا برده و همچنین استفاده از گاز مبرد R410A در تمامی مدل های ال جی اینوتر دار .

امکان نصب پانل خارجی با فاصله 75 متری از پانل داخلی به شرطی که ارتفاع از 30 متر تجاوز نکند.

از دستگاه اینورتر دار می توان تا دمای 48 درجه سانتی گراد در تابستان و 15- درجه سانتی گراد در زمستان استفاده نمود.

تمامی دستگاه های ال جی دارای پمپ درین با قدرت هد 70 سانتی می باشند.
فن دستگاه قابلیت عملکرد در سه دور کم-متوسط و زیاد را دارا می باشد.
ال جی اینورتردار دارای قابلیت برنامه ریزی هفتگی می باشد.
این دستگاه دارای 2 عدد ترموستات جهت کنترل دستگاه است.

کنترل کننده ماده مبرد در تمامی دستگاه های ال جی اینورتر دار از نوع شیرهای انبساط الکترونیکی است.

کمپرسور تمامی مدل های ال جی اینورتردار از نوع توین روتاری Twin Rotary می باشد.

برق مصرفی داکت ال جی اینورتر دار تا ظرفیت 30000 از نوع تکفاز و از ظرفیت 36000 به بالا به دو نوع تکفاز و سه فاز می باشد.

تمامی اسپلیت های ال جی در صورت نصب و راه اندازی توسط کارشناسان شرکت گلدیران ، دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت قطعات می باشند.

در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای دانلود رایگان کاتالوگ داکت اسپلیت ال جی به سایت ما مراجعه نمایید https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/lg-duct-split/

 



:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 861
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()