نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امروزه انواع مختلفی از قاب برای محافظت از تلفن‌های همراه تولید و به بازار عرضه شده‌اند. علاوه بر کیفیت و محافظت تلفن همراه زیبایی در طراحی و تنوع رنگی بالا جز ویژگی‌های مهم یک قاب برای انتخاب توسط افراد با سلیقه‌های مختلف می‌باشد. قاب‌های فانتزی با طرح و رنگ‌های زیبا و بسیار شیک طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کرده‌اند. در این مقاله ما قاب فانتزی A20 را معرفی می‌کنیم در ادامه با وبلاگما همراه باشید

ویژگی‌های قاب فانتزی A20

امروزه به دلیل استفاده‌ی زیاد کاربران و افراد از تلفن همراه حفاظت از آن‌ها در برابر آسیب‌ها یک چالش اصلی است. به همین دلیل برندها و تولیدکننده‌های مختلفی انواع قاب‌ها با طراحی‌های زیبا و رنگ‌های جذاب برای انواع مختلفی از گوشی‌ها را تولید کرده‌اند. قاب‌های فانتزی علاوه بر محافظت، زیبایی تلفن همراه شما را دوچندان می‌کنند به همین خاطر مورد پسند طیف وسیعی از کاربران قرار گرفته است. طراح‌های برجسته و آکواریومی این قاب‌ها ظاهری متفاوت و زیبا به گوشی شما می‌دهد. که مناسب برای سلیقه‌ی کلیه‌ی افراد طراحی شده است. برای مثال طرح گربه‌ی برجسته در  قاب فانتزی A20 طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.  قاب گوشی a20 فانتزی ساخته شده از پوشش پریمیوم با چاپ سه بعدی بسیار شیک و با دوام است. همچنین جنس پلی کربنات سخت این قاب‌ها باعث کیفیت بالای این قاب در برابر ضربه شده است. قاب فانتزی A20 ضد خش ، ضد آب، ضد ضربه نیز می‌باشد و از تلفن همراه شما در برابر شوک‌های ناگهانی نیز محافظت می‌کند. همچنین با پوششی مناسب مانع از ورود گرد و غبار به داخل تلفن همراه شما می‌شود.

در قابهای فانتزی A20 پوششی برای دکمه‌های کناری نیز در نظر گرفته شده است که به خوبی از بدنه و دکمه‌ها مراقبت می‌کند و دسترسی آسان و راحتی را برای کاربران فراهم نموده است. وزن سبک و ضخامت مناسب باعث استفاده‌ی راحت و آسان و خوش دست بودن گوشی برای شما عزیزان شده است. همچنین این قاب به گونه ایی طراحی شده است که قراردادن و برداشتن قاب توسط کاربران به سادگی امکان‌پذیر باشد. قاب‌های فانتزی با طرح‌های برجسته دارای انعطاف‌پذیری کم‌تری نسبت به قاب‌های معمولی را دارا هستند که برای سلیقه‌های مختلف افراد طرح‌های متنوعی به صورت برجسته در این قاب‌ها تعبیه شده است و زیبایی بی‌نظیری را به تلفن همراه شما هدیه می‌کند. که چشم هر بیننده‌ایی را به خود خیره می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بسیاری از ما وقتی بر سر یک دو راهی قرار می گیریم سردرگم خواهیم شد و در انتخاب تصمیم درست معمولا با مشکل مواجه می شویم، عده ای ترجیح می دهند صبر کنند، عده ای بیگدار به آب زده و کاری که فکر می کنند درست است را انجام می دهند و در مقابل برخی نیز ترجیح می دهند فالی بگیرند و در مورد آینده کلی کار ها و تصمیم گیری های خود یک پیش بینی داشته باشند. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

فال ها به اشکال مختلفی گرفته می شوند و احتمالا شما هم موارد زیادی را شنیده اید که در دسته بندی فال ها قرار می گیرند، فال قهوه، تاروت، حافظ و... به هر حال نباید فراموش کنیم که هر کدام از ما ممکن است گاهی نیاز به یک تلنگر برای انتخاب یک مسیر در زندگی داشته باشیم.

به هر حال فال حافظ می تواند در موارد بسیاری راهنمایی های خوبی برای شما داشته باشد و حتی زندگی تان را نیز دگرگون سازد.

https://backority.ir/images/499813.jpg

اگر قصد انجام یک معامله، رفتن به به شهر و کشور، ماموریت و یا ازدواج را دارید قطعا می توانید تفألی به حافظ داشته باشید.

هرآنچه باید در مورد فال حافظ بدانیم

فال در لغت به معنای طالع و همین طور یک پیشگویی در مورد بخت خواهد بود، به هر حال ایرانیان بر اساس آداب و رسوم بر سر سفره هفت سین کتاب حافظ را به عنوان مظهر عشق و علاقه قرار می دهند، برخی همین طور حافظ را به عنوان لسان الغیب می شناسند.

بر اساس گفته ها او قدرتی خاص داشت که می توانست با پیش بینی از عالم غیب سخن بگوید و در مورد زندگی انسان ها پیش بینی داشته باشد، البته باید عرض کنیم که ایهام در اشعار حافظ بسیار شنیده می شود و این گستردگی در کل کتاب مشاهده می گردد.

بر همین اساس است که شما باید یک تحلیل و تعبیر دقیق از فالی که می بینید را بخوانید، این روز ها وب سایت های انلاین فال حافظ هستند که این امکان را پیش و روی شما قرار می دهند و به شما اجازه خواهند داد علاوه بر متن کامل فال در مورد آن یک متن به فارسی امروزی را بخوانید.

https://backority.ir/images/651932.jpg

چگونه آنلاین فال بگیریم؟

اساس کار وبسایت های آنلاین به این صورت است که شما نخست نیت می کنید و در نهایت با کلیک روی یک دکمه یک صفحه تصادفی از فال حافظ را به صورت دیجیتال مشاهده می نمائید.

مردم ایران همواره علاقه زیادی به فال و بخصوص حافظ دارند و اشعار او برگرفته از روایات الهی و صحبت در مورد امیدواری در زندگی است.

حتی جالب است بدانید که پس از درگذشت حافظ نیز نخستین فال از او گرفته شد و در مورد آینده امور با تفأل بر کلام او بسیاری از مشکلات حل شد. معمولا در جشن ها، مهمانی ها، اعیاد و مناسبت ها گرفتن فال می تواند نتایج خوبی برای شما داشته باشد.

https://backority.ir/images/403361.jpg

روش های مختلفی برای گرفتن فال وجود دارد اما یکی از استاندارد ترین ها در وب سایت های فال استفاده می شود و حتی در بخشی، علم نیز فال را یک روش ماورایی می داند که افراد با بهره گیری از آن، از آثار و نتایج رخداد ها باخبر شود.



:: برچسب‌ها: فال حافظ ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آیا تا به حال فکر کرده اید که چاپ دیجیتال چه مزایایی نسبت به روشهای چاپ سنتی دارد؟ در این پست تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست را توضیح می دهیم، و در ادامه ۵ مزیت برتر  چاپ دیجیتال را نشان می دهیم که می تواند به نفع شما و کسب و کار شما باشد.

تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست در چیست؟

چاپ افست – یا چاپ لیتوگرافی – حکاکی یک صفحه فلزی با مواد چاپ است که بعداً با جوهر روی یک پتوی لاستیکی یا غلطک ها منتقل می شود تا روی محیط گیرنده ، معمولاً کاغذ چاپ شود. از طرف دیگر ، چاپ دیجیتال ، مواد را مستقیماً روی کاغذ چاپ می کند ، و روند انتقال صفحه را کاملاً پرش می کند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

 

۵ مزیت برتر چاپ دیجیتال چیست؟

 ۱- چاپ سریع

با توجه به اینکه چاپ دیجیتال نیاز به راه اندازی و اقدامات قبل از چاپ ندارد ،زمان آن تا حد زیادی کاهش می یابد.بنابراین شما باید ضرب العجل زمانی خودتان را به دقت مورد نظر قرار دهید. اگر فرصت شما کم است و زمان شما در حال تمام شدن است چاپ دیجیتال می تواند بهترین انتخاب شما باشد و همیشه یک ارائه دهنده خدمات قابل اطمینان مانند ID دیجیتال را انتخاب کنید .

۲- مقرون به صرفه

چاپ دیجیتال هیچ هزینه اضافی را که برای ایجاد صفحات مخصوص چاپ لازم است،متحمل نمی شود. این بدان معنی است که چاپ دیجیتال راه حل چاپی مقرون به صرفه تر ، به ویژه برای چاپ های با تیراژ کم می باشد.

۳- قابل تنظیم

یکی دیگر از توانایی های بزرگ چاپ دیجیتال این است که به سادگی می تواند متن , تصاویر و رنگ های پروژه طراحی را در طول روند چاپ سفارشی کند بدون اینکه بطور قابل توجهی زمان چاپ را کندتر نماید. اگر نیاز دارید که قسمت های مختلف نسخه چاپی را مثلا برای کمپین های بازاریابی آنلاین مختلف سفارشی سازی کنید دستگاه های چاپگر با داده های متغیر بهترین گزینه از نظر سرعت و قیمت گذاری هستند .

۴- با کیفیت بالا

توانایی پردازش مایع (LEP) با استفاده از روش HP Indigo ، نتایجی میدهد که از کیفیت ارائه شده با روشهای چاپ سنتی بالاتر است. یکی از مزایای کلیدی چاپگر دیجیتال  دقت کار چاپی است که انجام می دهد. نمونه های بسیار دقیق و مفصل می تواند باعث شود که کار چاپی شما سریع و با کیفیت باشد و شما را قادر می سازد یک نمونه از کاری که دقیقا در نسخه نهایی چاپ می کنید را در دست خودتان داشته باشید .

۵- همه کاره

چاپگرهای HP Indigo از رسانه گسترده ای برخوردار هستند و امکان چاپ روی بیش از ۳۰۰۰ بستر معتبر از جمله مصنوعی ، تاریکی و فلزی را فراهم می آورد. این بدان معناست که مهم نیست که خواسته های شما ، ساده و پیچیده باشد ، چاپ دیجیتال HP Indigo بهترین راه حل برای شماست.

منبع : چاپ دیجیتال پایتخت



:: برچسب‌ها: مزایای چاپ دیجیتال , مزیت برتر چاپ دیجیتال , مزیت چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال , چاپ فوری , چاپ دیجیتال پایتخت ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()