دانلود زیرنویس سریال
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سایت ساب سلام جزو معدود سایت هایی است که زیر نویس فارسی را با کیفیت بالا ارائه می دهد. زیرنویس های تولید شده در این مجموعه دو ویژگی مهم دارند:

  • هماهنگی زیرنویس با تصویر
  • ترجمه ی کامل و صحیح دیالوگ ها

سایت سلام ساب با گردآوری ترجمه های تیم های ترجمه ی توانمند، قابلیت نشر زیرنویس های با کیفیت را دارد. در این سایت از همه ی مترجمان و سریال های روز دنیا زیرنویس گردآوری شده است . تیم دیبا مووی و آنجلیکا از جمله ی این تیم های قوی هستند. سلام ساب مرجع دانلود زیرنویس سریال است که به محض پخش قسمت های جدید، زیرنویس فارسی آن را پخش می کند و در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Vikings

سریال دیدنی و جذاب وایکینگز ساخت مشترک کشورهای کانادا و ایرلند می باشد. این سریال پر طرفدار، دارای سبکی تاریخی و مخلوط با ژانر اکشن است. سریال وایکینگز در شبکه ی نمایش خانگی هیستوری پخش می شود و هم اکنون زیرنویس آن در سایت ساب سلام قرار می گیرد. این سریال دیدنی در 6 فصل ساخته شده است، فصل ششم آن به تازگی به پخش نمایش خانگی رسیده است که شما میتوانید اقدام به دانلود زیرنویس سریال Vikings از سلام ساب نمایید . داستان این فیلم حول محور شخصیتی به نام لاگنار لاثبروگ می چرخد که یکی از قهرمانان و جنگاوران باستانی اسکاندیناوی بوده است. تماشای این سریال را به هیچ وجه از دست ندهید!

زیرنویس فارسی و با کیفیت این سریال را از سایت salamsub.ir  دانلود کنید.

سایت سلام ساب ، همیشه به دنبال ترجمه ی فیلم های دیده نشده و به روز دنیا می باشد، این سایت زیرنویس سریال see را از اکثر سایت ها زودتر نشر می دهد . با مراجعه به این سایت می توانید زیرنویس سریال های دیگری همچون Mom و Titans را دریافت کنید؛ که همگی این سریال ها با اقبال خوبی از سمت مردم رو به رو شده اند.





:: برچسب‌ها: دانلود زیرنویس سریال , دانلود زیرنویس سریال Vikings , زیرنویس سریال see ,
:: بازدید از این مطلب : 1139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: