نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

انسان­ها امروزه باتوجه‌به مدرن شدن دنیا بیشتر زمان خود را در فضاهای بسته می­گذرانند؛ بنابراین بسیار مهم است فضایی که در آن هستند هوای مناسبی از همه جهات مثل: پاکی، میزان کافی رطوبت و ... داشته باشد، ازاین‌جهت که هوایی که تنفس می­کنیم از همه جهات بر جسم و روح انسان تأثیر مستقیم دارد. رسیدن به هوای ایده­آل در فضای آزادکار سخت و دشواری است و بیشتر کشورها تا حدودی با این مشکل روبه­رو هستند. اما در فضاهای بسته مانند منزل و محیط کاری راه­های زیاد و راحت­تری برای این کار هست. یکی از این راه­ها استفاده از سیستم تهویه مطبوع است که در ادامه بیشتر با این سیستم آشنا می­شویم.  شرکت سیستم تهویه مطبوع TTM یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ایران در این حوزه می باشد.

سیستم تهویه مطبوع چیست؟

سیستم تهویه مطبوع سیستمی است که در محیط­های بسته مانند آپارتمان­ها یا محیط­های کاری تعبیه می­شود، تا هوای داخل محیط را به ایده‌آل‌های تعیین شده برسانند. این ایده­آل­ها برای هر کس متفاوت است، اما همه افراد یک سری انتظارات مشخصی از یک سیستم تهویه مطبوع خوب دارند. مثل گردش هوای خوب

علاوه بر این موضوعات با به‌وجودآمدن ویروس کرونا و همه­گیری آن، تهویه هوا نقش مهمی در محیط­های کاری دارد. به این خاطر که در محیط­های بسته که هیچ­گونه راه ارتباطی با بیرون ندارند امکان مبتلا شدن به این ویروس بیشتر است. به همین خاطر از زمان همه­گیری کرونا به سیستم تهویه مطبوع محیط­ها بیشتر توجه می­شود.

تعدادی از وظایف سیستم تهویه مطبوع

  •  کنترل دما در محیط و رساندن هوا به دمای تعیین شده (سرمایش و گرمایش)
  • ازبین‌بردن گازهای سمی و بوهای نامطبوع
  • تنظیم میزان رطوبت موجود در هوا
  • تنظیم رفت‌وآمد هوا در واحد
  • ضدعفونی‌کردن هوا و ازبین‌بردن ویروس­ها در مکان­ها درمانی مثل بیمارستان
  • ...

این سیستم­ها در هنگام ساخت ساختمان­ها توسط مهندس­های مربوطه، با توجه شرایط ساختمان طراحی و تعبیه می­شوند.

شرایطی که باید برای تعبیه سیستم تهویه دقت داشته باشید

  • منطقه جغرافیایی ساختمان (هوای محیطی منطقه تأثیر مستقیمی بر سیستم تهویه دارد مثلاً اگر هوای بیرون آلوده باشد، سیستم تهویه قوی­تری نیاز است.)
  • کاربرد ساختمان (اگر ساختمان اداری باشد افراد بیشتری در محل رفت‌وآمد دارند پس به تهویه بیشتری نیاز است.)
  • متراژ ساختمان
  • نوع سیستم تهویه
  • ...

با ما همراه باشید تا با کارکرد و انواع سیستم تهویه مطبوع بیشتر آشنا شویم

چیلر

چیلر وسیله­ای است که به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع هوا برای خنک کردن و سرمایش استفاده می­شود.

چیلرها فضای زیادی را اشغال می­کنند و بیشتر برای محیط­های بزرگ مناسب هستند تا به نسبت هزینه­ای که در بر دارند کارایی لازم را داشته­باشند.

نحوه کار چیلرها به این گونه است که: آب موجود در محفظه­ای که به چیلر متصل است در دیگ خنک کننده، خنک می­شود وگرمای آب جذب شده برای مصارف دیگری نگهداری می­شود. سپس این آب خنک شده گرمای محیط را به خود جذب می­کند و شروع به خنک کردن محیط می­کند.

البته چیلرها علاوه بر سرمایش برای گرمایش هم در فصل­های سرد سال کاربرد دارند و این یک ویژگی مهم به حساب می­آید.

چیلر هم به‌عنوان تهویه مطبوع استفاده می­شود هم برای مصارف صنعتی، مثل: آبی که به‌وسیله چیلر خنک شده است برای خنک‌کردن ماشین‌آلات استفاده می­شود.

چیلرها از نظر انرژی موردنظر عموماً در دو دسته قرار دارند:

چیلر جذبی: این چیلر با استفاده از انرژی حرارتی نیروی لازم برای فعالیت را به دست می­آورد.

https://ttmenterprise.com/%da%86%db%8c%d9%84%d8%b1-%d8%ac%d8%b0%d8%a8%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

چیلر تراکمی: این نوع چیلر با استفاده از انرژی الکتریکی کار می­کند.

https://ttmenterprise.com/%da%86%db%8c%d9%84%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9%d9%85%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

هر دو نوع این چیلرها به‌تنهایی شامل مدل­های مختلفی می­شوند که ویژگی­های مختلفی در بردارند.

چیلرها قیمت­های مختلفی دارند که نحوه قیمت­گذاری آنها بستگی به عواملی مثل: نوع کمپرسور استفاده شده، ظرفیت چیلر، توان چیلر برای خنک کردن محیط، برند و ... دارد. اما قیمت چیلرها از 28 میلیون تومان تا حدود 4 میلیارد تومان است. البته باتوجه‌به نوسانات ارز باید در هنگام خرید قیمت دقیق را بررسی کنید.

مینی چیلر

مینی چیلر هم مدل کوچک­تر از چیلر تهویه مطبوع است که بیشتر برای مصارف خانگی و خنک‌کردن هوای آپارتمان استفاده می­شود. اندازه مینی چیلر به گونه­ای است که به طور جداگانه برای هر واحد آپارتمان می­شود استفاده کرد. برای استفاده از مینی چیلرها برای آپارتمان­ها یا واحدهای کوچک اداری می­توان آنها را در پشت­بام یا تراس نصب کرد.

یکی از مزیت­های مینی چیلر این است که هم به‌عنوان خنک‌کننده هم گرم‌کننده در فصل زمستان کاربرد دارد. نحوه کارکرد مینی چیلر این‌گونه است که نیازی به منبع آب برای خنک‌کردن ندارد و با استفاده از کمپرسور گاز متراکم شده، برای خنک‌سازی به داخل مدار فرستاده می­شود و پس از سرد شدن به مایع تبدیل شده و عملیات خنک‌سازی محیط را انجام می­دهد.

قیمت مینی چیلرها از 16 تا 500 میلیون تومان متفاوت است که با توجه ویژگی­های مینی چیلر و نحوه کاربرد آن قیمت‌گذاری صورت می­گیرد.

روفتاپ پکیج

یکی دیگر از سیستم­های تهویه مطبوع هوا روفتاپ پکیج است. روفتاپ پکیج در واقع ترکیبی از چیلر و هواساز است که وظیفه سرمایش یا گرمایش ساختمان را برعهده دارد. روفتاپ پکیج بیشتر روی سقف ساختمان نصب می­شود و نحوه عملکرد آن این‌گونه است: در تابستان با استفاده از تجهیزاتی مانند کویل آب سرد برای خنک‌سازی استفاده می­کند و در زمستان با کمک دیگ موتورخانه و کویل آب گرم هوای گرم را به تمام محیط ساختمان پخش می­کند.

فروش روف تاپ پکیج توسعه تدبیر و تلاش ماندگار

روفتاپ پکیج برای بیمارستان­ها، مساجد، مراکز خرید و فروشگاه­ها، ویلاها، هتل­ها، نمایشگاه­ها، سالن اجتماعات و ... مورد استفاده قرار می­گیرد.

مزیت استفاده از روفتاپ پکیج

  • نصب و نگهداری آسان
  • کم حجم و کم صدا
  • قابلیت گرمایش و سرمایش
  • ظرفیت­های مختلف
  • امکان نصب روی سقف ساختمان یا روی زمین
  • ...

روفتاپ پکیج‌ها نسبت به چیلر و مینی چیلر قیمت­های بالاتری دارند، البته قیمت این سیستم هم بستگی به ویژگی­های آن دارد. مانند: زمینی یا سقفی بودن، ظرفیت، توان و ... .

سه موردی که درباره آنها صحبت کردیم فقط تعدادی از اجزای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند و باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی هرروزه سیستم­های جدیدی برای تهویه هوا اختراع می­شوند. مثلاً تا حدود 20 سال پیش تنها سیستم خنک‌کننده پنکه یا کولرهای آبی بودند اما امروزه تعداد آنها بسیار زیاد شده است.

پس بهتر است برای انتخاب بهترین سیستم تهویه مطبوع هوا از افراد متخصص و مهندسان مربوطه کمک بگیرید تا با مقدار هزینه­ای که در نظر دارید بهترین و جدیدترین سیستم را انتخاب کنید.



:: برچسب‌ها: سیستم تهویه مطبوع ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

نمایندگی شیائومی با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد سعی کرده است تا با توجه به نیاز کاربران خدمات مربوط به تعمیر موبایل آنلاین را به مجموعه خدمات خود اضافه کند تا کاربرانی که قصد دارند با کمترین هزینه و البته با صرفه جویی در زمان خود گوشی خود را تامین نمایند به راحتی از این قابلیت استفاده کنند.

تعمیر موبایل آنلاین شیائومی علاوه بر کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف زمان می‌تواند در حفظ سلامت و کارایی دستگاه شما نیز تاثیر گذار باشد که در این مطلب به صورت کامل تمامی خدمات نمایندگی شیائومی در این زمینه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نیازسنجی تعمیر موبایل آنلاین
امروزه یاد گرفته ایم همه کارهای خود از خرید روزانه یا کارهای شخصی و اداری خود را به صورت کاملاً آنلاین و در محیط کار یا خانه انجام دهیم اما تعمیرات گوشی و ارائه خدمات به صورت آنلاین مبحثی است که شاید در نگاه اول خیلی نتوانیم با آن ارتباط برقرار کنیم و سعی کنیم که بیشتر به صورت سنتی با این موضوع برخورد کنیم.

با توجه به مزایای بسیار زیادی که تعمیر موبایل آنلاین به همراه دارد و البته نیازسنجی بسیاری از کاربرانی که با تیم فنی و تخصصی این مرکز در ارتباط بوده اند سعی کرده‌ایم تا خدمات ویژه و جالبی را در قالب تعمیر موبایل به صورت کاملا آنلاین در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی از این خدمات استفاده نموده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف گوشی های شیائومی را برطرف کنید.

چگونگی استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین در نمایندگی شیائومی
همانطور که میدانید تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی که از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر مدل های جدید و قدیمی گوشی های پرفروش شیائومی که در بازار امروز کشورمان توانستند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کنند استفاده می کند.

در گام اول شما برای استفاده از خدمات تعمیر گوشی شیائومی می‌توانید با مراجعه حضوری به این مرکز به راحتی تمامی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را برای تعمیر گوشی خود دریافت نمایید و حتی در صورت نیاز تمامی قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی را در این مرکز با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

علاوه بر این با توجه به نیاز سنجی که در بالا به آن اشاره کردیم تیم فنی و تخصصی ما تصمیم گرفته تا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به مشتریان ارائه نماید و از این طریق بتواند ارتباط سریعتر و راحت تر را با مشتریان برقرار نمایید و البته دغدغه و استرس آنها را برای تعمیر گوشی خود را به پایین ترین حد ممکن خود برساند.

برای استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین شیائومی شما میتوانید به راحتی از طریق شماره های قرار گرفته بر روی وبسایت یا از طریق چت آنلاین وب سایت به صورت ۲۴ ساعته با تیم تخصصی مرکز در ارتباط بوده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل خود را با آنها در میان بگذارید در صورت نیاز تمامی راهنمایی ها و مشاوره های لازم به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار بگیرد و از این طریق می توانید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی خود را برطرف کنید.

ارسال آنلاین گوشی یا تعمیر در محل ؟
با توجه به اینکه خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی از راه دور امکان‌پذیر نیست تیم تخصصی نمایندگی مرکز دو راه پیش روی شما قرار داده است تا بتوانید از طریق این دوره به راحتی از خدمات تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

شما می توانید از طریق پیک معتمد این مجموعه یا روش‌های دیگر ارتباطی گوشی خود را برای متخصصین ما ارسال نموده و تمامی خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی را در این مرکز به صورت کاملا آنلاین دریافت نمایید. در طول عملیات تعمیر گوشی شیائومی شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ به صورت کامل در جریان تعمیر گوشی خود قرار بگیرید و تمامی نکاتی که در مورد تعویض قطعات آن نیز مورد نیاز می باشد از این طریق در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت لزوم و البته مدیریت هزینه ها شما بتوانید قطعات جدید را به جای قطعات معیوب و خراب شده بر روی دستگاه استفاده کنید.

اگر از مدل های گران قیمت و پرچمدار شیائومی استفاده می کنید می توانید در صورت بروز مشکلات سطحی از خدمات تعمیر گوشی شیائومی در محل که توسط تیم تخصصی مرکز به صورت کاملاً جدید و به روز ارائه می‌شود استفاده نمایید که تمامی خدمات ارائه شده به صورت حضوری و یا ارسال با پیک در قالب تعمیر گوشی شیائومی در محل نیز به شما ارائه می شود و و جای هیچگونه نگرانی و دغدغه ای برای کیفیت خدمات ارائه شده در این روش وجود نخواهد داشت.

تضمین کیفیت با ارائه گارانتی
در تمامی روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم بعد از اینکه عملیات تعمیر گوشی شما به پایان رسید می توانید از خدمات تست رایگان در همان محیط کاری باید در بازه زمانی مشخص استفاده نمایید و بعد از تست مشکلات دستگاه و اطمینان از برطرف شدن تمامی آنها می توانید برای بالا بردن تضمین کیفیت خدمات ارائه شده از گارانتی معتبر تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

در خدماتی که به صورت محلی و در محیط کاری شما نیز ارائه می‌شود این گارانتی معتبر به شما ارائه خواهد شد و اگر از وسایل و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی نیز استفاده کنید تمامی این موارد توسط نمایندگی این مرکز به صورت کامل با گارانتی و ضمانت نامه کتبی تضمین می شوند.

به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید گوشی خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن تعمیر کنید حتماً خدمات تعمیر تعمیر گوشی شیائومی توسط تیم تخصصی این مرکز با هزینه بسیار پایین ارائه می شود را تست کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر آنلاین موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

خدمات ویژه ای که سایت اصلی نمایندگی اچ پی برای تعمیر انواع مدل های مختلف پرینتر و لپ تاپ این برند در نظر گرفته است باعث می شود تا شما بدون دغدغه و استرس نسبت به تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها و همچنین تعویض قطعات آنها با قطعات اصلی و اورجینال به راحتی دستگاه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید.

در اینجا قصد داریم به صورت مختصر تمامی خدماتی که در نمایندگی اچ پی و از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی به شما ارائه می شود را بیان کنیم.

تعمیر انواع پرینتر اچ پی
در قسمت تعمیر انواع پرینتر های اچ پی تیم فنی و تخصصی این مرکز که با تمامی مدل های مختلف پرینترهای اچ پی به صورت تجربی آشنایی دارند و تمامی تکنولوژی های به کار رفته در پرینتر ها را به خوبی می شناسند، در گام اول با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته نسبت به تست و عیب یابی دستگاه شما اقدام نموده و پس از آن با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملاً مناسب و به روز، عملیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعمیرات پرینترهای اچ پی را انجام می‌دهد.

برطرف کردن تمامی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرینترهای hp فقط در محیط نمایندگی امکان‌پذیر نیست و شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی درخواست اعزام نیرو به محیط کاری و خانگی خود را داشته و از خدمات تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کنید.

در صورتی که قطعات سخت افزاری پرینتر شما دچار مشکل عمده شده باشند و یا تعمیر آنها از نظر اقتصادی و کارهایی برای دستگاه صرفه‌جویی نداشته باشد تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی نسبت به تعویض این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌نماید.

علاوه بر این اگر قصد داشته باشید مدل های مختلف کارتریج اچ پی را شارژ کنید تمامی مدل ها با تونر های اصلی درین مرکز قابل شارژ هستند و البته این نکته را در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج ها یک امر کاملاً تخصصی است و در صورتی که با کیفیت و دقت انجام نشود ممکن است مشکلات بسیار زیادی را برای چاپ اسناد و مدارک بر روی پرینتر اچ پی به وجود بیاورد.

پس از اینکه عملیات تعمیر پرینتر hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به پایان رسید شما می توانید از گارانتی معتبر تعمیر بهره مند شده و در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از عملیات تعمیر به راحتی از خدمات این مجموعه به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

تعمیر لپ تاپ نمایندگی اچ پی
با توجه به اینکه لپ تاپ های اچ پی محبوب ترین لپ تاپ ها در کشورمان می باشند یک تیم فنی و تخصصی کاملا مجزا که ابزارها و تجهیزات به روز و پیشرفته در اختیار آنها قرار گرفته است برای بخش تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های اچ پی در نظر گرفته شده است تا تمامی مشکلات و دغدغه هایی که کاربران در هنگام استفاده از لپ تاپ های اچ پی با آنها روبرو هستند و یا در هنگام تعمیرات قصد دارند از این خدمات استفاده کنند را به آنها ارائه نماییم.

تعمیرات لپ تاپ hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود شما علاوه بر تعمیر قسمت های مختلف می توانید در صورت نیاز تمامی لوازم جانبی لپ تاپ های اچ پی را به صورت اصلی و اورجینال در این مرکز تهیه کنید.

 

علاوه بر مشکلات مربوط به خاموش شدن لپ تاپ hp و یا مشکلات سخت افزاری قسمت های مختلف مانند مادربرد در صورت نیاز شما می توانید تمامی قطعات سخت افزاری لپ تاپ های اچ پی مانند ال سی دی و قاب دور نمایشگر و کیبورد آنها را به صورت کاملا اصلی و اورجینال از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی تهیه نمایید.

همانند خدمات مربوط به تعمیر پرینتر اچ پی در این بخش نیز شما می توانید پس از تمام شدن عملیات تعمیر لپ تاپ hp لپ تاپ و مشکلات آن را در محیط نمایندگی تست کرده و در صورت تایید سلامت از گارانتی معتبر تعمیر نیز که ضمانتی برای انجام با کیفیت عملیات تعمیر می باشد استفاده نمایید.

خدمات ارسال در سایت اصلی نمایندگی اچ پی
دغدغه مهمی که امروزه برای بسیاری از کاربران به وجود آمده است این است که چگونه می توانیم در سریعترین زمان ممکن و با استفاده از افراد و دستگاه و تجهیزات کاملاً تخصصی مشکلات پرینتر و لپ تاپ اچ پی را برطرف نماییم.

برای حل این مشکل تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی علاوه بر مراجعه حضوری به این مرکز امکان تعمیرات آنلاین و ارسال از طریق پیک معتمد مجموعه را در نظر گرفته است.

علاوه بر خدمات تعمیر در محل شما میتوانید به راحتی لپ تاپ و پرینتر خود را به پیک معتمد سپرده و آن را به دست متخصصین نمایندگی اچ پی ما بسپارید و اگر در شهرهای اطراف تهران هستید به راحتی از طریق تیپاکس لپ تاپ و پرینتر خود را به دست متخصصین ما رسانده تا از خدمات ویژه‌ای که در این مرکز به شما ارائه می شود استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: سایت اصلی نمایندگی اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()